DNA SemcoreLAB to wykorzystanie nauki oraz technologii do tworzenia innowacji.
Jesteśmy naukową platformą R&D, której celem jest zarządzaniem innowacją, szukanie talentów oraz tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie.
Co robimy?
Tworzymy projekty, które zmieniają marketing
Trendy
Przetwarzamy dane, przeprowadzamy setki rozmów i eksperymentów, dlatego wiemy co działa dzisiaj i co może działać w przyszłości.
Talenty
Nasze projekty to idealna przestrzeń do łączenia nauki i biznesu w której spotykają się młodzi, utalentowani studenci z ekspertami rozmaitych kompetencji oraz praktycy biznesu.
Technologia
Wyznajemy kulturę jakości, dlatego korzystamy z najbardziej zaawansowanych narzędzi MarTech naszych partnerów.
Innowacja
Wierzymy, że poprzez rozwój kompetencji i prowadzenie projektów badawczych na pograniczu świata biznesu i nauki doprowadzimy do ważnych i potrzebnych zmian na e-rynku.
Działania SemcoreLAB
Innowacje, które każdy może wykorzystać
W przygotowaniu
2
Big Case Study SXO
Marcin Stypuła , Owner
Szacunkowy czas rozpoczęcia: Q1 2023
SEO + UX = SXO. Sprawdzimy, jak połączenie pozycjonowania z user experience wpływa na konwersję serwisów internetowych. Dodatkowo postawimy na synergię SEO z innymi kanałami marketingowymi. Wyniki przedstawimy w największym case study SXO w Polsce.
Jeżeli zależy Ci na wysokich pozycjach w Google lub po prostu chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o pozycjonowaniu, to trafiłeś na odpowiedni projekt. Od zera w rok wypozycjonowaliśmy stronę semcore.pl na TOP1 najtrudniejszych słów kluczowych czyli: seo, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron oraz zbudowaliśmy największą wartość estymowanego, miesięcznego ruchu organicznego wg Ahrefs ($113K) spośród wszystkich naszych konkurentów.
Aby jak najlepiej poznać rynkowe wyzwania i trendy, sprawdziliśmy, jakie konkretnie działania z zakresu SXO wdrażają największe brandy kosmetyczne. Tak oto powstał ten raport, zawierający dokładną analizę 5 sklepów internetowych oraz serwisu Booksy, a także polecenia dotyczące najlepszych praktyk e-commerce w 2023 roku.
Branża ogrodnicza w Polsce w ostatnich latach zaliczyła spory wzrost, podobnie zresztą jak cały rynek e-commerce. Z naszego raportu dowiesz się, jak działają liderzy tego sektora, zajmujący najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google i nie powielisz ich błędów.
Postanowiliśmy przedstawić punkt widzenia pracowników branży e-commerce. O opinie zapytaliśmy specjalistów zaangażowanych w tworzenie sklepów internetowych oraz ekspertów odpowiedzialnych za ich rentowność. Oddaliśmy głos osobom na różnych szczeblach kariery, od juniorów przez seniorów, pracowników działu HR, po właścicieli biznesów e-commerce. To pozwoliło nam uzyskać wielowymiarowe spojrzenie na obecną sytuację sklepów internetowych, a także nakreślić jej ewentualny kierunek rozwoju w przyszłości.
Śmiało możemy stwierdzić, że w raporcie są zawarte same konkrety, takie jak praktyczne porady, wskazówki i inspiracje do działań SEO. Podjęliśmy również próbę identyfikacji kluczowych czynników sukcesu największych graczy w branży. W raporcie staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytanie: „Jak oni to zrobili?”.
Dlaczego my?
Wyróżnia nas naukowe podejście do digital marketingu
Zarządzanie innowacją
Szukamy innowacji na całym horyzoncie marketingu oraz skuteczne adaptujemy je, do już istniejących rozwiązań.
Rozwój młodych talentów
Jesteśmy moderatorem pomysłowości młodych talentów, metodyką profesorów, doświadczeniem ekspertów i biznesowymi problemami naszych klientów.
Skuteczne strategie
Każdą innowacje walidujemy w Semcore tworząc skuteczne strategie i taktyki marketingowe, które przynoszą wartość naszym klientom.
Założyciel Semcore – pierwszej agencji SXO w Polsce, tworzącej strategie marketingowe łączące SEO i UX. Wie, co dzisiaj działa i generuje milionowe zyski w digital marketingu. Jest liderem strategicznym projektów Semcore, które są zorientowane na to, aby zapewniać sprzedaż w przyszłości.
Anna Tworek
Head of Project Management
Head of Project Management z doświadczeniem w marketingu. Skutecznie dąży do realizacji wyznaczonych celów. W Semcore wspiera koncepcyjnie działania projektowe o znaczeniu strategicznym. Członkini Project Management Institute (PMI).
Bartek Kotowicz
Head of Brand
Pomaga zrozumieć polskie marki. Twórca i wieloletni dyrektor agencji brandingu strategicznego Engram. Działa na rzecz polskiego brandingu usprawniając procesy brandingowe i rebrandingowe. Fundator i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego. Inicjator i współautor Przewodnika Brandingowego.
Marcin Górecki-Panek
SXO Team Leader
Zawodowo związany z branżą SEO od 2011 roku. W Semcore odpowiada za realizację projektów dla kluczowych klientów oraz rozwój i koordynowanie pracy zespołu SEO. Jako osoba – racjonalista, ceniący porządek i dobrą organizację czasu, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.