Semcore

Semcore ma nowy zarząd. ”Czas na inwestycję w rozwój”

3 min czytania

Na początku kwietnia agencja Semcore rozszerzyła skład zarządu.  Prezesem  i Chief Executive Officer został Marcin Stypuła, współzałożyciel i właściciel firmy. Aleksander Cierniewski, dotychczasowy CEO, objął funkcję wiceprezesa zarządu oraz Chief Operating Officer. Zmiany podyktowane są ujednoliceniem procesów decyzyjnych i zapewnieniem spójności w realizacji strategii z zakresu R&D. 

Semcore ma nowy zarząd. ”Czas na inwestycję w rozwój”

 

Semcore to jedna z największych firm SEO/SEM w Polsce. Na koncie ma współpracę z takimi markami jak GLS, Oriflame, Oshee, Coccodrillo. Firma zajmuje się m.in. pozycjonowaniem stron internetowych w wynikach organicznych wyszukiwarki Google. Jedną z głównych specjalizacji Semcore jest połączenie SEO z UX, czyli zapewnienie optymalnego doświadczenia użytkownika na stronie internetowej. Działania SXO obejmują między innymi: analizę zachowania użytkowników na stronie, testowanie wersji strony pod kątem doświadczenia użytkownika, optymalizację szybkości ładowania strony, dopasowanie treści do potrzeb użytkowników, a także dbałość o responsywność strony i jej wygląd na różnych urządzeniach. 

Semcore działa już od ponad dekady. To dobry moment na podsumowania i stworzenie planów na dalsze lata działalności. Rewolucja związana ze sztuczną inteligencją to nie moment, żeby stać w blokach. Skuteczny marketing internetowy potrzebuje znacznie więcej niż tylko działań SEO czy SXO. Wymaga on kompleksowej, wieloaspektowej strategii wdrażanej przez specjalistów oraz ciągłego badania możliwości rozwoju – tłumaczy Marcin Stypuła, właściciel i nowy prezes Semcore i dodaje: 

Stąd decyzja o zmianach w strukturach kierowniczych i rozszerzenie zarządu. Wynika ona głównie z nowej strategii firmy, która opiera rozwój Semcore na dwóch fundamentach. Doskonałości operacyjnej oraz działalności R&D. Ujednolicamy więc procesy decyzyjne i zapewniamy spójność w realizacji obranej strategii – zaznacza.

Zobacz  Strategia e-commerce – jak zbudować?

Marcin Stypuła, który jako właściciel Semcore, do tej pory zajmował się głównie projektami strategiczno-rozwojowymi, na stanowisku CEO będzie teraz jeszcze mocniej zaangażowany w działalność operacyjną. Wynika to m.in. z dynamizacji realizacji projektów tworzonych w ramach SemcoreLAB i wdrażania pomysłów tam wypracowanych w bieżącą działalność firmy. 

Warto wspomnieć, że SemcoreLab jest platformą naukową R&D, której celem jest zarządzanie innowacją, wyszukiwanie talentów oraz tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie. 

Wierzymy, że poprzez rozwój kompetencji i prowadzenie projektów badawczych na pograniczu świata biznesu i nauki doprowadzimy do ważnych i potrzebnych zmian na e-rynku – przekonuje Marcin Stypuła.

Aleksander Cierniewski, dotychczasowy prezes firmy, pozostanie w zarządzie na stanowisku wiceprezesa oraz przejmie funkcję Chief Operating Officer. 

W ostatnim roku przychody Semcore wzrosły o 70%, zwiększyliśmy zatrudnienie, a także przygotowaliśmy wiele procesów organizacyjnych, które ułatwią nam dalszą działalność. Nie można bowiem dbać o lepsze wyniki klientów, a to przecież one są podstawą naszej działalności, bez całościowego ułożenia i związania ze sobą organizacji. Dalsze skalowanie biznesu, trzymanie najwyższej jakości oraz szukanie drogi do doskonałości operacyjnej, to cele na najbliższy czas – podkreśla Aleksander Cierniewski, który z Semcore związany jest niemal od początku istnienia firmy. 

To nie koniec zmian w szeregach kierowniczych Semcore. Dariusz Piekarski został Chief Strategy Officer, którego wieloletnie doświadczenie i osadzenie w środowisku biznesowym, pozwoli na realizację usprawnień strategicznych i operacyjnych organizacji. 

Natomiast w styczniu tego roku do zespołu Semcore jako Chief Delivery Officer dołączył Michał Jangas i jest odpowiedzialny m.in. za pracę nad jakością usług i poprawą ich rentowności. Zadaniem Jangasa będzie też rozwój nowych usług, a także wzmacnianie kompetencji organizacji w zakresie zarządzania zespołami realizacyjnymi. 

Zobacz  Jakie są różnice pomiędzy programowaniem strukturalnym a obiektowym?

 

Zespół Semcore odpowiedzialny za tworzenie wartościowego contentu na temat marketingu internetowego. Część treści tworzymy wspólnie, rozmawiając o nich i pozyskując wiedzę od ekspertów ze wszystkich działów. W artykułach blogowych przedstawiamy między innymi: aktualne informacje dotyczące: SEO, UX, tworzenia i optymalizacji płatnych kampanii reklamowych, zarządzania sklepami internetowymi. Pokazujemy w jaki sposób można samodzielnie dokonać zmian na własnej stronie, przedstawiamy także ważne argumenty przemawiające na korzyść nowoczesnych rozwiązań.

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 2.1 / 5. Liczba głosów: 7

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy