Na skróty
Jeżeli myślisz o założeniu sklepu internetowego, jedną z możliwości jest postawienie go na platformie Selly. W tym artykule przyjrzymy się jej bliżej. Dowiesz się, czym tak naprawdę jest Selly, jakie ma funkcje, zalety oraz wady. Dzięki temu łatwiej będzie Ci określić, czy jest to oprogramowanie dla Ciebie.
Selly jest polską platformą e-commerce, która jest dystrybuowana w trybie SaaS (ang. Software as a Service). Jest ona dedykowana właścicielom sklepów internetowych, dla których priorytetem jest skalowalność biznesu. System ten umożliwia nie tylko założenie sklepu od nowa, ale również przeniesienie go na platformę Selly — samodzielnie bądź też z kompleksową pomocą ze strony twórców narzędzia.
E selly jest systemem internetowym, który powstał jeszcze w 2010 roku. Cała historia działalności sięga natomiast aż roku 2004. Wtedy to bowiem Mariusz Połowczuk powołał firmę do życia. Od samego początku zespół był skoncentrowany na rozwiązaniach e-commerce.
Zdj. 1. Strona internetowa Selly
Źródło: https://www.selly.pl/
Selly Shop ma ugruntowaną pozycję na polskim rynku sklepów internetowych, które są rozliczane w modelu abonamentowym SaaS. Nie zawsze jednak Selly jest optymalnym wyborem dla osób, które zajmują się sprzedażą w internecie. Dowiedz się, jakie funkcje ma Selly oraz jakie są wady, a także zalety tego narzędzia.
Platforma e-commerce Selly oferuje szereg funkcji wspierających kompleksowe zarządzanie sprzedażą online, które mogą zainteresować każdego właściciela sklepu internetowego. Oto najważniejsze z nich:
Wiele z tych funkcji to ogromne zalety oprogramowania Selly. Nie jest to jednak platforma dla wszystkich.
Zdj. 2. Twórcy platformy chwalą się wynikami sprzedaży na przykładzie konkretnych klientów
Źródło: https://www.selly.pl/success-stories/
Selly Shop ma niski koszt uruchomienia i nie wymaga dbania o aktualizacje. Daje ona możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży, pozwala na darmowy okres testowy oraz ma bogatą funkcjonalność. Przez 30 dni użytkownicy mogą też korzystać z okresu próbnego, który pozwala na przetestowanie wszystkich funkcji bez zobowiązań. Taka opcja daje sporo swobody zarówno nowym, jak i doświadczonym na rynku e-commerce przedsiębiorcom.
Do wad Selly należą przede wszystkim ograniczone możliwości rozbudowy. W przeciwieństwie do sklepów internetowych opartych na przykład na WooCommerce nie ma tu możliwości rozwijania witryny według indywidualnych potrzeb. Pamiętaj też, że problemy techniczne u dostawcy mogą wpływać na działanie sklepu. Może stanowić to problem w przypadku awarii. Mała elastyczność sprawia także, że sklepy na tej platformie wyglądają do siebie dość podobnie.
Jeżeli zależy Ci więc na oryginalnej stronie internetowej, którą na pewno zapamiętają Twoi klienci oraz na pełnej swobodzie jej konfiguracji, Selly Shop nie będzie odpowiedni. Jaką natomiast platformę wtedy wybrać. Wiele mogą Ci powiedzieć na ten temat doświadczeni specjaliści SEO. Agencje marketingowe od lat wykorzystują różne systemy zarządzania treścią oraz platformy e-commerce, a Selly jest tylko jednym z wielu wariantów.
Zawodowy copywriter, pasjonat SEO, przedsiębiorca. Specjalizuje się w treściach dotyczących marketingu internetowego. Miłośnik nowinek technologicznych. Kiedy nie pracuje, latem rekreacyjnie biega, a zimą morsuje.