Raport SEO: Jak działają polscy liderzy e-commerce?

W ramach postawionego sobie wyzwania przeprowadziliśmy audyt, analizę i obserwację kilku znanych sklepów internetowych, które odniosły niekwestionowany sukces w sektorze e-commerce w Polsce. Wśród nich znaleźli się tacy gracze jak empik.com, DOZ.pl, eobuwie i parę innych. Mamy nadzieję, że wnioski, którymi się z Tobą dzielimy, okażą się wartościowe i inspirujące.

Marcin Stypuła

Owner

Raport przeczytasz w 1h

Lead badania

Śmiało możemy stwierdzić, że w raporcie są zawarte same konkrety, takie jak praktyczne porady, wskazówki i inspiracje do działań SEO. Podjęliśmy również próbę identyfikacji kluczowych czynników sukcesu największych graczy w branży. W raporcie staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytanie: „Jak oni to zrobili?”.

Potraktuj ten raport jako wstęp do pogłębionej analizy oraz rozważań mających na celu opracowanie własnej strategii działania w coraz to bardziej wymagającej branży handlu internetowego. W żadnym wypadku nie traktuj tego materiału jako końca swoich poszukiwań, tutaj przygoda dopiero się zaczyna. Pamiętaj, pierwszy krok podróży jest równie ważny, jak ten ostatni.

Czas realizacji

1Q2020 - 3Q2021

Cel projektu

Edukacja i zwiększanie świadomości nt. pozycjonowania.


Raport SEO: Jak działają polscy liderzy e-commerce?

Do kogo skierowany jest raport?

Do osób, które na co dzień odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie e-sklepu/serwisu, a SEO jest dla nich jednym z elementów większej układanki. Do tej grupy śmiało można zaliczyć właścicieli samodzielnie prowadzących e-biznes, marketingowców zatrudnionych w e-commerce, osób zaczynających swoją przygodę z SEO oraz wszystkich, którzy są ciekawi naszych spostrzeżeń.

Co znajdę w tym raporcie SEO?

Śmiało możemy stwierdzić, że są w nim same konkrety, takie jak praktyczne porady, wskazówki i inspiracje do działań SEO. Podjęliśmy również próbę identyfikacji kluczowych czynników sukcesu największych graczy w branży. W raporcie staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytanie: „Jak oni to zrobili?”.

Czym odróżnia się Wasz raport od innych?

Przystępną formą, prostotą, przejrzystością oraz łatwością nawigacji. Ponadto zwięzłością treści oraz bazowaniem na sugestywnej ikonografii. Staraliśmy się również do minimum ograniczyć teoretyczne dywagacje, aby treści były lekkie, przystępne i jak najbardziej wartościowe dla Ciebie. Jednym słowem, znajdziesz tu sam konkret, czyli to, co w biznesie liczy się najbardziej.

Co będę z tego miał, jeśli przeczytam raport?

Praktyczną wiedzę i rozwiązania do zastosowania na własnej stronie internetowej. Naprawdę, bez ściemy. Nie boimy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem, gdyż wierzymy, że to wartość społeczna, a nie skrywana tajemnica. Tylko w taki sposób można budować odpowiedzialny i świadomy biznes.

A co Wy z tego macie?

Satysfakcję. Jeśli choć część z Was uzna ten materiał za kawał wartościowego tekstu, którego lektura nie okazała się straconym czasem (bo ten szanujemy najbardziej), to było warto. Liczymy również na Wasze opinie, zarówno te pozytywne, jak i negatywne, abyśmy mogli w przyszłości lepiej spełniać Wasze potrzeby. Czekamy także na propozycje kolejnych tematów oraz pytania związane z e-commerce, które nurtują Was najbardziej.

Dlaczego w ogóle zrobiliście ten raport?

Dużo się pisze i mówi o SEO, ale od tego wiedza i świadomość przeciętnego użytkownika Internetu o pozycjonowaniu wcale się nie zwiększa. Też macie takie wrażenie? Bo my tak. Okrągłymi słowami trudno się edukuje, a zauważamy, że jesteście spragnieni praktycznej wiedzy i konkretów. Zdanie „Podziel się zdobytym doświadczeniem” stało się wręcz naszą misją. Ponadto zdecydowanie lepiej pracuje się z klientem świadomym, dobrze poinformowanym i rozumiejącym świat SEO. Przynosi to nieporównywalnie lepsze wyniki i ogromną satysfakcję z wykonanej pracy. Jest to większe wyzwanie, ale dzięki niemu następuje rozwój.

 

Oceń tekst

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Raport e-commerce: perspektywa pracowników branży

Nasze badanie postanowiliśmy przeprowadzić w kontekście poznania perspektywy pracowników branży e-commerce. Zależało nam na zastąpieniu suchych statystyk opiniami, głosami ludzi ze świata e-commerce oraz ich istotnymi wnioskami. Wyniki i ich interpretacja mają wskazać kierunek rozwoju przedsiębiorstw w zakresie kadr oraz drogę rozwoju wybranych zawodów e-commerce.