fbpx

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Co to jest audyt SEO?

Polega na analizie danej witryny pod kątem widoczności. Audyt SEO bada różne wskaźniki oraz znajduje przyczyny błędów optymalizacyjnych. Pozycjonerzy sprawdzają jakie pozycje w wynikach Google dana witryna zajmuje pod danymi frazami oraz w jaki sposób można poprawić ich widoczność.

Audyt SEO bada też dopasowanie fraz, linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne, ruch i konwersję, optymalizację treści, kodu i struktury. Wynikiem audytu jest lista błędów optymalizacyjnych, które należy poprawić. To podstawa do tego, aby rozpocząć skuteczne działania pod pozycjonowanie danej strony internetowej.

Jak wygląda darmowy audyt SEO?

Wstępny i darmowy audyt SEO zawiera podstawowe informacje na temat spełniania przez stronę wymagań optymalizacyjnych Google. Weryfikowane są frazy kluczowe, czyli ich częstotliwość występowania w różnych miejscach struktury strony, liczba wyszukiwań oraz pozycja witryny pod danymi słowami kluczowymi. Wyszukiwane są również duplikaty podstron i treści.

Audyt strony internetowej zawiera także analizę występującej na niej treści, indeksację w wyszukiwarkach, czy istnieją błędy dotyczące przekierowań. Darmowy audyt strony pokazuje też informacje na temat linkowania wewnętrznego oraz zewnętrznego. Dzięki niemu mogą Państwo otrzymać podstawowe informacje na temat błędów optymalizacyjnych. Dzięki darmowemu audytowi strony możliwa jest wstępna ocena witryny pod kątem pozycjonowania i ustalenie elementów koniecznych do zmiany.

Darmowy audyt SEO może być wyjściowym do pełnego i profesjonalnego audytu SXO, który wykonywany jest po podpisaniu umowy. Zawiera on o wiele więcej ważnych informacji i bardziej szczegółowych informacji, z których część możemy zweryfikować dopiero po otrzymaniu danych dostępowych.

Nasi klienci

herbapol black

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Darmowy audyt SEO dla twojej strony
Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Co zawiera darmowy audyt strony internetowej?

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Strukturę adresów URL

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Analizę nagłówków (H1-H6)

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Ocenę optymalizacji grafik

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Badanie mapy witryny

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Test szybkości strony

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Analizę treści

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Weryfikację poziomu
bezpieczeństwa

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne)

Darmowy audyt strony

Darmowy audyt strony umożliwia utworzenie wytycznych, które należy wdrożyć w celu poprawienia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Dlatego tak ważne jest wielopoziomowe zweryfikowanie wszystkich elementów strony i porównanie ich z obecnie obowiązującymi wytycznymi. Konieczne jest to, aby adresy URL były przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google, które muszą dzięki nim łatwo przypisywać konkretne podstrony hierarchii witryny oraz słowom kluczowym. Ważne jest przeanalizowanie wszystkich nagłówków, czyli sprawdzenie ich rozmieszczenia, poprawnej konstrukcji oraz częstotliwości występowania. Ponadto darmowy audyt strony będzie dawał informacje na temat tego, czy wszystkie grafiki mają poprawne opisy alternatywne i są dobrze zoptymalizowane pod SEO. Na pozycję w wynikach wyszukiwania ma także wpływ to, czy mapa strony została utworzona w taki sposób, aby roboty Google oraz użytkownicy łatwo się po niej poruszają. Darmowy audyt SEO sprawdzi też, czy szybkość ładowania się witryny na różnych rodzajach urządzeń, nie wpływa negatywnie na jej widoczność. Weryfikowany jest czas, w którym ładują się konkretne elementy (grafiki, treści, animacje). Audyt pokaże też czy treści na stronie nie są skopiowane, czy spełniają standardy SEO, a także to, czy strona jest bezpieczna dla użytkowników.

  • trafny dobór słów kluczowych (różnego rodzaju)
  • wiarygodność danych przez wykorzystanie profesjonalnych narzędzi analitycznych
  • wiedza na temat struktury strony oraz linkowania wewnętrznego
  • weryfikacja przyjazności dla urządzeń mobilnych
  • praktyczne informacje pozwalające wdrożyć skuteczne rozwiązania
  • sprawdzenie czy roboty Google nie mają problemu z indeksacją

Korzyści z Audytu SEO

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego ma na celu weryfikację nie tylko wymienionych już części. Poświęca się go także na analizę odpowiedniego oznaczania elementów w strukturze. Istotne jest zweryfikowanie treści znajdującej się w opisach kategorii oraz produktów, a także w meta opisach. Sprawdzana jest jej unikalność, zastosowanie odpowiednich nagłówków, nasycenie frazami kluczowymi. Audyt sklepu internetowego sprawdza również to, czy mapa witryny z wieloma produktami posortowanymi na kategorię ma odpowiednią hierarchię i jak wygląda nawigacja wewnętrzna. Rozszerzony audyt SXO, który wykonujemy po zawarciu umowy, zawiera również informacje o pliku robots.txt, ścieżkach sprzedaży, UX (doświadczeniach użytkownika), dane odnośnie architektury informacji i wiele więcej. Jeśli chcesz dowiedzieć się co jeszcze znajduje się w rozszerzonym audycie, skontaktuj się z nami!

 

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

Na czym polega Audyt SEO?

 

Darmowy audyt SEO to wstępna analiza witryny, która jest ważna z wielu względów. Przede wszystkim daje informacje na temat najpoważniejszych błędów optymalizacyjnych, pozwala znaleźć przyczyny widoczności danej strony i wskazuje na obszary do poprawy. Audyt strony www to dokument, który uwidacznia najważniejsze dla pozycji danej strony elementy oraz sposoby, w jakie powinny być one dopasowane do standardów Google. Po darmowym audycie SEO można wykonać kompleksową diagnozę, która wymaga dostępów i umożliwia wybitnie szczegółowe zbadanie witryny. Warto na początku zdecydować się na darmowy audyt SEO, który pokazuje skalę problemu i wyróżnia zarówno mocne, jak i słabe strony danej witryny pod kątem pozycjonowania. Audyt strony www polega na weryfikacji wielopoziomowej, zarówno pod kątem użyteczności serwisu dla odwiedzających, jak i czytelności dla robotów Google. To badanie uwzględniające wiele aspektów witryny, których efektem jest dokument wyszczególniający wszystkie dziedziny wymagające optymalizacji.

Potrzebujesz rozbudowanego Audytu SEO?

Audyt SEO – oferta

Co zyskasz po audycie SEO?

Świadomość błędów optymalizacyjnych

Dowiesz się jakie błędy optymalizacyjne znajdują się na Twojej witrynie internetowej. Te informacje pokażą Ci ile elementów zostało zaniedbanych pod kątem SEO i zrozumiesz dlaczego Twoja strona zajmuje taką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Dopasowanie fraz

Zobaczysz czy Twoja strona jest pozycjonowana pod odpowiednie frazy kluczowe. Dowiesz się więcej o budowanej przez Twój serwis widoczności. Zweryfikujesz używane to, czy słowa kluczowe są odpowiednie dla Twojej branży i pojawiają się w odpowiednim nasyceniu.

Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Po audycie SEO będziesz wiedzieć jak linkowanie wewnętrzne wpływa na widoczność Twojej strony oraz czytelność dla robotów Google. Sprawdzisz także to, jak silne jest zaplecze linków kierujących do Twojej witryny.

Widoczność w Google

Darmowy audyt strony pokaże Ci jaka jest widoczność Twojej witryny w Google i pomoże znaleźć przyczyny nieistnienia jej w top30 i top10. Zobaczysz również czy Twoja strona w ogóle jest indeksowana oraz poznasz potencjał witryny.

Szybkość witryny

Użytkownicy rezygnują z odwiedzania stron, które wymagają wiele czasu żeby wyświetlić treść. Dlatego Google docenia witryny, które mają krótki czas ładowania. Audyt SEO pokaże Ci jakie elementy strony wolno się ładują i jak można to zmienić.

Optymalizacja grafik

Wszelkie grafiki stanowią istotny czynnik w procesie pozycjonowania. Darmowy audyt SEO zweryfikuje optymalizację grafik na blogu, stronach produktowych oraz podstronach witryny z wielu perspektyw, na przykład opisów alternatywnych i użytych w nich fraz.

Pozycjonowanie na podstawie audytu SEO

Darmowy audyt SEO dla twojej strony

 

Skuteczne pozycjonowanie stron bez audytu SEO nie jest możliwe. On wskazuje błędy optymalizacyjne, braki na stronie, duplikację treści i wiele innych kwestii, które trzeba wziąć pod uwagę podczas pozycjonowania stron. SEO dla każdej witryny musi być stworzone na bazie indywidualnej strategii, obejmującej nie tylko aspekty wynikające z audytu, ale również kwestie związane z konkretną branżą. Dlatego też wycena pozycjonowania jest uzależniona między innymi od: rodzaju serwisu, konkurencyjności, obecnej pozycji, liczbie błędów do usunięcia. Pozycjonowanie stron jest także inne w zależności od tego, na jakiej platformie postawiona została strona. Semcore zajmuje się skutecznym SEO, na które składa się pozycjonowanie WordPress, Joomla, PrestaShop, IAI oraz wielu innych platform

 

Na czym polega skuteczne pozycjonowanie stron?

 

Inwestycja w SEO wymaga wybrania agencji, która podchodzi profesjonalnie do skomplikowanego procesu, jakim jest pozycjonowanie. Oferta nie powinna więc obejmować wyłącznie działań on-site SEO (wewnętrznych), ale również off-site SEO. Dzięki temu możliwe jest skuteczne pozycjonowanie witryn w wyszukiwarce Google. Efektywne pozycjonowanie to oferta, która zakłada wielomiesięczne prace nad optymalizacją witryny. To sprawi, że będzie ona stopniowo zajmowała coraz wyższe wyniki w wyszukiwarkach. Każda kolejna wizyta robotów Google na witrynie zaskutkuje lepszą widocznością. Skuteczne pozycjonowanie stron to przede wszystkim zadbanie o odpowiednie słowa kluczowe. Zarówno potrzebne do pozycjonowania lokalnego, jak i globalnego. Muszą być one także wyselekcjonowane według konkurencyjności, liczby wyszukiwań oraz różnorodne (długiego i krótkiego ogona). Optymalizacji podlega również treść na stronie, nagłówki, struktura witryny, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, meta opisy i wiele innych elementów, z których każdy jest brany pod uwagę podczas ustalania pozycji witryny w wyszukiwarce Google.

 

Pozycjonowanie – oferta Semcore

 

Jesteśmy agencją, która od lat zajmuje się skutecznym pozycjonowaniem stron. Nasi klienci z branży e-commerce osiągają coraz lepsze wyniki, dotyczące widoczności oraz zysków ze sprzedaży. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie są błędy optymalizacyjne na Twojej stronie, to zamów u nas darmowy audyt SEO. Po nawiązaniu współpracy otrzymasz dokładny audyt oraz dowiesz się jakie działania będą wykonywane w ramach optymalizacji. Będziesz mieć kontakt ze swoim opiekunem klienta, który przez cały czas będzie miał pieczę nad wszystkimi procesami. Wycena pozycjonowania danej strony będzie różna, w zależności od celów witryny, branży, aktualnej pozycji w wynikach wyszukiwania. Oferujemy pozycjonowanie WordPress, PrestaShop, IAI, Shoper, Sote, Shoplo, SkyShop, Joomla oraz stron na innych serwisach. Nasi specjaliści od spraw SEO, UX oraz contentu stworzą skuteczną wieloetapową strategię i zajmą się skutecznym pozycjonowaniem stron, których jesteś właścicielem. Nie czekaj dłużej i już dziś zamów darmowy audyt SEO albo umów się z nami na rozmowę!