Co naprawdę działa w SEO?

Poznamy setki skutecznych taktyk SEO, następnie wykorzystamy je w praktyce, tworząc 10 case studies.

leader-photo

Marcin Stypuła

Owner

od Q1 2022

maksymalnie do Q4 2024

Bardzo się cieszę, że zainteresowała Cię nasza najnowsza inicjatywa badawcza. Jako lider komórki R&D w Semcore, chciałbym przedstawić projekt, podczas którego przetestujemy taktyki SEO oraz ich wpływ na wyniki wyszukiwania Google.

Dlaczego go rozpoczynamy? W poprzednim SEO Case Study zbadaliśmy teorię i wykorzystaliśmy wiedzę podczas pozycjonowania strony semcore.pl. W obecnym projekcie chcemy skupić się na praktyce, a procesem badawczym chcemy objąć kilkadziesiąt przedsiębiorstw.

Dotychczas, podczas półrocznych warsztatów i rozmów z blisko setką pozycjonerów z całego świata, zmapowaliśmy ponad 200 skutecznych i bezpiecznych taktyk, które chcemy wdrażać na stronach internetowych wybranych przedsiębiorstw.

Inicjatywa jest już na zaawansowanym etapie, dlatego otwieramy rekrutację dla firm, które chcą pozycjonować swój biznes.

Wybranym organizacjom zostaną wdrożone taktyki SEO o wartości nawet do 100 000 złotych.

Przy wyborze domen decyduje potencjał użycia taktyk, ponieważ wszelkie warunki badawcze muszą zostać spełnione. Jedynym warunkiem jest pozwolenie na przedstawienie efektów w podsumowaniu projektu.

Wdrożenie taktyk SEO otrzyma 30 podmiotów, natomiast dla 100 przeprowadzimy bezpłatne konsultacje. Dodatkowo wszystkim, którzy wypełnią formularz, prześlemy case study przedpremierowo.

 

Chcemy zaprosić:

– właścicieli biznesów (e-commerce/B2B) – do wdrażania skutecznych taktyk SEO;

– ekspertów SEO – do konsultacji;

– partnerów (narzędzia, media) – do współpracy marketingowej.

 

Aby zgłosić się do projektu, wypełnij formularz. 🚀

Budżet

2 000 000 złotych

Cele projektu

  • Odkrycie skutecznych taktyk pozycjonowania
  • Zbadanie trudnych branż SEO
  • Propagowanie idei Zero Waste Marketing
  • Kontynuacja naukowego podejścia do marketingu

Partnerzy

Zespół główny

Marcin Stypuła

Owner Semcore

Absolwent Politechniki Poznańskiej i Wyższej Szkoły Bankowej. Założyciel Semcore – pierwszej agencji SXO w Polsce, tworzącej strategie marketingowe łączące SEO i UX. Wie, co dzisiaj działa i generuje milionowe zyski w digital marketingu. Jest liderem strategicznym projektów Semcore, które są zorientowane na to, aby zapewniać sprzedaż w przyszłości.

Michał Jangas

COO

W roli Chief Operating Officer w Semcore, kieruje działaniami operacyjnymi firmy, koncentrując się na usprawnieniu procesów i zwiększeniu rentowności usług. Zwolennik data-driven decision making.

Ania Tworek

Head of Project Management

Head of Project Management z doświadczeniem w marketingu. Skutecznie dąży do realizacji wyznaczonych celów. W Semcore wspiera koncepcyjnie projekty strategiczne. Członkini Project Management Institute (PMI).

Marcin Górecki-Panek

Head of SEO

Zawodowo związany z branżą SEO od 2011 roku. W Semcore odpowiada za realizację projektów dla kluczowych klientów oraz rozwój i koordynowanie pracy zespołu SEO. Jako osoba – racjonalista, ceniący porządek i dobrą organizację czasu, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Michał Fiut

SXO Team Leader

W branży SEO od 2011 roku. Doświadczenie zdobywał w agencjach interaktywnych oraz firmach produkcyjnych i usługowych. Prywatnie fan prozy Tolkiena oraz wspólnej gry z przyjaciółmi w RPG.

Piotr Słupek

SEO Team Leader

Na pierwszym miejscu stawia komunikację i współpracę. Uwielbia pracę z ludźmi i wkład w ich sukces. Doświadczenie w SEO zdobywa od 2016 roku. Prywatnie fan Star Wars, gier i muzyki elektronicznej.

Paulina Nijak

SEO Team Leader

W branży od 12 lat - zaczynała od tworzenia treści SEO i UX. Później rozwinęła karierę w SEO, jest Team Liderem. Zajmuje się też analityką i łączeniem danych z budowaniem skutecznych oraz indywidualnych strategii.

Kasper Grubba

Graphic Designer

Absolwent Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Twórca multidyscyplinarny specjalizujący się w projektowaniu graficznym i ilustracji. Od ponad 15 lat współpracuje z najróżniejszymi klientami: agencjami reklamowymi i organizacjami pozarządowymi, studiami filmowymi i wydawnictwami, start-up’ami i instytucjami kultury.

Czy chcesz stworzyć z nami case study, które ma potencjał na zdobycie kolejnych nagród?


.

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 112

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Case Study – Pozycjonowanie Stron

Czy 1 000 000 zł wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)?