Proces optymalizacji konwersji nigdy nie jest taki sam dla dwóch różnych stron internetowych. Niektórzy w tej branży mają określony schemat działania i wprowadzają zmiany w taki sam sposób dla wszystkich swoich klientów. To nigdy nie przyniesie maksymalnych efektów, może jedynie w pewnym stopniu poprawić konwersję, ze względu na zgodność z niektórymi normami. Jednak nasi specjaliści skupiają się na konkretnych potrzebach klientów, traktując ich w sposób indywidualny.
Wynika to między innymi z tego, że dla każdego z naszych klientów konwersja może oznaczać coś całkowicie różnego. Dla niektórych będzie to zapisanie się odbiorcy na newsletter, dla innych sprzedaż, a jeszcze innym zależy na wypełnianiu formularza kontaktowego przez klienta. Jest tego o wiele więcej i każdy z celów wymaga innego sposobu optymalizacji konwersji. Przy tym należy wziąć pod uwagę charakter firmy, jej wizerunek, dotychczasowy współczynnik konwersji, wygląd strony i inne elementy, które mają kluczowe znaczenie przy wdrażaniu odpowiednich praktyk optymalizacyjnych.
Nasi klienci mają pewność, że cały proces optymalizacji konwersji będzie przebiegał z uwzględnieniem ich potrzeb, celów, wymagań. Właśnie dzięki priorytetowemu traktowaniu tych kwestii potrafimy sprawić, że współczynnik konwersji wzrasta. Jako, że specjalizujemy się w pozycjonowaniu, łączymy je z działaniami UX, to wprowadzamy modyfikacje w taki sposób, aby optymalizacja konwersji była niezwykle skuteczna i przekładała się na realny wzrost sprzedaży oraz popularności danej witryny. Czasami wystarczy tylko kilka drobnych zmian, aby konwersja mocno wzrosła. Niekiedy potrzebne są jednak bardziej złożone działania, podzielone na etapy i wykonywane zgodnie z ustaloną strategią. Im więcej celów i im większej liczby działań będą one wymagały od użytkowników, tym optymalizacja jest bardziej skomplikowana i trwa dłużej