Jak zwiększyliśmy widoczność
w TOP10 o 19 014 fraz dla Otodom.pl?


Kontekst projektu
Wyzwanie
Otodom zdecydował się na rozwój swojej sekcji poradnikowej, aby wzmocnić pozycję na rynku i zwiększyć widoczność w wynikach organicznych. Naszym zadaniem było opracowanie strategii SEO i content marketingowej. Największym wyzwaniem okazała się ogromna skala serwisu oraz ilość treści, które wymagały szczegółowej analizy i optymalizacji.
Rozwiązania
Działania
Sukces
Wyniki
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 27% z 69710 fraz do 88724 (132159 baza 2.0), średni ruch organiczny wzrósł o 13% z 3752380 do 4248394 (peak), a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła maksymalnie o 15% z $112,639 do $129,159.






Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:
Opinia Klienta
Zaskoczyła nas na pewno obszerność informacji jak poprawić to, co i jak publikujemy na blogu Otodom. Było to spojrzenie na naprawdę wielu poziomach, a część zaleceń wymagała zaledwie kilku kliknięć, by dokonać zmian na lepsze.
Działanie z Semcore przy projekcie optymalizacji bloga Otodom było dla nas lekcją, w której musieliśmy nie tylko przyswoić ogromną wiedzę, ale też przekuć ją w działanie. Z przyjemnością polecilibyśmy taką współpracę innym markom. Żałujemy jedynie tego, że nie zdecydowaliśmy się na ten krok wcześniej.

Zespół projektowy








