Jak zwiększyliśmy ruch miesięczny
o 303%?

Kontekst projektu
Wyzwanie
Boring Owl to młody, dynamicznie rozwijający się software house, który postawił sobie ambitny cel – osiągnięcie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google wśród polskich przedsiębiorstw ze swojej branży.
Rozwiązania
Działania
Sukces
Wyniki
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 578% z 486 fraz do 3297. Średni ruch organiczny wzrósł maksymalnie o 303% z 9624 do 38826, a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła maksymalnie o 203% z $2,899 do $8,801.






Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:
Opinia Klienta
Od Semcore otrzymaliśmy bardzo dobrze ułożone i opisane materiały, co ułatwiło wdrażanie zmian po stronie developmentu i sprawiło, że cały proces był prosty. Jeżeli chodzi o budżet to zaangażowaliśmy w to „0 zł”, jednak wiele działań kosztowało nas kilkadziesiąt godzin wewnętrznego zespołu programistów.
W marketingu, a w szczególności w kwestiach SEO, bardzo istotna jest praktyczna wiedza i doświadczenie. To wiąże się z nieustannymi badaniami i testowaniem różnych strategii oraz taktyk. Takie naukowe podejście prowadzi do lepszego zrozumienia konsumentów, a także spersonalizowanego i unikalnego marketingu. Sukces projektu zdecydowanie przerósł nasze oczekiwania i rekomenduję współpracę z zespołem Semcore w każdym obszarze SEO.
Zespół projektowy








