Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 192% dla marki Tefal?

Kontekst projektu
Wyzwanie
Celem było płynne połączenie stron, ale również znaczące zwiększenie ich widoczności w wynikach wyszukiwania.
Dodatkowym wyzwaniem były korporacyjne standardy Tefal, które ograniczały swobodę działań w zakresie optymalizacji SEO. Kluczowe stało się znalezienie równowagi między przestrzeganiem wytycznych a skutecznością podejmowanych działań.
Dzięki elastycznemu podejściu, bogatemu zestawowi sprawdzonych taktyk i ścisłej współpracy z zespołem Klienta udało się nie tylko zrealizować projekt, ale także osiągnąć zakładane cele. Ograniczenia stały się impulsem do kreatywnych i skutecznych rozwiązań.
Rozwiązania
Działania
W realizacji działań SEO podczas migracji stron kluczowe było połączenie dogłębnej analizy technicznej, strategicznego podejścia oraz ścisłej współpracy zespołowej. Proces opierał się na szczegółowym zbadaniu stanu serwisu i jego nowej wersji, zidentyfikowaniu potencjalnych ryzyk oraz wykorzystaniu możliwości optymalizacji. Kluczowym aspektem było zapewnienie płynnego przekierowania ruchu i maksymalizacja widoczności kluczowych kategorii i produktów, jednocześnie wypełniając luki w treściach i dostosowując je do wymagań użytkowników oraz wyszukiwarek. Dzięki precyzyjnemu planowaniu, testom i wdrożeniom stworzono solidne fundamenty pod dalszy rozwój widoczności serwisu, skutecznie łącząc techniczne rozwiązania z długoterminową strategią rozwoju.
Sukces
Wyniki
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 113% z 2037 do 4343 fraz (7631 baza 2.0), a estymowany ruch miesięczny wzrósł maksymalnie o 192% z 67852 do 198128. Wartość estymowanego miesięcznego ruchu wzrosła maksymalnie o 130% z $9,728 do $22,454






Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:
Opinia Klienta
Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że to wszystko będzie tak rozległe i dotknie tak wielu aspektów. Jestem pełen podziwu i pozytywnie zaskoczony tym, jak obszerny i jednocześnie pełny „mięsa” był to raport – w formie bardzo uporządkowanej, holistycznej wiedzy.
SEO to bardzo wrażliwa dziedzina e-commerce, a jednocześnie na tyle szeroka, że trudno jest ogarnąć ją w pojedynkę. Właśnie dlatego wsparcie zespołu pełnego profesjonalistów mocno zmniejsza ewentualne ryzyko zrobienia czegoś (przede wszystkim) za dużo bądź za mało. Poparcie doświadczeniem naukowym w analizach, jakie proponuje Semcore, dało możliwość spójnego, wiarygodnego przekazu. Jednocześnie teoria i praktyka świetnie się uzupełniają; umożliwia to nabycie wiedzy i szybkie wdrożenie poprawek.
To było świetne doświadczenie, a przede wszystkim wskazanie kierunków. Jednocześnie otrzymaliśmy sporo materiału do rozmów z centralą na temat planowanego rozwoju biznesu. Po pierwsze: efekty. Widać, że ruch z searcha wyraźnie się podniósł. Po drugie: samo podejście i dotrzymywanie terminów. Choć mieliśmy problem z wynikami wyszukiwania po migracji z rozwiązania lokalnego na centralne – Semcore, na ile tylko mógł, na tyle mu sprostał.

Zespół projektowy







