Jak zwiększyliśmy widoczność fraz
w TOP10 o 30% dla
ANSWEAR.com?


Kontekst projektu
Wyzwanie
Branża modowa online to jeden z najbardziej konkurencyjnych segmentów e-commerce – dynamiczny, sezonowy i silnie uzależniony od trendów oraz zachowań konsumenckich. Wspólnie z Answear, jednym z największych graczy na rynku odzieżowym, stanęliśmy przed kluczowym wyzwaniem: odbudową i stabilizacją widoczności fraz kluczowych, które miały bezpośredni wpływ na ruch i sprzedaż. Naszym celem było nie tylko odzyskanie pozycji, ale przede wszystkim zbudowanie trwałej przewagi w organicznych wynikach wyszukiwania, mimo silnej presji ze strony konkurencji.
Rozwiązania
Działania
Sukces
Wyniki
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 30% z 17127 do 22411 fraz (38422 baza 2.0). Średni ruch organiczny wzrósł o 17% z 809132 do 946182 , a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła o 19% z $105,981 do $126,077.



Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:
Opinia Klienta
Jednym z największych, pozytywnych zaskoczeń, była duża proaktywność zespołu Semcore oraz ich zdolność do elastycznego dostosowywania się do zmieniających się celów projektu. Zespół nie tylko dokładnie analizował sugestie, ale także miał własne, dobrze dopasowane do naszych aktualnych potrzeb. Widać ogromne doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów, usystematyzowanie, trzymanie się deadlinów oraz świetnie opisane wytyczne.
Rekomendowałbym Semcore z ww. powodów oraz ze względu na „chęć zwycięstwa”. Trudno to ująć, ale czuć, że firma po prostu chce wygrywać.

Zespół projektowy










