Jak zwiększyliśmy miesięczny ruch organiczny o 709 550 dla
morele.net?

Polska platforma e-commerce z modelem marketplace.
Klient Branża Usługi
morele_klient
e-commerce
SEO | marketplace
+ 32 %
Ruch organiczny
# 1
Blog e-commerce w Polsce
+ 25 %
Wartość ruchu MVR
01

Kontekst projektu

Wyzwanie

Naszym pierwszym wyzwaniem było przeprowadzenie serii sesji mastermind, które miały na celu zwiększenie widoczności rozbudowanej sekcji poradnikowej – największej w branży sprzedaży online. Po osiągnięciu imponujących rezultatów, powróciliśmy do projektu po roku, aby zmierzyć się z kolejnymi wyzwaniami, które tym razem miały charakter work study. Dzięki temu stworzyliśmy podwójne studium przypadku, koncentrując się na dalszym wzmacnianiu pozycji Morele.net w wynikach wyszukiwania.

02

Rozwiązania

Działania

  • creative-team 1
    Seria mastermindów
  • planning 1
    Warsztaty strategiczne
  • sxo-research 1
    Audyt SXO
  • test 1
    Pogłębiony audyt sekcji morele.net/wiadomosci/
  • browser 1
    Keyword research
  • strategia contentowa
    Strategia contentowa dla serwisu
  • idea 1
    Analiza serwisu + brainstorming
  • diagram (2) 1
    Audyt techniczny kategorii
  • ai
    Wytyczne pod AI Overview
  • search-engine 1
    Audyt bloga
  • list 1
    Plan publikacji na bloga
  • recycled-paper 1
    Plan recyklingu treści

Dzięki kompleksowym działaniom Morele.net zbudowało pozycję lidera contentowego w polskim e-commerce. Pracowaliśmy nad zwiększeniem widoczności największej w branży sekcji poradnikowej, wdrażając zaawansowaną strategię SEO, liczne audyty i rekomendacje dopasowane do struktury serwisu. Efektem jest dynamiczny wzrost widoczności i wartości ruchu, a także transformacja bloga w kluczowe źródło pozyskiwania ruchu organicznego. To jeden z tych projektów, który wyznacza nowy standard w podejściu do content SEO.

Marcin Stypuła
Marcin Stypuła Ekspert SEO & Owner Semcore
03

Sukces

Wyniki

Podczas trwania projektu estymowany średni ruch organiczny wzrósł o 32% z 2 165 506 do 2 875 056, a wartość średniego ruchu organicznego wzrosła maksymalnie o 25% z $167,045 do $210,045.

e259ee6b7e5a81302268b01d364d554eb5181c6b
Średni ruch organiczny

Przykładowe frazy wypozycjonowane do TOP3:

serwer TOP3
monitory TOP2
karty graficzne TOP2
dysk TOP3
komputery TOP2

Opinia Klienta

Profesjonalizm, z jakim Semcore podchodził do swoich zadań, jest naprawdę imponujący. Wykazali się nie tylko dużą wiedzą i znajomością działajacych taktyk, ale także umiejętnością szybkiego zrozumienia specyfiki biznesu, co przełożyło się na bardzo trafne rekomendacje i skuteczne działania. Semcore zdecydowanie sprostał wyzwaniom, z jakimi przyszliśmy, dostarczając wartościowe rozwiązania i wiedzę, które były odpowiedzią na nasze potrzeby.

Albert Tomasiak
Albert Tomasiak Head of Growth Marketing

Poszukiwaliśmy specjalistów, z którymi rzeczowo, bez tzw. lania wody, skonsultujemy rozwiązania konkretnych, stojących przed nami wyzwań. Od ekspertów Semcore otrzymaliśmy szereg wskazówek oraz wytycznych. To dzięki nim mogliśmy spojrzeć w inny sposób na istniejącą strategię i „odbić” myśli podczas działania na wielu płaszczyznach SEO. Dostarczone materiały oraz rekomendacje świadczą o ich profesjonalizmie i dogłębnej znajomości branży.

Mateusz Sękara
Mateusz Sękara Head of SEO

Zespół projektowy

Marcin Stypuła
Marcin Stypuła Ekspert SEO & Owner Semcore
Marcin Górecki-Panek
Marcin Górecki-Panek Head of SEO
Anna Tworek
Anna Tworek PMO
Paulina Iciek
Paulina Iciek SEO Team Leader
Roland Adamczyk
Roland Adamczyk Ekspert SEO
Cezary Szelczyński
Cezary Szelczyński Senior SEO Specialist
 Małgorzata Sadowska-Surynt.
 Małgorzata Sadowska-Surynt.
Sebastian Siwek
Sebastian Siwek SEO R&D Specialist
Mariusz Kubiak
Mariusz Kubiak Senior SEO Specialist 
Paulina Nawrocka
Paulina Nawrocka Junior SEO Specialist
Dawid Czarnecki
Dawid Czarnecki Junior SEO Specialist 
Osiągnij maksymalny potencjał Twojego SEO

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji