fbpx

Wierzymy w pracę kreującą przyszłościowe rozwiązania.

Wierzymy, że wykraczanie poza horyzont bieżących rozwiązań jest jedynym sposobem na inicjowanie postępu. Dlatego tworzymy innowacje, które pozwalają zmieniać oblicze współczesnej branży e-commerce.

100 inspiracji
37 projektów badawczych
innowacja

Pochłaniamy biblioteki, śledzimy trendy, a pozyskane informacje poddajemy syntezie, aby wykrystalizować najbardziej wartościowej pomysły. Nasze doświadczenie pozwala zweryfikować teoretyczne założenia i tym samym przynieść wzrost naszym Klientom.

1014 przeczytanych ksiązek
10 lat doświadczenia
wiedza

Nie lubimy stać w miejscu, dlatego nieustannie poszukujemy nowych możliwości. Nie zgadzamy się na podążanie utartymi ścieżkami. Mamy odwagę, aby myśleć nieszablonowo i w ten sposób dostarczać wartość naszym Klientom.

12 najnowszych technologii
wzrost
rozwój

Motorem naszych działań jest chęć osiągania sukcesu. Mamy to w swoim DNA. Chcemy, by nasi Klienci stawali się liderami w swoich branżach. Nie spoczywamy na laurach, wciąż utrzymujemy się w twórczym i intelektualnym ruchu, by zawsze wygrywać.

80% skuteczności
100% zadowolenia
sukces
Referencje

Poznaj naszych Klientów

Polecam z czystym sumieniem, współpracujemy ponad rok i jesteśmy bardzo zadowoleni. Ruch na stronie się zwiększył, wszystkie teksty i blog jest pisany prawidłowo. Zawsze można liczyć na pomoc w sprawach technicznych. Jeszcze raz gorąco polecam!

Prowadzenie biznesu w sektorze e-commerce to bardzo złożone zadanie. Dostawcy, produkty, reklamacje, marketing itd. Przez 5 lat próbowaliśmy sami pracować nad pozycjonowaniem naszej strony. Niestety w pewnym momencie zetknęliśmy się ze ścianą. Koszty pozycjonowania rosły, a efektów brakowało. Wtedy zadzwonił do nas Pan Aleksander, z ofertą. Długo analizowaliśmy, porównywaliśmy oferty i nasz wybór padł na firmę SEMCORE. Po kilku miesiącach współpracy nasza strona ruszyła do przodu, a wraz z tym sprzedaż i przychody firmy. Dlatego polecamy współpracę z firmą SEMCORE. To dobrze zainwestowane pieniądze.

Z firmą Semcore współpracujemy już od 2017 roku. Impulsem dla nawiązania tej współpracy było dla nas uruchomienie nowego serwisu ludwik.pl. Zależało nam, by zaistnieć szerzej nie tylko jako producent płynu do mycia naczyń, lecz całej gamy środków czyszczących. I to właśnie sukcesywnie udaje się m.in. dzięki współpracy z Semcore. Cenimy sobie zwłaszcza elastyczność oraz inicjatywę, którymi agencja wykazuje się w swoich działaniach.

Wysokie standardy obsługi klienta oraz profesjonalizm pozwalają mi rekomendować Semcore jako solidną firmę optymalizującą oraz pozycjonującą strony internetowe. Z przyjemnością rekomenduję Semcore jako niezawodnego partnera.

Do firmy Semcore trafiliśmy z polecenia. Mamy kilka serwisów, w przypadku których współpracujemy z różnymi agencjami, jednak przy drytech.pl zależało nam na kimś sprawdzonym, kto zadbałby o całość realizacji od samego początku, tj. od etapu tworzenia strony. Handlowiec polecił nam odpowiedniego programistę, który przy współpracy z działami pozycjonowania i copywritingu w Semcore tworzył naszą stronę. Teraz zaś wszyscy razem prowadzą aktywne działania, służące jego wypromowaniu w sieci, które przynoszą coraz lepsze rezultaty. To w połączeniu z okazywaną inicjatywą ze strony opiekuna naszej kampanii utwierdza nas w przekonaniu, że podjęliśmy właściwą decyzję.

Nasza współpraca z firmą Semcore układa się pomyślnie. Firma wypracowuje zyski ze sklepu internetowego, a w przypadku skomplikowanych kwestii, wykazują proaktywną postawę

Wieloletnia współpraca przy promocji kilku naszych stron internetowych. Bez żadnej skazy - zawsze z wynikami podnoszącymi nie tylko widoczność, ale także ruch na stronach oraz pozytywnie wpływająca na sprzedaż z kanału internetowego. Pro-aktywne podejście i bardzo profesjonalny kontakt. Nigdy się nie zawiedliśmy i nie ma żadnych przesłanek, aby mogło się to zmienić.

Jak wielu przedsiębiorców, "przerobiliśmy" kilka firm SEO / SEM z bardzo średnim, by nie powiedzieć słabym efektem. Nastawienie do kolejnej było więc bardzo sceptyczne. W przypadku Semcore już od samego początku było czuć, że podejście jest zdecydowanie inne. Bardzo interesowały ich nasze cele biznesowe i maksymalnie próbowali dostosować do tego swoje działania. Co ważne, taka postawa miała miejsce także w trakcie realizacji, nie tylko na etapie sprzedaży. Szczerze rekomenduję.

Ludzie

Poznaj nasz zespół

Nasz autorytet z obszaru sprzedaży. Związany z Semcore od początku istnienia firmy. Zbudował jeden z topowych działów handlowych w branży. Pełen energii lider, który zawsze chce wygrywać i taką postawą zaraża innych. Te cechy doprowadziły go do funkcji Prezesa Zarządu.

Aleksander Cierniewski

CEO Semcore

Założyciel Semcore – wulkan energii i pomysłów. Jego pasją jest zarządzanie innowacją oraz synergia marketingu i sprzedaży. Stworzy strategię promocji każdego sklepu internetowego. Zwolennik metody GTD oraz fanatyk efektywności pracy.

Marcin Stypuła

Owner Semcore

Ponad 6 lat doświadczenia w branży SEO ze szczególnym naciskiem na segment eCommerce. Niezliczone audyty, wdrożenia i szkolenia, a także implementacja własnych rozwiązań we współpracy z klientami. Po godzinach trener i zawodnik kolarstwa.

Damian Hliwa

Head of SEO

W firmie niemal od początku jej istnienia. Człowiek orkiestra, który zarówno doradzi wybór odpowiedniego rozwiązania jak i przypilnuje jego wdrożenia, po drodze samodzielnie wykonując kilka prac realizacyjnych. Obecnie rozwija w firmie dział Customer Success Managementu

Krzysztof Stępniak

Customer service manager

Absolwentka socjologii, która ceni sobie pracę z ludźmi. W Semcore jest odpowiedzialna za usprawnianie procesów realizacyjnych przy współpracy z klientami, organizację pracy biura, a także poszukiwanie nowych pracowników. Wolne chwile spędza na jodze oraz na zgłębianiu

Gabriela Smolarz-Śliwińska

Customer service manager

Absolwent UE w Poznaniu. W Semcore zaczynał w dziale wsparcia sprzedaży ale odkrył, że to SEO i wdrażanie skutecznych rozwiązań na stronach klientów jest jego pasją. Po pracy basista, fan ciężkiej muzyki gitarowej i historycznych gier bitewnych.

Bartek Kubala

SEO project manager

Absolwentka kognitywistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Znajduje wspólny język między UX a SEO. Z jednej strony przyjmuje perspektywę użytkownika, z drugiej - algorytmów przeglądarek. Poza pracą śpiewa w chórze i zbiera pocztówki.

Klaudia Chmielewska

UX e-commerce specialist

Z wykształcenia informatyk lubiący logiczne łamigłówki, w Semcore specjalizuje się w optymalizacjach SEO, w wolnym czasie programuje w Javie i uprawia sporty walki - MMA

Mateusz Jankowski

SEO specialist

Zaczynała jako praktykantka, ale została na dłużej by współtworzyć dział wsparcia sprzedaży. W wolnych chwilach maluje i podróżuje, śmiało można nazwać ją muzycznym freakiem.

Maja Filipiak

Prospecting specialist

Swoją przygodę w Semcore rozpoczęła jako praktykantka, by później podjąć regularną pracę w dziale wsparcia sprzedaży. Miłośniczka mody i podróży, zarówno tych dalekich jak i weekendowych citybreaków.

Karolina Jądrzyk

Prospecting specialist

W Semcore od ponad dwóch lat zajmuje się wsparciem sprzedaży przez efektywne kampanie cold mailingowe, a od roku, już jako kierownik działu, szkoli też studentów w ramach praktyk. Prywatnie uwielbia wędrowanie z elementami survivalu, gra na gitarze i śpiewa. #TeamGóry

Michał Drozda

Prospecting specialist

Absolwentka poznańskiego Uniwersytetu Adama Mickiewicza, dla której język polski nie ma żadnych tajemnic. W Semcore czaruje słowem, tworząc treści idealnie dopasowane do potrzeb klienta. Prywatnie miłośniczka gór, książek, psychologii i jogi.

Justyna Chwiałkowska

SEO content specialist

Absolwentka filologii polskiej UAM, od zawsze wiązała swoje życie z pisaniem. W Semcore także robi w literkach i zajmuje się tworzeniem treści. Prywatnie doktorantka polonistyki i dziennikarka muzyczna.

Jola Kikiewicz

SEO content specialist

Ukończył studia na Uniwersytecie w Poznaniu. Kilkanaście lat w sprzedaży to gwarant profesjonalnego podejścia do Klienta, który może liczyć na pełne zaangażowanie. W Semcore Michał specjalizuje się w branży E-commerce, a prywatnie jest dumnym Ojcem 6-miesięcznego Jasia:

Michał Boratyn

E-commerce sales advisor

Z wykształcenia administratywista, z zamiłowania wolontariusz, z zawodu "ogrodnik sprzedaży" nie obiecujący gruszek na wierzbie. Przede wszystkim chce wysłuchać potrzeb Klienta i przygotowanym dla Niego rozwiązaniem odpowiedzieć na nie najlepiej jak potrafi.

Damian Kaczmarek

E-commerce sales advisor

Pasjonat E-commerce i E-marketingu. Wspiera klientów w osiąganiu wyższych poziomów sprzedaży internetowej, poprzez ich wysłuchanie i wdrożenie swojej wiedzy i pasji w rozwiązania przynoszące zyski. Po godzinach trener narciarstwa alpejskiego i inline alpine.

Paweł Janecki

E-commerce sales advisor

Krystian jest osobą zdeterminowaną i metodyczną. W Semcore doradza przedsiębiorcom, jak pozbyć się kotwicy sprzedażowej. Empatię wyssał z mlekiem matki, choć nie owija w bawełnę. Lubi rozwijać swoją techniczną wiedzę, co z czasem stało się jego pasją.

Krystian Michalski

E-commerce sales advisor

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od początku kariery związana z administracją i kadrami. Prywatnie: specjalistka od zadań specjalnych i niemożliwych- żona, matka, pasjonatka aranżacji wnętrz, która nie znosi nudy.

Agata Bajerlein

Administration specialist

Z wykształcenia humanistka. Od wielu lat "zaprzyjaźniona z liczbami", w Semcore odpowiada za rozliczenia z kontrahentami i weryfikację dokumentów księgowych

Angelika Janus

Administration specialist

O nas

Semcore w liczbach

Pracownicy

28

Wartościowi ludzie stanowią nasz fundament.

Lat na rynku

7

Doświadczenie zbierane, by wciąż stawać się lepszymi.

Zadowoleni Klienci

389

W szczególności sklepów internetowych ze wszystkich branż.

Galeria

Poznaj nas lepiej

Praca nad nowym audytem? Przygotowywanie kolejnej kampanii? Konferencja, w której bierzemy udział? Wyjście integracyjne? Poznaj kulisy pracy w Semcore. Zapraszamy Cię do naszego świata!