Co naprawdę działa w SEO?

Budżet projektowy: 2 000 000 zł

Poznamy setki skutecznych taktyk SEO, następnie wykorzystamy je w praktyce, tworząc 10 case studies.

leader-photo

Marcin Stypuła

Owner

od Q1 2022

maksymalnie do Q4 2024

Bardzo się cieszę, że zainteresowała Cię nasza najnowsza inicjatywa badawcza. Jako lider komórki R&D w Semcore, chciałbym przedstawić projekt, podczas którego przetestujemy taktyki SEO oraz ich wpływ na wyniki wyszukiwania Google.

Dlaczego go rozpoczynamy? W poprzednim SEO Case Study zbadaliśmy teorię i wykorzystaliśmy wiedzę podczas pozycjonowania strony semcore.pl. W obecnym projekcie chcemy skupić się na praktyce, a procesem badawczym chcemy objąć kilkadziesiąt przedsiębiorstw.

Dotychczas, podczas półrocznych warsztatów i rozmów z blisko setką pozycjonerów z całego świata, zmapowaliśmy ponad 200 skutecznych i bezpiecznych taktyk, które chcemy wdrażać na stronach internetowych wybranych przedsiębiorstw.

Inicjatywa jest już na zaawansowanym etapie, dlatego otwieramy rekrutację dla firm, które chcą pozycjonować swój biznes.

Wybranym organizacjom zostaną wdrożone taktyki SEO o wartości nawet do 100 000 złotych.

Przy wyborze domen decyduje potencjał użycia taktyk, ponieważ wszelkie warunki badawcze muszą zostać spełnione. Jedynym warunkiem jest pozwolenie na przedstawienie efektów w podsumowaniu projektu.

Wdrożenie taktyk SEO otrzyma 30 podmiotów, natomiast dla 100 przeprowadzimy bezpłatne konsultacje. Dodatkowo wszystkim, którzy wypełnią formularz, prześlemy case study przedpremierowo.

 

Chcemy zaprosić:

– właścicieli biznesów (e-commerce/B2B) – do wdrażania skutecznych taktyk SEO;

– ekspertów SEO – do konsultacji;

– partnerów (narzędzia, media) – do współpracy marketingowej.

 

Aby zgłosić się do projektu, wypełnij formularz. 🚀

Budżet

2 000 000 złotych

Cele projektu

  • Odkrycie skutecznych taktyk pozycjonowania
  • Zbadanie trudnych branż SEO
  • Propagowanie idei Zero Waste Marketing
  • Kontynuacja naukowego podejścia do marketingu

Partnerzy

Zespół główny

Marcin Stypuła

Owner Semcore

Absolwent Politechniki Poznańskiej i Wyższej Szkoły Bankowej. Założyciel Semcore – pierwszej agencji SXO w Polsce, tworzącej strategie marketingowe łączące SEO i UX. Wie, co dzisiaj działa i generuje milionowe zyski w digital marketingu. Jest liderem strategicznym projektów Semcore, które są zorientowane na to, aby zapewniać sprzedaż w przyszłości.

Marcin Górecki-Panek

SXO Team Leader

Zawodowo związany z branżą SEO od 2011 roku. W Semcore odpowiada za realizację projektów dla kluczowych klientów oraz rozwój i koordynowanie pracy zespołu SEO. Jako osoba – racjonalista, ceniący porządek i dobrą organizację czasu, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Krystian Fijał

SEO & Content Specialist

Łączy SEO i content marketing w jednolitą całość. Pozycjonowanie stron traktuje w kategorii strategii marketingowej, która ma znaczenie na każdym etapie ścieżki zakupowej użytkownika. W branży spełnia się już od ponad 5 lat.

Dariusz Piekarski

Strategic Manager

Wykładowca kilku wyższych uczelni m.in. Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Bankowej. Wie, jak rozwijać biznes od start-up’u po średniej wielkości przedsiębiorstwa. Skutecznie waliduje modele biznesowe, inkubuje nowe przedsięwzięcia i prowadzi akwizycję spółek.

Marek Rychter

Growth Manager

Absolwent zarządzania i marketingu oraz informatyki w biznesie Uniwersytetu Łódzkiego. Marketer 360° z 10+ letnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku. Pasjonat zwinnych metod zarządzania. Zorientowany na osiąganie długofalowych celów strategicznych.

Kasper Grubba

Graphic Designer

Absolwent Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Twórca multidyscyplinarny specjalizujący się w projektowaniu graficznym i ilustracji. Od ponad 15 lat współpracuje z najróżniejszymi klientami: agencjami reklamowymi i organizacjami pozarządowymi, studiami filmowymi i wydawnictwami, start-up’ami i instytucjami kultury.

Czy chcesz stworzyć z nami case study, które ma potencjał na zdobycie kolejnych nagród?


Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 112

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Case Study – Pozycjonowanie Stron

Czy 1 000 000 zł wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)?