Co to jest Sprout Social i jak wykorzystać to narzędzia w mediach społecznościowych?
3 min
3 min
Na skróty
Sprout Social to jedno z narzędzi, które pozwala na zespołowe zarządzanie mediami społecznościowymi. Rozwiązanie to dedykowane jest raczej większym firmom, obsługującym wiele stron. Świetnie sprawdza się w przypadku agencji, które pod swoją opieką mają konta i profile dużej liczby klientów.
Sprout Social to olbrzymie udogodnienie w pracy marketerów. Narzędzie to daje możliwość kompleksowego zarządzania mediami społecznościowymi. Z uwagi na swoje liczne funkcje, znacząco usprawnia planowanie i publikowanie treści na różnych platformach. Sprout Social sprawia, że posty mogą być dostarczone do naprawdę szerokiej publiczności. To spora oszczędność czasu i sposób na efektywne działania w mediach społecznościowych.
Sprout Social umożliwia planowanie i publikowanie treści w różnych mediach społecznościowych. To kompleksowe narzędzie pozwala zarządzać stronami na takich platformach, jak: Facebook, Instagram, Piterest, LinkedIn czy Twitter. Dzięki temu, niezależnie od kanałów, które do swojej promocji wykorzystują klienci, można je skutecznie obsługiwać, zyskując więcej czasu na inne, równie ważne działania.
Źródło: https://sproutsocial.com/
Decydując się na korzystanie ze Sprout Social, z całą pewnością można liczyć na wszechstronność tego narzędzia. Posiada ono wiele przydatnych funkcji, dzięki którym zarządzanie mediami społecznościowymi staje się łatwiejsze i szybsze. To, co ma do zaoferowania swoim użytkownikom, to przede wszystkim:
Mimo niepodważalnych zalet, Sprout Social nie jest niestety narzędziem dostępnym dla wszystkich. Dlaczego? Ponieważ można go używać wyłącznie w wersji abonamentowej, co dla wielu małych firm czy freelancerów jest nieosiągalne. To bowiem jedna z najdroższych na rynku aplikacji, która wprawdzie umożliwia bezpłatne testowanie przez 30 dni, jednak dalsze użytkowanie programu wymaga wydania sporych środków.
Źródło: https://sproutsocial.com/pricing/
Pakiety zaczynają się od 249 dolarów miesięcznie za wersję podstawową, a w miarę zwiększenia możliwości oprogramowania, sięgają nawet 499 dolarów. Usługodawca przewidział zniżki dla swoich klientów, jednak obejmują one wyłącznie pakiety roczne. Dlatego z uwagi na wysokie opłaty, mimo wielu możliwości, które oferuje Sprout Social, nie jest narzędziem dostępnym dla wszystkich.
Autor: Anna Brysz