fbpx

Zamawiam bezpłatną
konsultację SXO

Przeanalizuj widoczność swojej witryny dzięki bezpłatnemu audytowi SEO

  • Audyt SEO Polega na analizie danej witryny pod kątem widoczności.

    Audyt SEO bada różne wskaźniki oraz znajduje przyczyny błędów optymalizacyjnych. Pozycjonerzy sprawdzają jakie pozycje w wynikach Google dana witryna zajmuje pod danymi frazami oraz w jaki sposób można poprawić ich widoczność.

  • Audyt SEO bada dopasowanie fraz, linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne, ruch i konwersję, optymalizację treści, kodu i struktury.

    Audyt SEO Wynikiem audytu jest lista błędów optymalizacyjnych, które należy poprawić. To podstawa do tego, aby rozpocząć skuteczne działania pod pozycjonowanie danej strony internetowej.ana witryna zajmuje pod danymi frazami oraz w jaki sposób można poprawić ich widoczność.

Jak wygląda darmowy audyt SEO?

Wstępny i darmowy audyt SEO zawiera podstawowe informacje na temat spełniania przez stronę wymagań optymalizacyjnych Google.
Weryfikowane są frazy kluczowe, czyli ich częstotliwość występowania w różnych miejscach struktury strony, liczba wyszukiwań oraz pozycja witryny pod danymi słowami kluczowymi. Wyszukiwane są również duplikaty podstron i treści.

Audyt strony internetowej zawiera także analizę występującej na niej treści, indeksację w wyszukiwarkach, czy istnieją błędy dotyczące przekierowań. Darmowy audyt strony pokazuje też informacje na temat linkowania wewnętrznego oraz zewnętrznego. Dzięki niemu mogą Państwo otrzymać podstawowe informacje na temat błędów optymalizacyjnych. Dzięki darmowemu audytowi strony możliwa jest wstępna ocena witryny pod kątem pozycjonowania i ustalenie elementów koniecznych do zmiany.

Darmowy audyt SEO może być wyjściowym do pełnego i profesjonalnego audytu SXO, który wykonywany jest po podpisaniu umowy. Zawiera on o wiele więcej ważnych informacji i bardziej szczegółowych informacji, z których część możemy zweryfikować dopiero po otrzymaniu danych dostępowych.

Zaufali nam:

Co zawiera darmowy audyt strony internetowej?

Strukturę adresów
URL
Analizę nagłówków
(H1-H6)
Ocenę optymalizacji
grafik
Badanie mapy
witryny
Test szybkości
strony
Analizę treści
Weryfikację poziomu bezpieczeństwa
Linkowanie wewnętrzne
i zewnętrzne

Audyt SEO?

Darmowy audyt strony umożliwia utworzenie wytycznych, które należy wdrożyć w celu poprawienia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Dlatego tak ważne jest wielopoziomowe zweryfikowanie wszystkich elementów strony i porównanie ich z obecnie obowiązującymi wytycznymi. Konieczne jest to, aby adresy URL były przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google, które muszą dzięki nim łatwo przypisywać konkretne podstrony hierarchii witryny oraz słowom kluczowym.

Ważne jest przeanalizowanie wszystkich nagłówków, czyli sprawdzenie ich rozmieszczenia, poprawnej konstrukcji oraz częstotliwości występowania. Ponadto darmowy audyt strony będzie dawał informacje na temat tego, czy wszystkie grafiki mają poprawne opisy alternatywne i są dobrze zoptymalizowane pod SEO. Na pozycję w wynikach wyszukiwania ma także wpływ to, czy mapa strony została utworzona w taki sposób, aby roboty Google oraz użytkownicy łatwo się po niej poruszają.

Darmowy audyt SEO sprawdzi też, czy szybkość ładowania się witryny na różnych rodzajach urządzeń, nie wpływa negatywnie na jej widoczność. Weryfikowany jest czas, w którym ładują się konkretne elementy (grafiki, treści, animacje). Audyt pokaże też czy treści na stronie nie są skopiowane, czy spełniają standardy SEO, a także to, czy strona jest bezpieczna dla użytkowników.

Korzyści z Audytu SEO

  • Trafny dobór słów kluczowych (różnego rodzaju)
  • Wiarygodność danych przez wykorzystanie profesjonalnych narzędzi analitycznych
  • Wiedza na temat struktury strony oraz linkowania wewnętrznego
  • Weryfikacja przyjazności dla urządzeń mobilnych
  • Praktyczne informacje pozwalające wdrożyć skuteczne rozwiązania
  • Sprawdzenie czy roboty Google nie mają problemu z indeksacją

Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego ma na celu weryfikację nie tylko wymienionych już części. Poświęca się go także na analizę odpowiedniego oznaczania elementów w strukturze. Istotne jest zweryfikowanie treści znajdującej się w opisach kategorii oraz produktów, a także w meta opisach. Sprawdzana jest jej unikalność, zastosowanie odpowiednich nagłówków, nasycenie frazami kluczowymi. Audyt sklepu internetowego sprawdza również to, czy mapa witryny z wieloma produktami posortowanymi na kategorię ma odpowiednią hierarchię i jak wygląda nawigacja wewnętrzna.

Na czym polega Audyt SEO?

  • Darmowy audyt SEO to wstępna analiza witryny, która jest ważna z wielu względów. Przede wszystkim daje informacje na temat najpoważniejszych błędów optymalizacyjnych, pozwala znaleźć przyczyny widoczności danej strony i wskazuje na obszary do poprawy.
  • Audyt strony www to dokument, który uwidacznia najważniejsze dla pozycji danej strony elementy oraz sposoby, w jakie powinny być one dopasowane do standardów Google.
  • Po darmowym audycie SEO można wykonać kompleksową diagnozę, która wymaga dostępów i umożliwia wybitnie szczegółowe zbadanie witryny. Warto na początku zdecydować się na darmowy audyt SEO, który pokazuje skalę problemu i wyróżnia zarówno mocne, jak i słabe strony danej witryny pod kątem pozycjonowania.
  • Audyt strony www polega na weryfikacji wielopoziomowej, zarówno pod kątem użyteczności serwisu dla odwiedzających, jak i czytelności dla robotów Google. To badanie uwzględniające wiele aspektów witryny, których efektem jest dokument wyszczególniający wszystkie dziedziny wymagające optymalizacji.

Rozszerzony audyt SXO, który wykonujemy po zawarciu umowy, zawiera również:

  • informacje o pliku robots.txt
  • ścieżkach sprzedaży
  • UX (doświadczeniach użytkownika)
  • dane odnośnie architektury informacji
  • wiele więcej

Co zyskasz po audycie SEO?

Świadomość błędów optymalizacyjnych
Dowiesz się jakie błędy optymalizacyjne znajdują się na Twojej witrynie internetowej. Te informacje pokażą Ci ile elementów zostało zaniedbanych pod kątem SEO i zrozumiesz dlaczego Twoja strona zajmuje taką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Dopasowanie fraz
Dowiesz się jakie błędy optymalizacyjne znajdują się na Twojej witrynie internetowej. Te informacje pokażą Ci ile elementów zostało zaniedbanych pod kątem SEO i zrozumiesz dlaczego Twoja strona zajmuje taką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
Dowiesz się jakie błędy optymalizacyjne znajdują się na Twojej witrynie internetowej. Te informacje pokażą Ci ile elementów zostało zaniedbanych pod kątem SEO i zrozumiesz dlaczego Twoja strona zajmuje taką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Widoczność w Google
Dowiesz się jakie błędy optymalizacyjne znajdują się na Twojej witrynie internetowej. Te informacje pokażą Ci ile elementów zostało zaniedbanych pod kątem SEO i zrozumiesz dlaczego Twoja strona zajmuje taką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Szybkość witryny
Dowiesz się jakie błędy optymalizacyjne znajdują się na Twojej witrynie internetowej. Te informacje pokażą Ci ile elementów zostało zaniedbanych pod kątem SEO i zrozumiesz dlaczego Twoja strona zajmuje taką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja grafik
Dowiesz się jakie błędy optymalizacyjne znajdują się na Twojej witrynie internetowej. Te informacje pokażą Ci ile elementów zostało zaniedbanych pod kątem SEO i zrozumiesz dlaczego Twoja strona zajmuje taką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie na podstawie audytu SEO

Skuteczne pozycjonowanie stron bez audytu SEO nie jest możliwe. On wskazuje błędy optymalizacyjne, braki na stronie, duplikację treści i wiele innych kwestii, które trzeba wziąć pod uwagę podczas pozycjonowania stron. SEO dla każdej witryny musi być stworzone na bazie indywidualnej strategii, obejmującej nie tylko aspekty wynikające z audytu, ale również kwestie związane z konkretną branżą. Dlatego też wycena pozycjonowania jest uzależniona między innymi od: rodzaju serwisu, konkurencyjności, obecnej pozycji, liczbie błędów do usunięcia. Pozycjonowanie stron jest także inne w zależności od tego, na jakiej platformie postawiona została strona. Semcore zajmuje się skutecznym SEO, na które składa się pozycjonowanie WordPress, Joomla, PrestaShop, IAI oraz wielu innych platform

Na czym polega skuteczne pozycjonowanie stron?

Inwestycja w SEO wymaga wybrania agencji, która podchodzi profesjonalnie do skomplikowanego procesu, jakim jest pozycjonowanie. Oferta nie powinna więc obejmować wyłącznie działań on-site SEO (wewnętrznych), ale również off-site SEO. Dzięki temu możliwe jest skuteczne pozycjonowanie witryn w wyszukiwarce Google. Efektywne pozycjonowanie to oferta, która zakłada wielomiesięczne prace nad optymalizacją witryny. To sprawi, że będzie ona stopniowo zajmowała coraz wyższe wyniki w wyszukiwarkach. Każda kolejna wizyta robotów Google na witrynie zaskutkuje lepszą widocznością.

Skuteczne pozycjonowanie stron to przede wszystkim zadbanie o odpowiednie słowa kluczowe. Zarówno potrzebne do pozycjonowania lokalnego, jak i globalnego. Muszą być one także wyselekcjonowane według konkurencyjności, liczby wyszukiwań oraz różnorodne (długiego i krótkiego ogona). Optymalizacji podlega również treść na stronie, nagłówki, struktura witryny, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, meta opisy i wiele innych elementów, z których każdy jest brany pod uwagę podczas ustalania pozycji witryny w wyszukiwarce Google.

Darmowy audyt SEO online – analiza strony www

Szczegółowa analiza strony to przydatna propozycja nie tylko dla firmowych wizytówek, ale również sklepów internetowych. W branży e-commerce wpływ na konwersję ma wiele czynników, dlatego odpowiednio widoczny i zaprojektowany serwis to szczególnie istotna kwestia. Dzięki audytowi SEO dowiesz się, jakie kroki podjąć, aby osiągnąć sukces online.

Kondycję swojej strony internetowej zweryfikujesz przy pomocy specjalistów, którzy przeprowadzą kompleksową analizę. W oparciu o zebrane dane tworzy się także listę działań SEO, których wdrożenie pomoże zbudować widoczność serwisu w Google. Wpływ na pozycję witryny ma nie tylko szybkość ładowania strony, ale także szereg innych czynników. Należy zoptymalizować każdy element, aby każda podstrona w obrębie domeny była przyjazna użytkownikom oraz wyszukiwarce.

Pozwól przeprowadzić audyt wykwalifikowanym i doświadczonym ekspertom, a uzyskasz wartościowe informacje, które pozwolą zbudować optymalną i skuteczną strategię pozycjonowania w przyszłości. SEO Twojej strony będzie przekładać się nie tylko na ruch organiczny, ale także generowaną konwersję.

Jak powinien wyglądać audyt SEO?

Dobry audyt SEO to taki, który przeprowadził specjalista. Raporty generowane automatycznie to jedynie zbiór danych – analiza od eksperta to informacje na temat sytuacji strony internetowej pod kątem jej widoczności: w tym wnioski oraz szereg przydatnych porad. Darmowy audyt Twojej strony zostanie przeprowadzony indywidualnie. Specjalista zapozna się dokładnie z witryną, a następnie przygotuje kompleksową analizę.

Po konsultacjach możesz zdecydować się na współpracę z Semcore w zakresie SEO dla Twojej strony internetowej.

Co zyskujesz dzięki audytowi SEO?

  • Analizę i dobór fraz kluczowych
  • Raport wydajności strony
  • Sprawdzisz pozycję strony internetowej
  • Zweryfikujesz, które elementy witryny wymagają optymalizacji
  • Poznasz stan indeksacji w wyszukiwarce Google
  • Informacje o responsywności witryny
  • Dowiesz się więcej o strukturze i linkowaniu wewnętrznym Twojego serwisu

 

W Semcore robimy audyt sami – za proces ten odpowiadają specjaliści SEO. Podaj adres strony internetowej lub umów się na bezpłatną konsultację!

Audyt SEO strony internetowej od eksperta z agencji SEO

Rzetelny audyt to analiza przeprowadzona przez eksperta, który bada mocne i słabe strony witryny, często porównując domenę z konkurencją. Automatycznie wygenerowany raport nie może więc w żaden sposób równać się z takim podejściem. W Semcore dysponujemy szeroką kadrą doświadczonych specjalistów SEO. Możesz poprosić o analizę nowej strony lub serwisu, który istnieje już dłuższy czas. Zbadamy widoczność strony w wynikach Google, jej wydajność, responsywność, a także aspekty techniczne. Podaj nam adres strony, korzystając z dostępnego formularza kontaktowego. Wykonanie audytu SEO jest bezpłatne i niezobowiązujące.

Analiza Twojej strony internetowej pod kątem widoczności oraz pozycji pozwala następnie zbudować strategię pozycjonowania, która jest skuteczna. To dlatego najpierw przeprowadza się audyt online. Podaj nam adres domeny i pozwól wykonać darmowy audyt SEO albo umów się na bezpłatną konsultację!

Pozycjonowanie – oferta Semcore

Jesteśmy agencją, która od lat zajmuje się skutecznym pozycjonowaniem stron. Nasi klienci z branży e-commerce osiągają coraz lepsze wyniki, dotyczące widoczności oraz zysków ze sprzedaży.

Chcesz dowiedzieć się, jakie są błędy optymalizacyjne na Twojej stronie?
Zamów u nas darmowy audyt SEO.

  • Po nawiązaniu współpracy otrzymasz dokładny audyt oraz dowiesz się jakie działania będą wykonywane w ramach optymalizacji.
  • Będziesz mieć kontakt ze swoim opiekunem klienta, który przez cały czas będzie miał pieczę nad wszystkimi procesami.
  • Wycena pozycjonowania danej strony będzie różna, w zależności od celów witryny, branży, aktualnej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Oferujemy pozycjonowanie:

oraz stron na innych serwisach.

Nasi specjaliści od spraw SEO, UX oraz contentu stworzą skuteczną wieloetapową strategię i zajmą się skutecznym pozycjonowaniem stron, których jesteś właścicielem. Nie czekaj dłużej i już dziś zamów darmowy audyt SEO albo umów się z nami na rozmowę!