
Jak zwiększyliśmy widoczność fraz
w TOP10 o 30% dla
ANSWEAR.com?

Naszym głównym wyzwaniem w projekcie dla marki Kubota było zwiększenie widoczności organicznej serwisu oraz osiągnięcie wysokich pozycji na frazy kluczowe związane z asortymentem marki. Ze względu na to, że oferta produktowa jest stosunkowo wąska i mocno sprofilowana, nie mogliśmy opierać strategii na szerokim long tailu, jak ma to miejsce w przypadku dużych e-commerce’ów z rozbudowanym katalogiem.
Zamiast tego skoncentrowaliśmy się na maksymalnym wykorzystaniu potencjału najbardziej konkurencyjnych i wartościowych słów kluczowych – tzw. fraz kalorycznych. To one miały największy wpływ zarówno na ruch organiczny, jak i na sprzedaż, a skuteczne wypozycjonowanie ich w TOP 10 pozwoliło nam uzyskać realny wzrost widoczności i przełożyć działania SEO na wymierne wyniki biznesowe.
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 131% z 103 fraz do 238, średni ruch organiczny wzrósł o 94% z 14990 do 29122, a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła o 143% z $999 do $2,431.
Ta współpraca była dla nas wartościowym doświadczeniem, zwłaszcza w kontekście kompleksowego podejścia do złożonych wyzwań SXO, które wcześniej nie były dla nas priorytetem. Zespół Semcore wykazał się ogromną wiedzą i elastycznym podejściem, dostosowując strategię do naszych specyficznych potrzeb i możliwości. Udało mu się też sprostać wyzwaniom, z którymi przyszliśmy, zapewniając elastyczność, terminowość i cierpliwość.