Czasami czytanie książek jest po prostu niewygodne i wymaga czasu na ich przyswojenie. Co prawda możesz chłonąć lekturę w trakcie jazdy do pracy, szkoły, czy jakiegokolwiek innego miejsca, ale będąc w domu, nie połączysz żadnej innej czynności z czytaniem. W takich przypadkach z pomocą przychodzą podcasty traktujące o sprzedaży online, marketingu oraz biznesie. Przygotowaliśmy zestawienie ciekawych słuchowisk, które naprawdę warto znać.
Na skróty
Lista podcastów, które warto słuchać
Czasami czytanie książek jest po prostu niewygodne i wymaga czasu na ich przyswojenie. Co prawda możesz chłonąć lekturę w trakcie jazdy do pracy, szkoły, czy jakiegokolwiek innego miejsca, ale będąc w domu, nie połączysz żadnej innej czynności z czytaniem. W takich przypadkach z pomocą przychodzą podcasty traktujące o sprzedaży online, marketingu oraz biznesie. Przygotowaliśmy zestawienie ciekawych słuchowisk, które naprawdę warto znać.
Jakie podcasty o e-commerce warto słuchać?
Choć podpowiemy Ci, jakie podcasty o e-commerce są godne uwagi, to tak naprawdę ich tematyka może być różna, zależnie od danego odcinka. Nierzadko do rozmów zapraszani są goście, którzy posiadają obszerną wiedzę w branży. Podcasty mogą nawiązywać do sprzedaży online, motywacji, zarządzania, sposobów marketingu, czy podejścia do własnych obowiązków. Czego warto posłuchać podczas porannej kawy?
Mała Wielka Firma
Podcast pod tytułem Mała Wielka Firma to jedno z przodujących słuchowisk. Publikowane odcinki zainteresują nie tylko przedsiębiorców, ale i osoby, które interesują się marketingiem. Możesz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż online, poznasz także sposoby budowania własnej marki i zarządzania nią, a także wiele przydatnych informacji na temat finansów oraz produktywności. Jeżeli zastanawiasz się jakie podcasty o e-commerce warto słuchać, to Mała Wielka Firma z pewnością powinna znaleźć się w Twoim zestawieniu. Inicjatorem słuchowiska jest Marek Jankowski, który w swoim portfolio posiada między innymi książkę pod tytułem „Mała wielka firma: 7 sekretów efektywnego zarządzania”. Do odcinków nierzadko zapraszani się interesujący goście, dzielący się swoimi doświadczeniami oraz spostrzeżeniami. Podcasty o sprzedaży online i marketingu zatytułowane jako Mała Wielka Firma pojawiają się regularnie co tydzień.
Jeżeli prowadzisz (lub chcesz prowadzić) własną firmę i zastanawiasz się jaki podcast o e-commerce będzie dobry, to słuchowisko Zarabiam w Biznesie prowadzone przez Adama Grzesika powinno Cię zainteresować. Tematyka odcinków nie zawsze nawiązuje do branży sprzedaży online, ale naprawdę warto poświęcić czas na przyswojenie informacji, jakie prowadzący przedstawia. Nauczysz się zarządzać własną marką, pozyskiwać klientów i partnerów biznesowych, a także dowiesz się, w jaki sposób efektywnie dysponować firmowym budżetem. Adam Grzesik posiada ogromne doświadczenie w branży, dlatego wie, czego oczekują jego słuchacze. To specjalista, który na co dzień pomaga swoim klientom prowadzić własną firmę. Odpowiada głównie za szkolenia oraz konsultacje z zakresu zarządzania biznesem. Jeżeli potrzebujesz merytorycznej, fachowej i przydatnej wiedzy, podcast Zarabiam w Biznesie Cię usatysfakcjonuje.
Nikt nas nie uczy jak sprzedawać
Seria krótkich, ale niezwykle merytorycznych epizodów publikowana w ramach podcastu Nikt nas nie uczy jak sprzedawać to bardzo ciekawe źródło wartościowej wiedzy. To rozwiązanie idealne na dobry początek dnia, bo kawy lub herbaty. Rozmowy traktujące o różnych tematach prowadzi Marcin Hartman oraz Szymon Chąciak. Konwersacja zawsze jest niezwykle interesująca i wnikliwa. To podcast o sprzedaży online, który warto sprawdzić – odcinki publikowane są na wielu platformach, więc możesz odtworzyć słuchowisko na dowolnym urządzeniu, w jak najwygodniejszy dla Ciebie sposób.
Marketing Manager 2.0
Podpowiadając Ci, jaki podcast o e-commerce wybrać, warto także wspomnieć o serii dostępnej pod kryptonimem Marketing Manager 2.0. Odcinki przygotowuje Kacper Skoczylas, który posiada doświadczenie w reklamie, sprzedaży oraz zarządzaniu. To także organizator wydarzenia „Czwartki Social Media”, odbywającego się regularnie w Szczecinie. Spotkania są luźne, ale za to merytoryczne i wartościowe. Wiedza przekazywana w podcastach przydaje się marketerom, przedsiębiorcom oraz rekruterom.
Podcasty dotyczące sprzedaży online lub marketingu to nie tylko dawka przydatnej wiedzy, ale także motywacji. Co więcej, słuchowiska są przyjemne i możesz korzystać z nich w formie rozrywki. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby włączyć odcinek podcastu podczas jazdy do pracy lub biura. To także idealne rozwiązanie na udany poranek. Wystarczy znaleźć serię, która będzie Cię interesować.
Rozwijaj własne umiejętności poprzez słuchowiska, książki oraz szkolenia
Jeżeli chcesz zdobyć wiedzę na temat sprzedaży, zarządzania oraz szeroko pojętego marketingu, podcasty świetnie Ci w tym pomogą. Pamiętaj jednak, aby naukę połączyć także z lekturą wartościowych książek. Ciekawym rozwiązaniem będzie również zaglądanie na renomowane blogi, które prowadzone są przez duże i mniejsze firmy zajmujące się marketingiem oraz sprzedażą. Osoby szczególnie dociekliwe, dla których podcasty oraz książki nie mają żadnych tajemnic, powinny zainteresować się specjalnymi szkoleniami. Kilka naprawdę godnych uwagi wydarzeń co roku odbywa się w Polsce, gdzie na widowni zasiadają setki zainteresowanych osób. Nie musisz prowadzić firmy, aby szkolenia, czy podcasty o sprzedaży online Cię zainteresowały. Bardzo często z takich atrakcyjnych form nauki korzystają pracownicy, pragnący rozwijać swoje umiejętności.