Strona główna > Blog > PozycjonowanieSXO > Algorytmy Google – czyli co i jak często się zmienia? Przegląd kilku modyfikacji

Algorytmy Google – czyli co i jak często się zmienia? Przegląd kilku modyfikacji

Semcore

3 min

Większość z nas codziennie wykorzystuje najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową Google do zdobywania różnorodnych, wartościowych informacji. W jaki sposób uzyskujemy konkretne odpowiedzi na nurtujące nas pytania? To między innymi zasługa algorytmu Google, czyli kombinacji formuł i procesów – zasad, które decydują o tym, jakie strony będą wyświetlane, gdy zastosujemy wybrane frazy kluczowe. Algorytm bierze pod uwagę liczne wskaźniki, które wpływają na dokładność wyników. W związku z tym, że sieć się rozrasta, ciągle pojawiają się nowe strony i serwisy, zmieniają się metody pozycjonowania, a nawet sposoby wyszukiwania, Google regularnie wprowadza mniej i bardziej istotne zmiany algorytmów Google – poniżej przegląd kilku najważniejszych.