Jak zwiększyliśmy widoczność
w TOP10 o 19 014 fraz dla Otodom.pl?

Największym wyzwaniem była rozbudowana struktura serwisu oraz konieczność połączenia działań SEO z optymalizacją UX, a także budowa spójnej strategii contentowej dla obu serwisów firmy, by maksymalnie wykorzystać potencjał, bez kanibalizowania fraz. Złożoność projektu wynikała zatem z jednoczesnej potrzeby poprawy widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania, ulepszenia doświadczeń użytkowników oraz strategicznego podejścia do rozwoju treści.
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 51% z 1998 fraz do 3026 (peak), a średni ruch organiczny wzrósł o 75% z 45154 do 79123, a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła o 57% $10,592 do $16,661.
Zdecydowanie możemy zarekomendować współpracę z Semcore każdej firmie, której zależy na naprawdę rzetelnym i profesjonalnym, przygotowanym przez fachowców materiale, co potwierdziła zarówno ekspertka pracująca na co dzień przy projekcie, jak i działająca z nami agencja SEO. Podpisując umowę nie spodziewaliśmy się, że otrzymamy tak wiele materiału, z którego będziemy korzystać jeszcze przez najbliższe miesiące.