Jak zwiększyliśmy średni ruch
organiczny o 190 350
dla Coccodrillo?


Kontekst projektu
Wyzwanie
Branża odzieży dziecięcej, choć niszowa, charakteryzuje się dużą sezonowością i silnym uzależnieniem od kampanii promocyjnych. Dla marki Coccodrillo, obecnej zarówno online, jak i w sprzedaży stacjonarnej, kluczowe było zwiększenie efektywności kanału organicznego jako stabilnego źródła ruchu niezależnego od płatnych działań. Wyzwanie polegało na uporządkowaniu struktury serwisu, poprawie widoczności fraz brandowych i produktowych oraz dostosowaniu contentu do oczekiwań zarówno użytkowników, jak i algorytmów Google.
Rozwiązania
Działania
Sukces
Wyniki
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 77% z 2391 do 4249 fraz (16327 baza 2.0), a widoczność TOP3 wzrosła o 105% z 822 do 1688 fraz (7824 baza 2.0). Średni ruch organiczny wzrósł o 70% z 269059 do 459409, a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła o 71% z $25,454 do $43,524.









Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:
Opinia Klienta
Cel został zrealizowany w 100%, a nasza pozycja w wynikach wyszukiwania jest coraz lepsza. Semcore charakteryzuje przede wszystkim doskonałe zrozumienie potrzeb biznesowych oraz zaplanowanie konkretnych i kompleksowych działań. Co więcej, pracownicy agencji każdego dnia wykazują się niezwykle wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi, profesjonalizmem, dużą wiedzą techniczną i zaangażowaniem w projekt. Dodatkowo chętnie nas edukują, abyśmy i my rozumieli procesy, które wdrażamy.

Zespół projektowy








