Co naprawdę działa w SEO?

Poznamy setki skutecznych taktyk SEO, następnie wykorzystamy je w praktyce, tworząc 10 case studies.

leader-photo

Marcin Stypuła

Owner

od Q1 2022

maksymalnie do Q4 2024

Bardzo się cieszę, że zainteresowała Cię nasza najnowsza inicjatywa badawcza. Jako lider komórki R&D w Semcore, chciałbym przedstawić projekt, podczas którego testujemy taktyki SEO oraz ich wpływ na wyniki wyszukiwania Google.

Dlaczego go rozpoczęliśmy? W poprzednim SEO Case Study zbadaliśmy teorię i wykorzystaliśmy wiedzę podczas pozycjonowania strony semcore.pl. W obecnym projekcie skupiamy się na praktyce, a procesem badawczym obejmujemy kilkadziesiąt przedsiębiorstw.

Dotychczas, podczas półrocznych warsztatów i rozmów z blisko setką pozycjonerów z całego świata, zmapowaliśmy ponad 200 skutecznych i bezpiecznych taktyk, które obecnie wdrażamy na stronach internetowych wybranych przedsiębiorstw.

Inicjatywa jest już na zaawansowanym etapie, dlatego rekrutacja dla firm została zamknięta. Wybranym organizacjom wdrażamy taktyki SEO o wartości nawet do 100 000 złotych.

Serdecznie dziękujemy za ogromne zainteresowanie projektem badawczym — dla tych, którzy nie zdążyli się zgłosić, mamy nadzieję na kolejne możliwości współpracy w przyszłości.

Zachęcamy do śledzenia naszych działań i kolejnych inicjatyw.

 

Budżet

2 000 000 złotych

Cele projektu

  • Odkrycie skutecznych taktyk pozycjonowania
  • Zbadanie trudnych branż SEO
  • Propagowanie idei Zero Waste Marketing
  • Kontynuacja naukowego podejścia do marketingu

Partnerzy

Zespół główny

Marcin Stypuła

Owner Semcore

Absolwent Politechniki Poznańskiej i Wyższej Szkoły Bankowej. Założyciel Semcore – pierwszej agencji SXO w Polsce, tworzącej strategie marketingowe łączące SEO i UX. Wie, co dzisiaj działa i generuje milionowe zyski w digital marketingu. Jest liderem strategicznym projektów Semcore, które są zorientowane na to, aby zapewniać sprzedaż w przyszłości.

Michał Jangas

COO

W roli Chief Operating Officer w Semcore, kieruje działaniami operacyjnymi firmy, koncentrując się na usprawnieniu procesów i zwiększeniu rentowności usług. Zwolennik data-driven decision making.

Ania Tworek

Head of Project Management

Head of Project Management z doświadczeniem w marketingu. Skutecznie dąży do realizacji wyznaczonych celów. W Semcore wspiera koncepcyjnie projekty strategiczne. Członkini Project Management Institute (PMI).

Marcin Górecki-Panek

Head of SEO

Zawodowo związany z branżą SEO od 2011 roku. W Semcore odpowiada za realizację projektów dla kluczowych klientów oraz rozwój i koordynowanie pracy zespołu SEO. Jako osoba – racjonalista, ceniący porządek i dobrą organizację czasu, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Michał Fiut

SXO Team Leader

W branży SEO od 2011 roku. Doświadczenie zdobywał w agencjach interaktywnych oraz firmach produkcyjnych i usługowych. Prywatnie fan prozy Tolkiena oraz wspólnej gry z przyjaciółmi w RPG.

Piotr Słupek

SEO Team Leader

Na pierwszym miejscu stawia komunikację i współpracę. Uwielbia pracę z ludźmi i wkład w ich sukces. Doświadczenie w SEO zdobywa od 2016 roku. Prywatnie fan Star Wars, gier i muzyki elektronicznej.

Paulina Nijak

SEO Team Leader

W branży od 12 lat - zaczynała od tworzenia treści SEO i UX. Później rozwinęła karierę w SEO, jest Team Liderem. Zajmuje się też analityką i łączeniem danych z budowaniem skutecznych oraz indywidualnych strategii.

Kasper Grubba

Graphic Designer

Absolwent Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Twórca multidyscyplinarny specjalizujący się w projektowaniu graficznym i ilustracji. Od ponad 15 lat współpracuje z najróżniejszymi klientami: agencjami reklamowymi i organizacjami pozarządowymi, studiami filmowymi i wydawnictwami, start-up’ami i instytucjami kultury.

Czy chcesz stworzyć z nami case study, które ma potencjał na zdobycie kolejnych nagród?

Oceń tekst

Średnia ocen 4.9 / 5. Liczba głosów: 115

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Case Study – Pozycjonowanie Stron

Czy 1 000 000 zł wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)?