ChatGPT wyszukuje dane w czasie rzeczywistym! Jak ta funkcja wesprze SEO?
2 min
2 min
ChatGPT zyskał nową funkcjonalność – możliwość wyszukiwania danych w czasie rzeczywistym. To istotny krok, który może mieć szerokie zastosowanie w optymalizacji treści i strategiach SEO. Dowiedz się, jak ta zmiana wpływa na pozycjonowanie oraz jakie daje możliwości.
Źródło: https://img.freepik.com/free-vector/gradient-brain-background_23-2150436678.jpg?t=st=1730978680~exp=1730982280~hmac=73d72a4b60ef688eacb75c1aa42037f37eb26702133e688d6f3a761551f1f64a&w=1380
Nowa funkcjonalność ChatGPT pozwala na automatyczne wyszukiwanie aktualnych informacji w czasie rzeczywistym. Teraz chatbot może odpowiadać na pytania z uwzględnieniem najnowszych danych – znacząco rozszerza to jego użyteczność w analizach SEO. Możesz przykładowo uzyskać aktualne wiadomości, wyniki sportowe, dane giełdowe i prognozy pogody. Zintegrowany system przypisuje również źródła informacji, umożliwiając dokładne weryfikowanie podanych wyników.
Zdj 1. Artykuł dotyczący wyszukiwań online w ChatGPT.
Źródło: openai.com/index/introducing-chatgpt-search/
Wprowadzenie wyszukiwania w czasie rzeczywistym otwiera nowe możliwości pod kątem strategii optymalizacji treści:
Funkcja ta daje także możliwość lepszego monitorowania aktualizacji produktów i nowości. Pozwoli to również na lepsze dostosowanie treści do zmieniających się potrzeb klientów – szczególnie istotny aspekt pod kątem zadań obejmujących pozycjonowanie stron.
Zawodowy copywriter specjalizujący się̨ w tworzeniu artykułów eksperckich dotyczących najważniejszych zagadnień związanych z SEO. Twierdzi, że nieustanne zmiany w tej dziedzinie napędzają go do dalszej pracy, a edukowanie innych pozwala mu wzrastać.