Tworzenie stron internetowychE-commerce

Selesto – wady, zalety i funkcje

3 min czytania
Selesto – wady, zalety i funkcje

Chcesz założyć sklep internetowy, ale wolalisz uniknąć wysokich kosztów? Nie musisz od razu inwestować dużej kwoty. Na rynku dostępne są rozwiązania, takie jak Selesto, dzięki którym możesz prowadzić sklep i płacić z tego tytułu miesięczny abonament. Jeśli widzisz, że nie osiągasz oczekiwanych wyników albo uznasz, że nie jest to rozwiązanie dla Ciebie, możesz po prostu zrezygnować. Sprawdź, dlaczego warto korzystać z Selesto.

Selesto – co to jest?

To platforma sklepowa, dzięki której łatwo rozpoczniesz sprzedaż online. Oferta dostępna jest od kilku lat. Możesz spotkać się z opinią, że to najszybciej rozwijająca się polska platforma e-commerce. Opiera się na SPA (Single Page Application), czyli systemie, w którym cała zawartość witryny wczytuje się na raz. Dzięki temu sklep działa szybko i zapewnia pozytywne doświadczenia użytkownikom. Nie chodzi tutaj o one page, tylko stronę z kategoriami czy produktami. Na platformie zastosowano również technikę lazy loading, dzięki czemu wyświetlają się wyłącznie elementy aktualnie istotne dla użytkownika. Poza tym zdjęcia zastosowane w witrynie mają format WebP, co jest kolejnym czynnikiem, który korzystnie wpływa na szybkość serwisu. 

Selesto – wady, zalety i funkcje

Źródło: https://selesto.pl/

Selesto – cennik

Opłata za korzystanie z platformy zależy od obrotu w danym miesiącu. Aktualnie obowiązują następujące warunki:

  • sprzedaż do 5 tys. zł netto – 19 zł netto miesięcznie;
  • sprzedaż powyżej 5 tys. do 25 tys. zł – 69 zł netto miesięcznie;
  • sprzedaż powyżej 25 tys. zł – 89 zł netto miesięcznie. 
Zobacz  Q-commerce – co to jest i jak działa?

Przez 14 dni platformę możesz testować za darmo, a później, za pierwszy miesiąc zapłacisz 19 zł netto. 

Selesto – wady, zalety i funkcje

Źródło: https://selesto.pl/cennik-selesto/

Rozwiązanie oferuje również dodatkowy pakiet dla dużych biznesów, które wymagają indywidualnie dopasowanej infrastruktury. 

Selesto – wady, zalety i funkcje

Źródło: https://selesto.pl/cennik-selesto/

Podstawowe opłaty są bardzo atrakcyjne – dają możliwość taniego przetestowania Twojego pomysłu na sprzedaż w sieci. 

Selesto – jakie zapewnia funkcje?

Najpopularniejsze platformy e-commerce zapewniają zazwyczaj wszystkie rozwiązania, które mogą Ci przyjść do głowy, jeśli chodzi o prowadzenie sklepu. Czy tak samo wygląda to w przypadku Selesto? Oto, jakie funkcje znajdziesz we wszystkich pakietach:

  • certyfikat SSL – dzięki któremu połączenie między urządzeniami użytkowników a sklepem jest bezpieczne. Jego witryny zaczyna się wtedy od https://;
  • hosting – nie musisz kupować usługi serwerowej na własną rękę;
  • możliwość korzystania z własnej domeny;
  • monitoring stabilności sklepu;
  • opcje niezbędne dla sprzedaży hurtowej i detalicznej;
  • możliwość rejestracji konta w sklepie;
  • zakupy bez rejestracji;
  • opcje zarządzania asortymentem – brak ograniczeń pod względem liczby produktów, atrybutów, grup, wariantów, produktów powiązanych i polecanych, zarządzania przecenami i wiele więcej;
  • ustawienia wyglądu – darmowe szablony graficzne, zarządzanie wyglądem poszczególnych elementów na stronie, CSS, JavaScript;
  • sprzedaż zagraniczna;
  • opcje dostawy.

Co ważne, Selesto jest również dopracowane pod względem SEO. Optymalizacja witryny pod tym kątem nie powinna Ci sprawić większych problemów. Przyjrzyjmy się jednak bliżej wadom i zaletom.

Selesto – wady i zalety

Na pewno platformę muszę ocenić jako zdecydowanie godną uwagi. Zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia sklepu. Oto największe zalety Selesto:

  • Płacisz kwotę uzależnioną od przychodu, a opłaty są niskie.
  • Możesz przetestować sklep za darmo.
  • Masz dużą liczbę integracji do dyspozycji.
  • Rozwiązanie zapewnia bogactwo funkcji.
  • Obsługa platformy jest łatwa. 
  • Masz możliwość zamówienia dodatkowych modułów.
  • Support działa szybko i efektywnie. 
Zobacz  Czy warto wprowadzić zakupy na raty w sklepie internetowym?

Natomiast do wad Selesto mogę zaliczyć:

  • Niestandardowe integracje możliwe są do wdrożenia jedynie przez zespół Selesto.
  • Wybór gotowych szablonów jest niewielki. 

Jeśli zamierzasz założyć sklep WWW i nie chcesz na początek przeznaczać na ten cel dużych środków, weź pod uwagę Selesto. Platformę możesz testować bez opłat i zrezygnować w dowolnym momencie. Poza tym – prawdopodobnie sklep zapewni wszystko, czego potrzebujesz, aby spełnić oczekiwania klientów.

Przedsiębiorca związany z branżą SEO od 2004 roku. Tworzy content o tematyce marketingu online, finansów, nieruchomości i podróży. Rozwija własne serwisy tematyczne.

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy