Tworzymy lepszą
przyszłość marketingu
internetowego

DNA SemcoreLAB to wykorzystanie nauki oraz technologii do tworzenia innowacji.

Semcore LAB

Jesteśmy naukową platformą R&D, której celem jest zarządzaniem innowacją, szukanie talentów oraz tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie.

Zarządzamy innowacją Badamy trendy Rozwijamy talenty

Zobacz nasz ostatni projekt:

Przejdź do Case Study

Co robimy?

Tworzymy projekty, które zmieniają marketing

Trendy

Przetwarzamy dane, przeprowadzamy setki rozmów i eksperymentów, dlatego wiemy co działa dzisiaj i co może działać w przyszłości.

Talenty

Nasze projekty to idealna przestrzeń do łączenia nauki i biznesu, w której spotykają się utalentowani studenci z ekspertami oraz praktykami biznesu.

Technologia

Wyznajemy kulturę jakości, dlatego korzystamy z najbardziej zaawansowanych narzędzi MarTech naszych partnerów.

Innowacja

Wierzymy, że poprzez rozwój kompetencji i prowadzenie projektów badawczych na pograniczu świata biznesu i nauki doprowadzimy do ważnych i potrzebnych zmian na e-rynku.

Dlaczego my?

Wyróżnia nas naukowe podejście do digital marketingu

Zarządzanie innowacją

Szukamy innowacji na całym horyzoncie marketingu oraz skuteczne adaptujemy je, do już istniejących rozwiązań.

Rozwój młodych talentów

Jesteśmy moderatorem pomysłowości młodych talentów, metodyką profesorów, doświadczeniem ekspertów i biznesowymi problemami naszych klientów.

Skuteczne strategie

Każdą innowacje walidujemy w Semcore tworząc skuteczne strategie i taktyki marketingowe, które przynoszą wartość naszym klientom.

Czym się zajmujemy?

Obszary zainteresowań

Nasze projekty

Nad czym pracowaliśmy

Case Study - Pozycjonowanie Stron

Case Study – Pozycjonowanie Stron

Jeżeli zależy Ci na wysokich pozycjach w Google lub po prostu chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o pozycjonowaniu, to trafiłeś na odpowiedni projekt. Od zera w rok wypozycjonowaliśmy stronę semcore.pl na TOP1 najtrudniejszych słów kluczowych czyli: seo, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron oraz zbudowaliśmy największą wartość estymowanego, miesięcznego ruchu organicznego wg Ahrefs ($113K) spośród wszystkich naszych konkurentów.

Czytaj więcej
SemcoreLAB – na pomoc Ukrainie

SemcoreLAB – na pomoc Ukrainie

Kilka dni temu nastąpiła długo wyczekiwana premiera naszego projektu: SEO Case Study Semcore, w którym ujawniliśmy kulisy zdobycia TOP1 na frazy „pozycjonowanie”, „pozycjonowanie stron” i…

Czytaj więcej
Raport e-commerce: perspektywa pracowników branży

Raport e-commerce: perspektywa pracowników branży

Postanowiliśmy przedstawić punkt widzenia pracowników branży e-commerce. O opinie zapytaliśmy specjalistów zaangażowanych w tworzenie sklepów internetowych oraz ekspertów odpowiedzialnych za ich rentowność. Oddaliśmy głos osobom na różnych szczeblach kariery, od juniorów przez seniorów, pracowników działu HR, po właścicieli biznesów e-commerce. To pozwoliło nam uzyskać wielowymiarowe spojrzenie na obecną sytuację sklepów internetowych, a także nakreślić jej ewentualny kierunek rozwoju w przyszłości.

Czytaj więcej
Raport prezentujący, jak działają polscy liderzy e-commerce

Raport SEO: Jak działają polscy liderzy e-commerce?

Śmiało możemy stwierdzić, że w raporcie są zawarte same konkrety, takie jak praktyczne porady, wskazówki i inspiracje do działań SEO. Podjęliśmy również próbę identyfikacji kluczowych czynników sukcesu największych graczy w branży. W raporcie staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytanie: „Jak oni to zrobili?”.

Czytaj więcej
Technikum Ekonomiczne w Szczecinie x SemcoreLAB

Technikum Ekonomiczne w Szczecinie x SemcoreLAB

SemcoreLAB to platforma R&D, inkubator digital marketingu. W środowisku najlepszych ekspertów branży, praktyków, teoretyków, studentów i silnych brandów pracujemy nad przyszłością polskiego marketingu, ulepszając i…

Czytaj więcej

Idea SemcoreLAB

Proces inkubacji innowacji

Pierwszy pojawia się pomysł...

Pojawia się impuls, który pozwala wykraczać poza standardowe środki marketingu.

...który trzeba przetestować...

Inspiracja zmienia się w projekt i przechodzi do fazy badań. Dokonujemy tego z pomocą uczelni.

...aby poznać jego efekty...

Weryfikujemy liczby, aby poznać efekty i poprzez wdrożenie i zweryfikować założenia.

...oraz efektownie go wdrożyć.

Adaptujemy innowację poprzez wdrożenie i dostosowanie do potrzeb klienta.

Działania Semcore LAB

Innowacje, które każdy może wykorzystać

W przygotowaniu

2

Zabezpieczone: Czy brand to jednorożec SEO?

Szacunkowy czas rozpoczęcia: Q32021

Cały świat digital marketingu to wielka sieć wzajemnie połączonych nici, które mają na siebie wpływ niezależnie od poziomu lejka sprzedażowego czy strumienia komunikacji. Realizacja odpowiednich działań w sieci budzi zainteresowanie odbiorców, zwiększa zasięgi, a przy sprzyjających warunkach wpływa na konwersję. Czy brand – jego rozpoznawalność i autorytet – ma znaczenie w kontekście ustalania pozycji przez algorytm wyszukiwarki?

Zabezpieczone: SEO Case Study Trudne branże

Szacunkowy czas rozpoczęcia: Q22022

Istnieją branże w których wartość ruchu z wyszukiwarki jest zdecydowanie większa niż w branży SEO. Są to wysoce konkurencyjne i trudne zarazem branże i każda z nich ma swoją unikalną specyfikę SEO, a każda strona stara się mieć swoją unikalną strategię. Jakie sekrety skrywają najwięksi gracze e-commerce i jak powtórzyć ich sukces? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w tym Case Study.

W realizacji

1

Case Study – Pozycjonowanie Stron

Szacunkowy czas ukończenia: Luty 2022

Jeżeli zależy Ci na wysokich pozycjach w Google lub po prostu chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o pozycjonowaniu, to trafiłeś na odpowiedni projekt. Od zera w rok wypozycjonowaliśmy stronę semcore.pl na TOP1 najtrudniejszych słów kluczowych czyli: seo, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron oraz zbudowaliśmy największą wartość estymowanego, miesięcznego ruchu organicznego wg Ahrefs ($113K) spośród wszystkich naszych konkurentów.

Zrealizowane

2

Raport e-commerce: perspektywa pracowników branży

Zakończono: Q32021

Postanowiliśmy przedstawić punkt widzenia pracowników branży e-commerce. O opinie zapytaliśmy specjalistów zaangażowanych w tworzenie sklepów internetowych oraz ekspertów odpowiedzialnych za ich rentowność. Oddaliśmy głos osobom na różnych szczeblach kariery, od juniorów przez seniorów, pracowników działu HR, po właścicieli biznesów e-commerce. To pozwoliło nam uzyskać wielowymiarowe spojrzenie na obecną sytuację sklepów internetowych, a także nakreślić jej ewentualny kierunek rozwoju w przyszłości.

Raport SEO: Jak działają polscy liderzy e-commerce?

Zakończono: Q32020

Śmiało możemy stwierdzić, że w raporcie są zawarte same konkrety, takie jak praktyczne porady, wskazówki i inspiracje do działań SEO. Podjęliśmy również próbę identyfikacji kluczowych czynników sukcesu największych graczy w branży. W raporcie staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytanie: „Jak oni to zrobili?”.

Portfolio Semcore LAB

Baza naszych innowacji

Filtruj innowacje
Case Study - Pozycjonowanie Stron

Planowane zakończenie: Luty 2022

Case Study – Pozycjonowanie Stron

Czy brand to jednorożec SEO?

W przygotowaniu: Q32021

Zabezpieczone: Czy brand to jednorożec SEO?

SEO Case Study Trudne branże

W przygotowaniu: Q22022

Zabezpieczone: SEO Case Study Trudne branże

SemcoreLAB

Wszystko rozpoczyna się od pomysłu

Każdego dnia powstają pomysły. Pomysły by ulepszyć znane rozwiązania. By osiągnąć coś nie osiągalnego. Same pomysły jednak nie wystarczą.

SemcoreLAB powstał po to, aby łączyć ludzi, biznes i naukę. Aby dostarczyć impulsu, który sprawi, że rzeczy naprawdę się dzieją.

Dołącz do SemcoreLAB