Jak zwiększyliśmy widoczność
w TOP10 o 131% dla Kubota?

Kubota – kultowa polska marka klapków, która powróciła na rynek jako nowoczesny brand.
Klient Branża Usługi
logo_kubota
fashion
SEO | e-commerce
+ 94 %
Ruch organiczny
TOP2
Fraza “klapki”
+ 143 %
Wartość ruchu MVR
01

Kontekst projektu

Wyzwanie

Naszym głównym wyzwaniem w projekcie dla marki Kubota było zwiększenie widoczności organicznej serwisu oraz osiągnięcie wysokich pozycji na frazy kluczowe związane z asortymentem marki. Ze względu na to, że oferta produktowa jest stosunkowo wąska i mocno sprofilowana, nie mogliśmy opierać strategii na szerokim long tailu, jak ma to miejsce w przypadku dużych e-commerce’ów z rozbudowanym katalogiem.

Zamiast tego skoncentrowaliśmy się na maksymalnym wykorzystaniu potencjału najbardziej konkurencyjnych i wartościowych słów kluczowych – tzw. fraz kalorycznych. To one miały największy wpływ zarówno na ruch organiczny, jak i na sprzedaż, a skuteczne wypozycjonowanie ich w TOP 10 pozwoliło nam uzyskać realny wzrost widoczności i przełożyć działania SEO na wymierne wyniki biznesowe.

02

Rozwiązania

Działania

  • seo-research 1
    Audyt techniczny SEO
  • mapping 1
    Optymalizacja struktury serwisu
  • content_strategy
    Strategia contentowa
  • link 1
    Strategia link buildingu
  • link 1
    Analiza profilu linków zwrotnych
  • online 1
    Content Marketing
  • diagram (2) 1
    Plan rozbudowy struktury strony
  • sxo-research 1
    Audyt SXO
  • mapping 1
    Optymalizacja struktury serwisu
  • link (4) 1
    Strategia link buildingu

SEO w e-commerce to nie tylko walka o pozycje, ale przede wszystkim umiejętność przełożenia widoczności na realny wzrost biznesu. W przypadku Kuboty skupiliśmy się na maksymalnym wykorzystaniu potencjału fraz kluczowych, co pozwoliło nam osiągnąć wyniki przekraczające początkowe założenia.

Marcin Stypuła
Marcin Stypuła Ekspert SEO & Owner Semcore
03

Sukces

Wyniki

Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 131% z 103 fraz do 238, średni ruch organiczny wzrósł o 94% z 14990 do 29122, a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła o 143% z $999 do $2,431.

914f35cda5211439f9f3c34885f34500cb4ef2f4
Widoczność TOP10
5406829bce965eda07e6fa6468aee06c64469d81
Widoczność TOP10 (baza 2.0)
05731829a821f4cbafacea4cce47dfc7bc1aaabb
Średni ruch organiczny
1292100c94628eb516ef5220bcde525f251b633c
Średnia wartość ruchu organicznego
f62d2a5c55b28aecb3adff87c5f7dedc35d69f4f
Organiczne słowa kluczowe

Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:

klapki TOP2
klapki basenowe TOP2
klapki na basen TOP2
klapki do domu TOP2
klapki kąpielowe TOP4

Opinia Klienta

Ta współpraca była dla nas wartościowym doświadczeniem, zwłaszcza w kontekście kompleksowego podejścia do złożonych wyzwań SXO, które wcześniej nie były dla nas priorytetem. Zespół Semcore wykazał się ogromną wiedzą i elastycznym podejściem, dostosowując strategię do naszych specyficznych potrzeb i możliwości. Udało mu się też sprostać wyzwaniom, z którymi przyszliśmy, zapewniając elastyczność, terminowość i cierpliwość.

Aleksandra Sielska
Aleksandra Sielska E-commerce Manager

Zespół projektowy

Marcin Stypuła
Marcin Stypuła Ekspert SEO & Owner Semcore
Marcin Górecki-Panek
Marcin Górecki-Panek Head of SEO
Piotr Słupek
Piotr Słupek SEO Team Leader
Syliwa Słupianek
Syliwa Słupianek Junior SEO Specialist
Aleksandra Mazur
Aleksandra Mazur Senior SEO Specialist
Justyna Chwiałkowska
Justyna Chwiałkowska Senior Content Coordinator Lead
Agata Gontarz
Agata Gontarz SEO Specialist
Osiągnij maksymalny potencjał Twojego SEO

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji