Wtyczki PrestaShop ułatwiają skalowanie biznesu oraz jego pozycjonowanie w wyszukiwarkach. To także opcja na usprawnienie obsługi klienta i zautomatyzowanie powtarzalnych czynności (np. generowanie faktur lub wysyłka powiadomień). Jeżeli chcesz poznać 40 najpopularniejszych wtyczek PrestaShop, koniecznie przeczytaj ten artykuł! Miłej lektury.
Najpopularniejsze wtyczki PrestaShop – TOP 40 [RANKING]
Poniżej przedstawiamy krótki opis najpopularniejszych wtyczek PrestaShop:
PrestaShop SEO Expert – moduł optymalizuje sklep pod kątem SEO, zwiększając widoczność w wynikach wyszukiwania.
PrestaShop Social Login – pozwala klientom logować się za pomocą kont społecznościowych, upraszczając proces rejestracji.
PrestaShop One Page Checkout – skraca proces zamawiania do jednej strony, przyspieszając finalizację zakupów.
PrestaShop Advanced Search – dodaje zaawansowane funkcje wyszukiwania (np. filtrowanie według kategorii i cech produktu).
Wybór konkretnego modułu PrestaShop należy uzależnić od swoich potrzeb i założeń jakościowych sklepu e-commerce. Biorąc pod uwagę obecne standardy, z całą pewnością warto zdecydować się na PrestaShop SEO Expert – narzędzie ułatwiające pozycjonowanie. Dobrym rozwiązaniem będzie także PrestaShop Product Labels w celu dodania etykiet i znaczników do produktów informujących o promocjach czy też nowościach.
W celu maksymalizacji wskaźnika konwersji, zachęcamy do wdrożenia wtyczki PrestaShop One Page Checkout, odpowiadającej za skrócenie procesu zamawiania do jednej strony, dzięki czemu możesz skutecznie przyspieszyć finalizację zakupów, a w konsekwencji poprawić SXO witryny. Pamiętaj również o integracji z PrestaShop Google Analytics – będziesz mógł na bieżąco monitorować ruch w serwisie oraz konwersje (np. za pomocą funkcji “Zdarzenia” lub “Cele”).
Zawodowy copywriter specjalizujący się̨ w tworzeniu artykułów eksperckich dotyczących najważniejszych zagadnień związanych z SEO. Twierdzi, że nieustanne zmiany w tej dziedzinie napędzają go do dalszej pracy, a edukowanie innych pozwala mu wzrastać.