Jak zwiększyliśmy widoczność
w TOP10 o 325%?

marketingowe

Kontekst projektu
Wyzwanie
Marka zgłosiła się do nas, dostrzegając niewykorzystany potencjał w kanale SEO, mimo solidnie rozwiniętej promocji. Projekty startujące niemal od zera często wydają się prostsze, jednak ograniczenia oferty edrone oraz konkurencja w branży postawiły przed nami wysokie wymagania.
Rozwiązania
Działania
Sukces
Wyniki
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 325% z 77 fraz do 328. Średni ruch organiczny wzrósł o 60% z 1670 do 2674, a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła maksymalnie o 79% $1,400 do $2,507.







Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:
Opinia Klienta
Opinie eksperckie pomogły jeszcze lepiej zrozumieć, gdzie nasze taktyki SEO wymagają poprawy i na co położyć większy nacisk. Pierwszy raz mieliśmy do czynienia z tak kompleksowym audytem. Miłym zaskoczeniem był bardzo konkretny, prosty język, bez zbędnych technikaliów, wszystko wyjaśnione prosto i konkretnie. Dodatkowo, podobała mi się czytelna struktura prezentacji: wskazanie, co jest do poprawy w pierwszej kolejności, a co będzie „miłym dodatkiem”. Było to dla nas o tyle istotne, że w tak obszernym audycie i dużej ilości zaleceń łatwo można byłoby się zagubić.
Czerpanie wiedzy od ekspertów zdecydowanie skaluje działania i na efekty można po prostu liczyć o wiele szybciej. Ucieszył mnie także fakt, że potrafiliśmy znaleźć złoty środek, by nie wywracać strategii komunikacyjnej do góry nogami.
Kontakt z osobami po stronie Semcore odebrałam bardzo pozytywnie. Poleciłabym współpracę z nimi, ponieważ czułam, że zostaliśmy potraktowani w bardzo indywidualny sposób oraz, że mam do czynienia z profesjonalistami.

Zespół projektowy







