Narzędzia

Co to jest Wrike?

3 min czytania
Co to jest Wrike?

Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwach jest coraz bardziej wymagające. Dzięki dobrze zaplanowanej i realizowanej pracy zespołowej możliwe jest uzyskanie znakomitych efektów. Trudno jednak wyobrazić sobie ich osiągnięcie bez odpowiedniego oprogramowania. W zarządzaniu zdecydowanie może Ci pomóc Wrike. Dlaczego? Sprawdź możliwości tego rozwiązania. 

Wrike, czyli oprogramowanie do zarządzania

Wrike to bardzo popularna platforma do zarządzania projektami, dzięki której współpraca między zespołami będzie łatwiejsza. Umożliwia ona lepsze zarządzanie czasem pracy. Możesz planować zadania, delegować je i nadzorować ich realizację. To oprogramowanie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Korzysta z niego ponad 20 tys. firm, w tym znane marki, które widzisz poniżej: 

Co to jest Wrike?

Źródło: https://www.wrike.com/pl/

Pracą zespołów zarządzasz poprzez personalizowane pulpity nawigacyjne. To dzięki nim możesz łatwo wychwycić problemy, zanim doprowadzą do poważnego zakłócenia realizacji zadań. 

Jak zacząć przygodę z Wrike?

Testowanie tego rozwiązania możesz rozpocząć za darmo. Wystarczy, że się zarejestrujesz. Musisz podać adres e-mail, numer telefonu i kilka innych informacji.  

Co to jest Wrike?

Źródło: https://www.wrike.com/pl/

Do wyboru masz kilka pakietów, w tym całkowicie darmowy. Każdy z nich możesz przetestować bez opłat przez 14 dni. Różnice pomiędzy nimi są duże – być może nie od razu wybierzesz optymalny, natomiast opisy funkcjonalności są szczegółowe. 

Wrike i jego możliwości

Funkcje do dyspozycji w głównej mierze zależą od tego, który masz pakiet. Jak to wygląda?

  • Na pulpicie nawigacyjnym widzisz terminy i harmonogram realizowanych zadań. Możesz łatwo kontrolować, czy wszystkie procesy przebiegają zgodnie z planem. Jeśli nie, szybko zmodyfikujesz działania, zmienisz kolejność realizacji czy też inaczej podzielisz pracę, aby wszystko wykonać zgodnie z założeniami. 
  • Do Twojej dyspozycji są na bieżąco generowane raporty. Możesz wprowadzać zmiany na żywo i oznaczać konkretne osoby, aby je powiadomić, zamiast wysyłać informacje do wszystkich. 
  • Łatwość dotarcia do informacji – zapewniona wszystkim członkom zespołu.
  • Regularnie tworzone kopie zapasowe – nie obawiaj się o utratę danych.
  • Możesz synchronizować pracę różnych zespołów
  • Skalowalność – Wrike ma zastosowanie w małych i dużych organizacjach.
  • Uptime – 99,9%. Przez lata nie wystąpiły większe zakłócenia w działaniu rozwiązania. Było dostępne przez co najmniej 99,9% czasu w skali miesiąca. 
  • Dodawanie komentarzy do poszczególnych zasobów – dzięki temu łatwo poinformujesz zespół, jakie kroki dalej podjąć np. z konkretnymi materiałami. 
  • Dostęp do wsparcia zapewnianego przez Wrike. 
Zobacz  WordPress Cron – co warto wiedzieć?

Wrike a sztuczna inteligencja

Narzędzie wykorzystuje możliwości, takie jakie daje AI. Bazuje na modelu danych, dzięki któremu tworzy rekomendacje działań – przewiduje wyniki, redukuje konieczność wykonywania zadań, które mogą być zrealizowane automatycznie. Oto, jakie możliwości w tym zakresie daje Ci Wrike:

  • Szybkie tworzenie treści – możesz przyspieszyć pracę dzięki generowaniu briefów, planów i pomysłów. Content będzie dopasowany do Twojej marki – nawet jeśli nie idealny, to przyspieszy działania. AI sprawdzi spójność treści, zmieni jej styl, znajdzie błędy, przetłumaczy na inne języki. Może również podsumować długie dyskusje. 
  • Przewidywanie ryzyka – na podstawie analizy historycznych przypadków, AI wskaże potencjalne źródła problemów i pomoże zapobiec opóźnieniom.
  • Podsumowanie długich wątków komentarzy – zamiast czytać wszystkie, skorzystaj z podsumowania, które uzyskasz jednym kliknięciem.
  • Głosowe delegowanie zadań – jesteś w podróży? Wystarczy, że masz przy sobie smartfon, żeby móc zarządzać działalnością za pomocą poleceń głosowych. 
  • Przekształcanie notatek w plan działań – AI przeanalizuje treść, utworzy zadanie, ustali kroki niezbędne do jego realizacji i automatycznie wygeneruje podzadania do wykonania. 

To tylko część możliwości tego narzędzia. Zdecydowanie warto je przetestować – być może dzięki niemu Twoja działalność zacznie osiągać dużo lepsze wyniki. 

Przedsiębiorca związany z branżą SEO od 2004 roku. Tworzy content o tematyce marketingu online, finansów, nieruchomości i podróży. Rozwija własne serwisy tematyczne.

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy