fbpx

E-commerce
Search & Conversion

Oferta dla Ciebie

Buduje zasięg

Wartościuje ruch

Zwiększa sprzedaż

Poznaj korzyści

Przekonaj się do usługi SXO

Celem każdego sklepu internetowego jest zwiększanie sprzedaży. SXO zapewnia to dzięki zmasowanym działaniom, wpływającym równolegle na 3 obszary: widoczność, ruch (pozyskanie + wartościowanie) oraz konwersja. Ich połączenie generuje wzrost liczby transakcji i przychodów.

Szeroki zasięg

 

Docieramy do większej liczby organicznych użytkowników, prawidłowo sprofilowanych jako preferowana grupa docelowa.

 

Wartościowy ruch

 

Już na etapie planowania kampanii wiemy, kogo chcemy ściągać do sklepu. Dzięki temu ograniczamy bezwartościowe odwiedziny.

 

Wyższa sprzedaż

 

Poprzez równoległą optymalizację konwersji realizujemy nadrzędny cel każdego sklepu internetowego. Nasze kampanie nie tylko zarabiają na siebie, ale tworzą też wartość dodaną.

 

Nasze wyniki

Sprawdź efekty działania strategii SXO

Zrealizowane założenia:

Liczba zamówień

+127%

Przychód ze sprzedaży

+136%

Ruch organiczny

+116%

Średnia wartość zamówienia

+5%

Ruch na stronie:

10,140 +20%

Organic

37.7 %

Paid

31.4 %

Social

17.6 %

Direct

10.2 %

Klient

Przykład na to, że już pierwsze 3 miesiące prac potrafią się przełożyć na namacalne efekty, przede wszystkim na duży wzrost widoczności, przekładający się dalej na zwiększony ruch i konwersję.

Oferta

Zrealizowane założenia:

Liczba zamówień

+244%

Przychód ze sprzedaży

+228%

Przychód z ruchu organicznego

+402%

Współczynnik konwersji ecommerce

+350%

Ruch na stronie:

11,159 +18%

Organic

59.2 %

Direct

25.3 %

Referral

13.9 %

Social

1.6 %

Klient

Firma o ukształtowanej renomie w branży, dystrybuująca sprzęt najwyższej jakości od najlepszych zagranicznych producentów. Wyzwanie: zwiększenie sprzedaży mimo, że ta jakość musi kosztować. Jak widać, całkiem dobrze radzimy sobie z jego realizacją.

Oferta

Zrealizowane założenia:

Liczba zamówień

+157%

Przychód ze sprzedaży

+117%

Ruch organiczny

+36%

Współczynnik konwersji ecommerce

+25%

Ruch na stronie:

182,512 +312%

Social

34.9 %

Organic

31.8 %

Paid

19.4 %

Direct

7.7 %

Klient

Sklep, który dla jego właściciela nie jest głównym źródłem utrzymania, ale wszystko znajduje się na dobrej drodze ku temu, by jednak nim się stał.

Oferta
Jak działa SXO

SEO + UX = SXO

Oferta dla Ciebie
Poznaj nas lepiej

Zobacz opinie zadowolonych Klientów

Narzędzia

Poznaj nasze eksperckie zaplecze

Wybieramy skuteczne narzędzia marketingowe, by osiągać najlepsze rezultaty. Wykorzystujemy je, by analizować dane i generować wzrost sprzedaży Twojej firmy. Poznaj mechanizmy nowoczesnego marketingu.

Strategia opracowana przez:

Twój opiekun

W czym mogę Tobie pomóc?

Kontakt

Masz do nas pytania?
Zadaj je teraz.

SXO – na czym polega?

 

SXO to strategia oparta na budowaniu widoczności witryny, ale także zwiększaniu konwersji. Jest szczególnie korzystne w przypadku e-commerce. Jeśli posiadasz sklep internetowy i zależy Ci na zwiększaniu zysków, to SXO będzie najlepszym wyborem. Połączenie SEO (pozycjonowania) oraz UX (doświadczeń użytkownika) jest najskuteczniejszym sposobem na to, aby zatrzymać odbiorcę na stronie i zachęcić go do interakcji. Dzięki SEO Twoja witryna pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy zaczną dostrzegać sklep i znajdować go w wynikach wyszukiwania Google według konkretnych słów kluczowych. Po wejściu na Twoją stronę ujrzą funkcjonalny serwis, który będzie dostosowany do ich oczekiwań. Czas ładowania nie wprawi ich w zniecierpliwienie, a układ witryny będzie intuicyjny, a treści zaangażują. SXO zwiększa widoczność i konwersje, prowadzi do stopniowego wzrostu zysków. Dla każdego serwisu internetowego opracowywana jest konkretna strategia. Wprowadzanie zmian poprzedza dokładny audyt SXO, który wskazuje obszary do zmiany oraz optymalizacji.

 

Audyt SXO strony internetowej

 

Analiza SXO witryny online obejmuje szereg działań, których celem jest zbadanie strony pod względem SEO oraz użyteczności. Badanie witryny przeprowadzane jest przez wykfalifikowany zespół ekspertów różnych dziedzin. Umożliwia to dokładne zweryfikowanie strony pod kątem indeksacji, fraz kluczowych, błędów optymalizacyjnych oraz struktury i wielu innych aspektów. Audyt SXO dzieli się na dwa badane obszary: SEO oraz UX, jednak część elementów witryny jest analizowana zarówno pod kątem pozycjonowania, jak i UX. Podwójnej analizie podlegają na przykład treści oraz grafiki.

 

W ramach SXO bada się strukturę witryny, a także czy poruszanie po niej jest intuicyjne i łatwe. Weryfikacji podlega także szybkość ładowania się konkretnych elementów, wizualna warstwa witryny, jej funkcjonalności oraz odpowiadanie na potrzeby użytkowników. 

 

Podczas analizy SXO weryfikujemy także działania użytkowników na Twojej stronie – służą temu mapy ciepła. Dzięki nim dowiadujemy się więcej o tym, jakie części witryny angażują odbiorców, a które z nich są pomijane. Taka analiza pozwala na ustalenie zaleceń, które po wdrożeniu będą skutkowały znacznym wzrostem zainteresowania ze strony potencjalnych klientów.

 

Badaniu podlegają również:

 

SXO to działania skoncentrowane na doświadczeniach użytkownika. Zawierają w sobie sprawienie, że strona będzie łatwa do znalezienia przez użytkowników, którzy poszukują fraz związanych z ofertą lub tematyką strony. Jednocześnie sprawia, iż współczynnik odrzuceń maleje, a konwersja rośnie. Użytkownicy nie tylko łatwo znajdują na stronie informacje, których szukają, ale także z chęcią dokonują działań.