Strona główna > Blog > Pozycjonowanie > Pozycjonowanie lokalne – czy warto i komu się opłaci?

Pozycjonowanie lokalne – czy warto i komu się opłaci?

3 min

Wyróżnienie swojej strony w silnikach wyszukiwania, to jedno z najtańszych i najbardziej efektywnych rozwiązań, dla zapewnienia odpowiedniej jakości ruchu na naszej stronie. Badanie przeprowadzone przez serwis Brightedge.com, wykazało, że ponad połowa ruchu na wszystkich stronach internetowych pochodzi dziś z wyszukiwania organicznego. Zaistnienie w wyszukiwarce pozwala nam na ukazanie się w wynikach wyszukiwania osób, wstępnie zainteresowanych już daną frazą czy problemem. Z założenia więc większość osób trafiających na naszą stronę z za pośrednictwem wyszukiwarki, będzie wyrażać wstępne zainteresowanie zawartością naszej strony, co najprawdopodobniej przełoży się pozytywnie na wyniki. Co jednak, jeśli chcemy rozwijać swój biznes wyłącznie wśród bliskiej społeczności ? Czy warto stosować pozycjonowanie lokalne ? Komu się będzie to opłacać ?