Pozycjonowanie

Pozycjonowanie GoShop – Poradnik

4 min czytania
Pozycjonowanie GoShop

Według statystyk pozycjonowanie generuje o 1000% więcej ruchu od social media marketingu (źródło: brightedge.com). Prawdopodobnie dlatego aż 44% firm inwestuje w SEO i uznaje skuteczność tej formy reklamy (źródło: clutch.co). Warto jednak zastanowić się, na czym właściwie polegają działania SEO pozwalające zmaksymalizować zyski i zbudować zaufanie wśród konsumentów.

Pozycjonowanie GoShop – Poradnik

Na czym polega pozycjonowanie GoShop?

Pozycjonowanie GoShop polega na konsekwentnym wdrażaniu działań on-site (on-page) oraz off-site (off-page). Dzięki właściwemu podejściu do technicznego SEO oraz optymalizacji treści Twoja strona może być widoczna w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania na wartościowe pod względem sprzedażowym frazy kluczowe.

Każda doświadczona agencja SEO pod uwagę w tym przypadku bierze nie tylko frazy ogólne (np. książki przyrodnicze), ale także wyrażenia z długiego ogona (np. książki przyrodnicze dla dzieci i młodzieży). Według smartinsights.com frazy long tail SEO keywords mają o 3-5% wyższy CTR (ang. Click Through Rate) od wyrażeń ogólnych.

Pozycjonowanie GoShop – dlaczego SEO na tym CMS-ie jest opłacalne?

System CMS GoShop oferuje liczne ułatwienia związane m.in. z wdrażaniem meta tagów oraz możliwością szybkiego zoptymalizowania adresów URL – w taki sposób, żeby były user-friendly. Oprócz tego platforma GoShop udostępnia wiele możliwości w zakresie designu i struktury sklepów internetowych, dzięki temu każdą witrynę można indywidualnie dostosować do specyfiki branży oraz sprzedawanych artykułów, co pozytywnie wpływa na UX (ang. User Experience) witryny.

Zobacz  Jak optymalizować czas ładowania witryny? - 5 porad

Pozycjonowanie GoShop – zalety

Pozycjonowanie GoShop oferuje również inne korzyści tj.:

  • automatyczne generowanie mapy strony,
  • responsywna wersja witryny,
  • możliwość ustawienia unikalnych meta danych.

Pozycjonowanie GoShop – Poradnik

Popularność pozycjonowania sklepów bazujących na GoShop wynika również z możliwości dodania nieograniczonej liczby produktów i kategorii, a także zakupu certyfikatu SSL (tzw. szyfrowania HTTPS). Jak dobrze wiemy – SSL jest oficjalnym czynnikiem rankingowym, który wpływa na całość koncepcji SXO (ang. Search Experience Optimization), ponieważ podnosi wartość strony zarówno z punktu widzenia robotów Google, jak i użytkowników.

Komu dedykujemy pozycjonowanie GoShop?

Pozycjonowanie GoShop dedykujemy przede wszystkim właścicielom sklepów internetowych z następujących branż:

  • meblarska,
  • farmaceutyczna,
  • jubilerska,
  • odzieżowa,
  • e-commerce.

Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie GoShop opłaca się także lokalnie. Biorąc pod uwagę aktualne standardy ponad 80% lokalnych wyszukiwań kończy się konwersją, np. w postaci zakupu produktu, skorzystania z usługi, odtworzenia wideo, dodania artykułu do koszyka lub wypełnienia formularza kontaktowego (źródło: webfx.com).

Pozycjonowanie GoShop – Poradnik

Pamiętaj, że aż 28% wyszukiwań lokalnych skutkuje zakupem produktu (źródło: support.google.com), dlatego optymalizacja pod kątem lokalnego SEO uwzględniając także wizytówkę Google Moja Firma jest absolutnym must-have, jeżeli zależy Ci na osiągnięciu satysfakcjonujących zysków.

Pozycjonowanie GoShop – na własną rękę czy przy pomocy specjalistów?

Pozycjonowanie GoShop na własną rękę wymaga dogłębnej znajomości dziedziny SEO. To jak najbardziej możliwe, pod warunkiem że potrafisz m.in.:

  • opracować strategię SEO (będącą wstępem do długofalowych działań pozycjonerskich);
  • wdrożyć niezbędne zmiany związane z technicznym SEO (np. dokonać implementacji certyfikatu SSL, stworzyć mapę strony w formacie XML oraz zoptymalizować kod źródłowy w celu przyspieszenia witryny);
  • dostosować treści na stronie wg. najnowszych wytycznych algorytmu (w tym przypadku chodzi o wdrożenie odpowiedniej struktury nagłówków, dodanie linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, a dodatkowo poprawę treści pod względem wizualnym, stylistycznym, ortograficznym, merytorycznym, gramatycznym i fleksyjnym);
  • pozyskiwać linki wychodzące (z wartościowych źródeł, które cechują się wysokim DR – Domain Rating oraz DA – Domain Authority);
  • analizować konkurencję (żeby na bieżąco weryfikować rynkowe standardy i na bieżąco wprowadzać zmiany na stronie).
Zobacz  Czy komentarze na blogu wpływają na pozycjonowanie?

Jako doświadczona agencja SEO możemy śmiało stwierdzić, że osiągnięcie wysokich pozycji w organicznych (naturalnych i bezpłatnych) wynikach wyszukiwania nie jest możliwe bez przeprowadzenia dogłębnego audytu SEO. Dzięki niemu dowiemy się, jakie plusy i minusy charakteryzują daną stronę, a także nad czym należy pracować w przyszłości.

Pozycjonowanie GoShop – Poradnik

Dlatego, jeżeli jesteś w stanie wdrożyć kilka z powyższych elementów samodzielnie – jak najbardziej możesz pozycjonować sklepy GoShop na własną rękę. W momencie, gdy poszczególne rozwiązania sprawiają Ci spore trudności – skonsultuj swoje obiekcje z agencją SEO i ewentualnie poproś o pomoc.

Ile kosztuje pozycjonowanie GoShop?

Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ finalny koszt za pozycjonowanie GoShop zależy od kilku istotnych czynników, a mianowicie:

  • aktualny poziom optymalizacji Twojej domeny,
  • konkurencyjność danej branży,
  • “kaloryczność” słów kluczowych,
  • okres obowiązywania umowy SEO,
  • obecnie zajmowane pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania.

W Semcore koszt za SEO ustalamy indywidualnie. Najtańsze jest pozycjonowanie lokalne, a najdroższe okazują się międzynarodowe działania optymalizacyjne.

Przedsiębiorstwa z USA, które wydawały miesięcznie mniej niż $500 na SEO były bardziej narażone na niezadowolenie z pozycjonowania niż działalności inwestujące w SEO powyżej $500 miesięcznie (źródło: backlinko.com).

Pozycjonowanie GoShop – dlaczego warto?

Pozycjonowanie GoShop wyróżnia się licznymi korzyściami, m.in.:

  • większa widoczność strony w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania,
  • dodatkowy ruch na Twojej stronie internetowej,
  • maksymalizacja zysków przedsiębiorstwa,
  • zbudowanie zaufania wśród potencjalnych klientów,
  • wykreowanie więzi na linii przedsiębiorstwo → konsument.
Zobacz  Co to jest model kaskadowy? Jak wykorzystać w SEO?

Optymalizacja stron internetowych bazujących na CMS GoShop to również większa liczba konwersji (np. w postaci dodatkowych zakupów, wejść na stronę produktową lub dodania poszczególnych artykułów do koszyka).

Zespół Semcore odpowiedzialny za tworzenie wartościowego contentu na temat marketingu internetowego. Część treści tworzymy wspólnie, rozmawiając o nich i pozyskując wiedzę od ekspertów ze wszystkich działów. W artykułach blogowych przedstawiamy między innymi: aktualne informacje dotyczące: SEO, UX, tworzenia i optymalizacji płatnych kampanii reklamowych, zarządzania sklepami internetowymi. Pokazujemy w jaki sposób można samodzielnie dokonać zmian na własnej stronie, przedstawiamy także ważne argumenty przemawiające na korzyść nowoczesnych rozwiązań.

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy