Jak zwiększyliśmy miesięczny ruch organiczny o 709 550 dla
morele.net?

Kontekst projektu
Wyzwanie
Naszym pierwszym wyzwaniem było przeprowadzenie serii sesji mastermind, które miały na celu zwiększenie widoczności rozbudowanej sekcji poradnikowej – największej w branży sprzedaży online. Po osiągnięciu imponujących rezultatów, powróciliśmy do projektu po roku, aby zmierzyć się z kolejnymi wyzwaniami, które tym razem miały charakter work study. Dzięki temu stworzyliśmy podwójne studium przypadku, koncentrując się na dalszym wzmacnianiu pozycji Morele.net w wynikach wyszukiwania.
Rozwiązania
Działania
Sukces
Wyniki
Podczas trwania projektu estymowany średni ruch organiczny wzrósł o 32% z 2 165 506 do 2 875 056, a wartość średniego ruchu organicznego wzrosła maksymalnie o 25% z $167,045 do $210,045.


Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:
Opinia Klienta
Profesjonalizm, z jakim Semcore podchodził do swoich zadań, jest naprawdę imponujący. Wykazali się nie tylko dużą wiedzą i znajomością działajacych taktyk, ale także umiejętnością szybkiego zrozumienia specyfiki biznesu, co przełożyło się na bardzo trafne rekomendacje i skuteczne działania. Semcore zdecydowanie sprostał wyzwaniom, z jakimi przyszliśmy, dostarczając wartościowe rozwiązania i wiedzę, które były odpowiedzią na nasze potrzeby.

Poszukiwaliśmy specjalistów, z którymi rzeczowo, bez tzw. lania wody, skonsultujemy rozwiązania konkretnych, stojących przed nami wyzwań. Od ekspertów Semcore otrzymaliśmy szereg wskazówek oraz wytycznych. To dzięki nim mogliśmy spojrzeć w inny sposób na istniejącą strategię i „odbić” myśli podczas działania na wielu płaszczyznach SEO. Dostarczone materiały oraz rekomendacje świadczą o ich profesjonalizmie i dogłębnej znajomości branży.

Zespół projektowy











