Buffer – czym jest to narzędzie i jak wykorzystać je do zarządzania mediami społecznościowymi?
3 min
3 min
Na skróty
Buffer jest jedną z najbardziej popularnych i najdłużej działających na rynku aplikacji, dedykowanych zarządzaniu mediami społecznościowymi. To użyteczne narzędzie, z pomocą którego można edytować, planować oraz publikować zdjęcia bezpośrednio na stronach. Z uwagi na to, jak wiele korzyści daje Buffer App, warto bliżej poznać to rozwiązanie i wdrożyć je do swojej strategii.
Buffer to aplikacja, która ułatwia zarządzanie mediami społecznościowymi. Z jej pomocą można planować, ustalać harmonogram i publikować posty na wielu platformach. Dzięki udogodnieniom, jakie oferuje Buffer app, użytkownicy mają szansę skutecznie zarządzać swoimi publikacjami, oszczędzając czas na regularnym aktualizowaniu kont.
Źródło: https://buffer.com/
Buffer to jedno z najpopularniejszych narzędzi, wykorzystywane na szeroką skalę zarówno przez indywidualnych użytkowników, jak i firmy. Jakie platformy obejmuje Buffer? Social Media, którymi można skutecznie zarządzać z wykorzystaniem tej niezwykle funkcjonalnej aplikacji to: Facebook, Twitter, Instagram czy LinkedIn. Ponadto użytkownicy w wersji Pro mogą również planować swoje działania na koncie Pinterest.
Czy trzeba płacić za Buffer? Aplikacja dostępna jest zarówno w wersji bezpłatnej, jak i abonamentowej. Pierwsze rozwiązanie daje możliwość podpięcia maksymalnie 3 kont w mediach społecznościowych, w tym również strony i grupy na Facebooku. Po przejściu tej procedury, Buffer App automatycznie tworzy cztery przedziały dla wybranej strefy czasowej: rano, południe, popołudnie i późny wieczór.
Bezpłatna wersja programu obejmuje wspomniane już 3 konta, jednego użytkownika oraz możliwość ustalenia 10 postów w kolejce. Buffer ma bardzo dobre wsparcie techniczne i obsługę klienta na najwyższym poziomie. Co więcej, interfejs aplikacji cechuje intuicyjność i łatwość w zarządzaniu. Dzięki temu cieszy się olbrzymią popularnością wśród marketerów i pozwala przenieść działania promocyjne na wyższy poziom.
Buffer jest narzędziem dostępnym także w wersji Pro. To aplikacja na telefon (iOS, Android), ale również wersja rozszerzona – przeglądarkowa (Safari, Chrome, Firefox). Decydując się na płatną opcję, użytkownik otrzymuje nieograniczoną możliwość planowania postów na platformach: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i LinkedIn. Ceny pakietów zaczynają się od 6 dolarów miesięcznie, a w zależności od wybranego planu, jego zakres znacząco się różni.
Źródło: https://buffer.com/pricing
Buffer to narzędzie, które oferuje użytkownikom wiele udogodnień. Pozwala wybrać czas, w którym mają być publikowane posty w mediach społecznościowych, ale również sugeruje konkretne pory dnia, najlepsze dla każdej sieci w mediach społecznościowych. Do dyspozycji użytkowników są również raporty z podejmowanych działań, jak i możliwość bieżącego monitorowania zasięgów i popularności publikowanych postów.
To, co szczególnie cenią sobie użytkownicy aplikacji Buffer, to możliwość wstawiania linków do fotografii, zamiast konkretnych zdjęć. Co to oznacza w praktyce? Otóż jeśli użytkownik poda link wskazujący lokalizację danego pliku (grafiki lub zdjęcia), aplikacja zaczyta go automatycznie do postu. Należy pamiętać jednak o tym, że opcja ta nie dotyczy każdej platformy, a wykluczony z niej jest Instagram. Buffer ma również inne minusy, a mianowicie fakt, że nie wszystkie opcje dostępne w wersji przeglądarkowej są również dostępne w wersji mobilnej.
Podsumowując. Buffer to świetne rozwiązanie dla social media, które usprawnia planowanie i zarządzanie treściami na różnych platformach. Ze względu na przyjazny interfejs oraz inne proklienckie praktyki, stało się jednym z najchętniej wybieranych programów. Nie bez znaczenia jest również to, że platforma udostępnia swoim użytkownikom bloga, na którym dzieli się wieloma przydatnymi informacjami. To świetny sposób na usprawnienie swojej pracy i rozwinięcie dodatkowych umiejętności.
Źródło: https://buffer.com/resources/
Autor: Anna Brysz