DNA SemcoreLAB to wykorzystanie nauki oraz technologii do tworzenia innowacji.
Jesteśmy naukową platformą R&D, której celem jest zarządzaniem innowacją, szukanie talentów oraz tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie.
Przetwarzamy dane, przeprowadzamy setki rozmów i eksperymentów, dlatego wiemy co działa dzisiaj i co może działać w przyszłości.
Talenty
Nasze projekty to idealna przestrzeń do łączenia nauki i biznesu, w której spotykają się utalentowani studenci z ekspertami oraz praktykami biznesu.
Technologia
Wyznajemy kulturę jakości, dlatego korzystamy z najbardziej zaawansowanych narzędzi MarTech naszych partnerów.
Innowacja
Wierzymy, że poprzez rozwój kompetencji i prowadzenie projektów badawczych na pograniczu świata biznesu i nauki doprowadzimy do ważnych i potrzebnych zmian na e-rynku.
Dlaczego my?
Wyróżnia nas naukowe podejście do digital marketingu
Zarządzanie innowacją
Szukamy innowacji na całym horyzoncie marketingu oraz skuteczne adaptujemy je, do już istniejących rozwiązań.
Rozwój młodych talentów
Jesteśmy moderatorem pomysłowości młodych talentów, metodyką profesorów, doświadczeniem ekspertów i biznesowymi problemami naszych klientów.
Skuteczne strategie
Każdą innowacje walidujemy w Semcore tworząc skuteczne strategie i taktyki marketingowe, które przynoszą wartość naszym klientom.
Jeżeli zależy Ci na wysokich pozycjach w Google lub po prostu chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o pozycjonowaniu, to trafiłeś na odpowiedni projekt. Od zera w rok wypozycjonowaliśmy stronę semcore.pl na TOP1 najtrudniejszych słów kluczowych czyli: seo, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron oraz zbudowaliśmy największą wartość estymowanego, miesięcznego ruchu organicznego wg Ahrefs ($113K) spośród wszystkich naszych konkurentów.
Kilka dni temu nastąpiła długo wyczekiwana premiera naszego projektu: SEO Case Study Semcore, w którym ujawniliśmy kulisy zdobycia TOP1 na frazy „pozycjonowanie”, „pozycjonowanie stron” i…
Postanowiliśmy przedstawić punkt widzenia pracowników branży e-commerce. O opinie zapytaliśmy specjalistów zaangażowanych w tworzenie sklepów internetowych oraz ekspertów odpowiedzialnych za ich rentowność. Oddaliśmy głos osobom na różnych szczeblach kariery, od juniorów przez seniorów, pracowników działu HR, po właścicieli biznesów e-commerce. To pozwoliło nam uzyskać wielowymiarowe spojrzenie na obecną sytuację sklepów internetowych, a także nakreślić jej ewentualny kierunek rozwoju w przyszłości.
Śmiało możemy stwierdzić, że w raporcie są zawarte same konkrety, takie jak praktyczne porady, wskazówki i inspiracje do działań SEO. Podjęliśmy również próbę identyfikacji kluczowych czynników sukcesu największych graczy w branży. W raporcie staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytanie: „Jak oni to zrobili?”.
SemcoreLAB to platforma R&D, inkubator digital marketingu. W środowisku najlepszych ekspertów branży, praktyków, teoretyków, studentów i silnych brandów pracujemy nad przyszłością polskiego marketingu, ulepszając i…
Pojawia się impuls, który pozwala wykraczać poza standardowe środki marketingu.
...który trzeba przetestować...
Inspiracja zmienia się w projekt i przechodzi do fazy badań. Dokonujemy tego z pomocą uczelni.
...aby poznać jego efekty...
Weryfikujemy liczby, aby poznać efekty i poprzez wdrożenie i zweryfikować założenia.
...oraz efektownie go wdrożyć.
Adaptujemy innowację poprzez wdrożenie i dostosowanie do potrzeb klienta.
Działania Semcore LAB
Innowacje, które każdy może wykorzystać
W przygotowaniu
2
Zabezpieczone: Czy brand to jednorożec SEO?
Szacunkowy czas rozpoczęcia: Q32021
Cały świat digital marketingu to wielka sieć wzajemnie połączonych nici, które mają na siebie wpływ niezależnie od poziomu lejka sprzedażowego czy strumienia komunikacji. Realizacja odpowiednich działań w sieci budzi zainteresowanie odbiorców, zwiększa zasięgi, a przy sprzyjających warunkach wpływa na konwersję. Czy brand – jego rozpoznawalność i autorytet – ma znaczenie w kontekście ustalania pozycji przez algorytm wyszukiwarki?
Zabezpieczone: SEO Case Study Trudne branże
Szacunkowy czas rozpoczęcia: Q22022
Istnieją branże w których wartość ruchu z wyszukiwarki jest zdecydowanie większa niż w branży SEO. Są to wysoce konkurencyjne i trudne zarazem branże i każda z nich ma swoją unikalną specyfikę SEO, a każda strona stara się mieć swoją unikalną strategię.
Jakie sekrety skrywają najwięksi gracze e-commerce i jak powtórzyć ich sukces? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w tym Case Study.
Jeżeli zależy Ci na wysokich pozycjach w Google lub po prostu chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o pozycjonowaniu, to trafiłeś na odpowiedni projekt. Od zera w rok wypozycjonowaliśmy stronę semcore.pl na TOP1 najtrudniejszych słów kluczowych czyli: seo, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron oraz zbudowaliśmy największą wartość estymowanego, miesięcznego ruchu organicznego wg Ahrefs ($113K) spośród wszystkich naszych konkurentów.
Postanowiliśmy przedstawić punkt widzenia pracowników branży e-commerce. O opinie zapytaliśmy specjalistów zaangażowanych w tworzenie sklepów internetowych oraz ekspertów odpowiedzialnych za ich rentowność. Oddaliśmy głos osobom na różnych szczeblach kariery, od juniorów przez seniorów, pracowników działu HR, po właścicieli biznesów e-commerce. To pozwoliło nam uzyskać wielowymiarowe spojrzenie na obecną sytuację sklepów internetowych, a także nakreślić jej ewentualny kierunek rozwoju w przyszłości.
Śmiało możemy stwierdzić, że w raporcie są zawarte same konkrety, takie jak praktyczne porady, wskazówki i inspiracje do działań SEO. Podjęliśmy również próbę identyfikacji kluczowych czynników sukcesu największych graczy w branży. W raporcie staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytanie: „Jak oni to zrobili?”.