Druga edycja „Co naprawdę działa w SEO?”

Startujemy z drugą edycją najbardziej bezkompromisowego projektu SemcoreLAB. Ma on dać odpowiedź na pytanie, które zadają sobie liderzy digitalu: co napędza sprzedaż w SEO, a co daje tylko złudzenie wzrostu?

leader-photo

Marcin Stypuła

Owner

od Q3 2025

maksymalnie do Q4 2027

Czy SEO nadal może być kalorycznym kanałem sprzedaży?

 

Wiedzieliśmy, że wrócimy. Pytanie brzmiało jedynie: kiedy. SEO zmienia się szybciej, niż większość zespołów jest w stanie reagować. Nie zamierzamy tego akceptować, dlatego wracamy z kolejnym projektem.

Branża potrzebuje aktualnych testów – nie teorii.

🔍 Mówimy wprost: nie każde SEO dowozi wartość,

 📊 Sprawdzamy, które działania dają realny wzrost, a które tylko dobrze wyglądają w raportach,

 💰 Konfrontujemy teorię SEO z rzeczywistością biznesu.

Nie będziemy tego robić sami. Szukamy 10 marek, które chcą zmienić swoje SEO i razem z zespołem kilkudziesięciu ekspertów SemcoreLAB sprawdzić, co naprawdę w nim działa.

 

Jeśli czujesz, że Twoja marka być jedną z nich – wypełnij formularz i otrzymaj dofinansowanie.

Let’s grow! 🚀

 

 

FORMULARZ

Budżet

1 000 000 zł (projekt, badania, wdrożenia)

Cele projektu

  • Przetestowanie i ocena 100 najlepszych taktyk SEO
  • Wdrożenie i dokumentacja 10 case studies
  • Integracja środowiska ekspertów SEO
  • Obserwacja cytowań i ekspozycji marek w modelach AI
  • Publikacja raportu z wynikami

Dlaczego warto?

 

Poprzedni projekt SemcoreLAB zrealizowaliśmy po trzech latach – w lutym 2025 roku. 

Zaufały nam uznane marki, a efekty przerosły oczekiwania: wzrost średniego miesięcznego ruchu organicznego o ponad 2,9 miliona i średnia wartość tego ruchu sięgająca 385 tysięcy dolarów miesięcznie (wg Ahrefs). W efekcie serwisy uczestniczące w projekcie osiągnęły pozycje TOP 1 na najbardziej konkurencyjne frazy w Google, takie jak: „pożyczki”, „windykacja”, „pierścionek”, „nieruchomości” czy „bukmacher”.

Szczegóły poprzedniego badania znajdziesz tutaj: Co naprawdę działa w SEO?

 

Konkursy, w których doceniono nasze projekty:

Opinie o poprzedniej edycji projektu:

Marta Buzalska

Content Specialist, Otodom

Zaskoczyła nas na pewno obszerność informacji jak poprawić to, co i jak publikujemy na blogu Otodom. Było to spojrzenie na naprawdę wielu poziomach, a część zaleceń wymagała zaledwie kilku kliknięć, by dokonać zmian na lepsze. Działanie z Semcore przy projekcie optymalizacji bloga Otodom było dla nas lekcją, w której musieliśmy nie tylko przyswoić ogromną wiedzę, ale też przekuć ją w działanie. Z przyjemnością polecilibyśmy taką współpracę innym markom. Żałujemy jedynie tego, że nie zdecydowaliśmy się na ten krok wcześniej.

Albert Tomasiak

Head of Growth Marketing, Morele

Profesjonalizm, z jakim Semcore podchodził do swoich zadań, jest naprawdę imponujący. Wykazali się nie tylko dużą wiedzą i znajomością działających taktyk, ale także umiejętnością szybkiego zrozumienia specyfiki biznesu, co przełożyło się na bardzo trafne rekomendacje i skuteczne działania. Semcore zdecydowanie sprostał wyzwaniom, z jakimi przyszliśmy, dostarczając wartościowe rozwiązania i wiedzę, które były odpowiedzią na nasze potrzeby.

Damian Kwinta

SEO Manager (CEE), Answear

Jednym z największych, pozytywnych zaskoczeń, była duża proaktywność zespołu Semcore oraz ich zdolność do elastycznego dostosowywania się do zmieniających się celów projektu. Zespół nie tylko dokładnie analizował sugestie, ale także miał własne, dobrze dopasowane do naszych aktualnych potrzeb. Widać ogromne doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów, usystematyzowanie, trzymanie się deadlinów oraz świetnie opisane wytyczne. Rekomendowałbym Semcore z ww. powodów oraz ze względu na „chęć zwycięstwa”. Trudno to ująć, ale czuć, że firma po prostu chce wygrywać.

Case Study – Pozycjonowanie Stron

Czy 1 000 000 zł wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)?