Charakterystyka IAI – wady i zalety
3 min
3 min
Na skróty
Czym jest IAI? Jak prezentuje się ta platforma e-commerce w praktyce? Za pomocą tego prostego narzędzia założysz sklep internetowy. Jednak jak wszystkie oprogramowania, to również ma swoje wady oraz zalety. Czy zawsze warto wybrać IAI? Kiedy to rozwiązanie sprawdza się najlepiej i czy jest dobre pod skuteczne pozycjonowanie?
Nie masz pojęcia, czym są platformy e-commerce? Zastanawiasz się co to IAI? Pod tą nazwą kryje się oprogramowanie sklepowe od IdoSell, które powstało z myślą o osobach pragnących rozpocząć przygodę z handlem online. Za pomocą IAI możesz otworzyć oraz skonfigurować własny e-commerce, który będzie innowacyjny oraz nowoczesny. Co to IAI? Oprogramowanie oparte jest na modelu SaaS, ale umożliwia edycję kodu, więc swoją charakterystyką przypomina nieco systemy z kategorii open source. To rozwiązanie nietypowe i rzadko spotykane, które charakteryzuje się pewnymi atutami oraz wadami.
Czy warto wybrać IAI? To zależy od tego, jakie konkretne masz potrzeby. Platforma sklepowa spodoba się osobom, które mają w planach prowadzić mały, średni oraz duży e-commerce. Wdrożenie rozwiązania open source SaaS sprawiło, że sklep może doskonale się prezentować, a rozbudowanie witryny będzie dość proste. Narzędzie składa się z wielu nowoczesnych funkcji, które są niezwykle przydatne. Warto jednak wspomnieć, iż IAI nie jest rozwiązaniem idealnym dla amatorów. Choć ogólnie oprogramowanie dostępne jest w modelu SaaS (a zwykle takie narzędzia są mało skomplikowane), to samodzielna konfiguracja sklepu może być dość trudna oraz czasochłonna.
IdoSell to narzędzie, które według twórców „nie rozdrabnia się” i nawet w najmniejszych pakietach oferuje wiele opcji. Tak naprawdę nie każdy przedsiębiorca będzie zadowolony z zasad działania IAI. Przeglądając cennik, trudno zrozumieć, ile kosztuje założenie własnego e-commerce. Użytkownicy mają do dyspozycji aż dziewięciu planów abonamentowy. Najtańszy kosztuje mniej niż 200 PLN miesięcznie, natomiast najdroższy plasuje się na poziomie ponad dziesięciu tysięcy złotych miesięcznie. Taka różnorodność wynika z faktu, iż IAI jest skierowane zarówno dla małych, jak i dużych e-commerce. Warto jednak dodać, że cennik pakietów, to dopiero początek… do kosztów należy doliczyć jeszcze serię dopłat i opłat. Ostatecznie cena za otwarcie sklepu może sięgać naprawdę wysokich kwot, które w porównaniu do konkurencji są wręcz niewyobrażalne. Skoro wiesz już, co to IAI, warto wspomnieć o najważniejszych wadach oraz zaletach tego rozwiązania.
Wiesz już, czym jest IAI. Czy warto skorzystać z tej platformy sklepowej? Oto podstawowe, a zarazem największe wady oraz zalety tego narzędzia. Poznaj je bliżej i dokładnie przeanalizuj.
Czym jest IAI w porównaniu do konkurencyjnych platform e-commerce? To nowoczesne połączenie systemu SaaS oraz open source, które może Ci się spodobać. Z pewnością największą wadą platformy jest cena oraz seria opłat i dopłat, które w przypadku niektórych narzędzi konkurencyjnych nie występują. Warto jednak zaznaczyć, że w ramach każdego planu abonamentowego przedsiębiorca ma ogromne możliwości oraz dostęp do wielu funkcji. Jeżeli należysz do osób wymagających, które stawiają na jakość, bez względu na koszty, omawiane przez nas rozwiązanie Ci się spodoba. Czy warto wybrać IAI? Odpowiedź brzmi tak!
Przeanalizuj tylko, czy w Twoim przypadku będzie to opłacalne rozwiązanie. Czasami lepszą opcją będzie wybór znacznie bardziej ograniczonego systemu SaaS, który będzie kilka razy tańszy, a przy tym znacznie prostszy w obsłudze. Czy warto wybrać IAI, w przypadku zakładania sklepu samodzielnie? Niestety nie. To oprogramowanie dla osób nieco bardziej zaawansowanych, ewentualnie przedsiębiorców z zapasem gotówki. Choć efekty z pewnością będą zadowalające, ponieważ IAI wyróżnia się na tle innych narzędzi SaaS szeregiem funkcji oraz możliwości, to wdrożenie oraz utrzymanie e-commerce na tym oprogramowaniu jest po prostu kosztowne.
Jeśli chcesz założyć rozbudowany e-commerce i wiesz, czym jest IAI, warto skorzystać z propozycji marki IdoSell. Przekonasz się osobiście, że sklep internetowy może być naprawdę rozbudowany, mimo tego, iż oparty jest na narzędziu SaaS. To także świetne rozwiązanie dla przedsiębiorców działających międzynarodowo. W prosty sposób stworzysz wielojęzyczny sklep obsługujący wiele walut, aby obsługiwać klientów z różnych stron świata.
Absolwent zarządzania. Łączy SEO i content marketing w jednolitą całość. Pozycjonowanie stron traktuje w kategorii strategii marketingowej, która ma znaczenie na każdym etapie ścieżki zakupowej użytkownika. Prywatnie fascynuje się psychologią zachowań konsumenckich.