Jak zwiększyliśmy widoczność fraz
w TOP10 o 30% dla
ANSWEAR.com?

Answear międzynarodowa platforma modowa.
Klient Branża Usługi
answear_logo
Odzieżowa
SEO | e-commerce
+ 137 050
Miesięczny ruch organiczny
+ 30 %
Widoczność TOP10
$ 126,077
Wartość ruchu MVR
01

Kontekst projektu

Wyzwanie

Branża modowa online to jeden z najbardziej konkurencyjnych segmentów e-commerce – dynamiczny, sezonowy i silnie uzależniony od trendów oraz zachowań konsumenckich. Wspólnie z Answear, jednym z największych graczy na rynku odzieżowym, stanęliśmy przed kluczowym wyzwaniem: odbudową i stabilizacją widoczności fraz kluczowych, które miały bezpośredni wpływ na ruch i sprzedaż. Naszym celem było nie tylko odzyskanie pozycji, ale przede wszystkim zbudowanie trwałej przewagi w organicznych wynikach wyszukiwania, mimo silnej presji ze strony konkurencji.

02

Rozwiązania

Działania

  • creative-team 1
    Warsztaty strategiczne „mastermind”
  • seo-research 1
    Strategia SEO
  • search-engine 1
    Audyt bloga
  • strategia contentowa
    Strategia contentowa
  • link (4) 1
    Strategia link buildingu
  • phone 1
    Analiza kart produktowych
  • mapping 1
    Analiza landingpage opiekujących filtry
  • link 1
    Analiza profilu linkowania wewnętrznego
  • unlink
    Analiza uszkodzonych linków
  • browser 1
    Keyword research
  • diagram (2) 1
    Optymalizacja kluczowych kategorii
  • strategia contentowa
    Realizowanie strategii contentowej
  • list 1
    Review strategii
  • link (4) 1
    Link building
  • rotary-engine 1
    Wsparcie w reindeksacji

Dzięki wdrożonym działaniom Answear znacząco zwiększył swój potencjał SEO, budując solidne fundamenty pod dalszy rozwój widoczności w wyszukiwarce. Przeprowadziliśmy kompleksową optymalizację serwisu, wdrożyliśmy strategiczne zmiany w strukturze strony oraz intensywnie pracowaliśmy nad jakością i dopasowaniem contentu. Efekty tych działań są już widoczne nie tylko na rynku polskim, ale również na innych rynkach zagranicznych, na których Answear dynamicznie się rozwija. To dopiero początek długofalowej strategii wzrostu organicznego.

Marcin Stypuła
Marcin Stypuła Ekspert SEO & Owner Semcore
03

Sukces

Wyniki

Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 30% z 17127 do 22411 fraz (38422 baza 2.0). Średni ruch organiczny wzrósł o 17% z 809132 do 946182 , a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła o 19% z $105,981 do $126,077.

63c9eafab921ebddd3482f867882ca3184ff4c07
Widoczność TOP10 (baza 2.0)
40ff9262809a2bfe2572fe72a3d4c71218f79b34
Średni ruch organiczny

Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:

sklep odzieżowy TOP1
diesel TOP1
ubrania TOP1
ubrania online TOP1
pinko TOP2

Opinia Klienta

Jednym z największych, pozytywnych zaskoczeń, była duża proaktywność zespołu Semcore oraz ich zdolność do elastycznego dostosowywania się do zmieniających się celów projektu. Zespół nie tylko dokładnie analizował sugestie, ale także miał własne, dobrze dopasowane do naszych aktualnych potrzeb. Widać ogromne doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów, usystematyzowanie, trzymanie się deadlinów oraz świetnie opisane wytyczne.

Rekomendowałbym Semcore z ww. powodów oraz ze względu na „chęć zwycięstwa”. Trudno to ująć, ale czuć, że firma po prostu chce wygrywać.

Damian Kwinta
Damian Kwinta SEO Manager (CEE)

Zespół projektowy

Marcin Stypuła
Marcin Stypuła Ekspert SEO & Owner Semcore
Anna Tworek
Anna Tworek PMO
Marcin Górecki-Panek
Marcin Górecki-Panek Head of SEO
Michał Fiut
Michał Fiut SEO Team Leader
Bartosz Hundt
Bartosz Hundt Ekspert SEO
Paweł Ślusarczyk
Paweł Ślusarczyk SEO Specialist & Project Manager
Roland Adamczyk
Roland Adamczyk Ekspert SEO
Andrzej Tenerowicz
Andrzej Tenerowicz Web Developer
Paulina Malara
Paulina Malara Junior SEO Specialist
Mateusz Murawski
Mateusz Murawski Junior SEO Specialist
Osiągnij maksymalny potencjał Twojego SEO

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji