Chcesz założyć sklep internetowy, ale wolalisz uniknąć wysokich kosztów? Nie musisz od razu inwestować dużej kwoty. Na rynku dostępne są rozwiązania, takie jak Selesto, dzięki którym możesz prowadzić sklep i płacić z tego tytułu miesięczny abonament. Jeśli widzisz, że nie osiągasz oczekiwanych wyników albo uznasz, że nie jest to rozwiązanie dla Ciebie, możesz po prostu zrezygnować. Sprawdź, dlaczego warto korzystać z Selesto.
Selesto – co to jest?
To platforma sklepowa, dzięki której łatwo rozpoczniesz sprzedaż online. Oferta dostępna jest od kilku lat. Możesz spotkać się z opinią, że to najszybciej rozwijająca się polska platforma e-commerce. Opiera się na SPA (Single Page Application), czyli systemie, w którym cała zawartość witryny wczytuje się na raz. Dzięki temu sklep działa szybko i zapewnia pozytywne doświadczenia użytkownikom. Nie chodzi tutaj o one page, tylko stronę z kategoriami czy produktami. Na platformie zastosowano również technikę lazy loading, dzięki czemu wyświetlają się wyłącznie elementy aktualnie istotne dla użytkownika. Poza tym zdjęcia zastosowane w witrynie mają format WebP, co jest kolejnym czynnikiem, który korzystnie wpływa na szybkość serwisu.
Źródło: https://selesto.pl/
Selesto – cennik
Opłata za korzystanie z platformy zależy od obrotu w danym miesiącu. Aktualnie obowiązują następujące warunki:
- sprzedaż do 5 tys. zł netto – 19 zł netto miesięcznie;
- sprzedaż powyżej 5 tys. do 25 tys. zł – 69 zł netto miesięcznie;
- sprzedaż powyżej 25 tys. zł – 89 zł netto miesięcznie.
Przez 14 dni platformę możesz testować za darmo, a później, za pierwszy miesiąc zapłacisz 19 zł netto.
Źródło: https://selesto.pl/cennik-selesto/
Rozwiązanie oferuje również dodatkowy pakiet dla dużych biznesów, które wymagają indywidualnie dopasowanej infrastruktury.
Źródło: https://selesto.pl/cennik-selesto/
Podstawowe opłaty są bardzo atrakcyjne – dają możliwość taniego przetestowania Twojego pomysłu na sprzedaż w sieci.
Selesto – jakie zapewnia funkcje?
Najpopularniejsze platformy e-commerce zapewniają zazwyczaj wszystkie rozwiązania, które mogą Ci przyjść do głowy, jeśli chodzi o prowadzenie sklepu. Czy tak samo wygląda to w przypadku Selesto? Oto, jakie funkcje znajdziesz we wszystkich pakietach:
- certyfikat SSL – dzięki któremu połączenie między urządzeniami użytkowników a sklepem jest bezpieczne. Jego witryny zaczyna się wtedy od https://;
- hosting – nie musisz kupować usługi serwerowej na własną rękę;
- możliwość korzystania z własnej domeny;
- monitoring stabilności sklepu;
- opcje niezbędne dla sprzedaży hurtowej i detalicznej;
- możliwość rejestracji konta w sklepie;
- zakupy bez rejestracji;
- opcje zarządzania asortymentem – brak ograniczeń pod względem liczby produktów, atrybutów, grup, wariantów, produktów powiązanych i polecanych, zarządzania przecenami i wiele więcej;
- ustawienia wyglądu – darmowe szablony graficzne, zarządzanie wyglądem poszczególnych elementów na stronie, CSS, JavaScript;
- sprzedaż zagraniczna;
- opcje dostawy.
Co ważne, Selesto jest również dopracowane pod względem SEO. Optymalizacja witryny pod tym kątem nie powinna Ci sprawić większych problemów. Przyjrzyjmy się jednak bliżej wadom i zaletom.
Selesto – wady i zalety
Na pewno platformę muszę ocenić jako zdecydowanie godną uwagi. Zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia sklepu. Oto największe zalety Selesto:
- Płacisz kwotę uzależnioną od przychodu, a opłaty są niskie.
- Możesz przetestować sklep za darmo.
- Masz dużą liczbę integracji do dyspozycji.
- Rozwiązanie zapewnia bogactwo funkcji.
- Obsługa platformy jest łatwa.
- Masz możliwość zamówienia dodatkowych modułów.
- Support działa szybko i efektywnie.
Natomiast do wad Selesto mogę zaliczyć:
- Niestandardowe integracje możliwe są do wdrożenia jedynie przez zespół Selesto.
- Wybór gotowych szablonów jest niewielki.
Jeśli zamierzasz założyć sklep WWW i nie chcesz na początek przeznaczać na ten cel dużych środków, weź pod uwagę Selesto. Platformę możesz testować bez opłat i zrezygnować w dowolnym momencie. Poza tym – prawdopodobnie sklep zapewni wszystko, czego potrzebujesz, aby spełnić oczekiwania klientów.