Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 192% dla marki Tefal?

Struktura serwisu SecondHandy była dla nas szczególnie wymagająca – dyktowała niestandardowe podejście i pochłonęła wiele godzin analiz, aby znaleźć optymalną strategię SEO. Zespół musiał zmierzyć się z licznymi trudnościami technicznymi i dopasować działania tak, by układ witryny wspierał pozycjonowanie, a jednocześnie pozostał funkcjonalny dla użytkowników.
Podczas trwania projektu widoczność w TOP 10 wzrosła o 200% z 764 do 2294 fraz (4350 baza 2.0). Średni ruch organiczny wzrósł o 503% z 4073 do 24577, a średnia wartość ruchu organicznego wzrosła o 438% z $262 do $1,411.
Współpraca z Semcore wyróżniała się wysokim poziomem komunikacji, która była szybka, przejrzysta i profesjonalna. Żadna moja wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi, dzięki czemu czułem się odpowiednio „zaopiekowany”. Szczegółowy harmonogram działań pozwalał mi śledzić postępy i wiedzieć, co jeszcze przed nami, a wszystko było realizowane terminowo.