Pozycjonowanie

Pozycjonowanie Profitroom – Poradnik SEO

3 min czytania
Pozycjonowanie Profitroom – Poradnik SEO

SEO (ang. Search Engine Optimization), inaczej optymalizacja stron internetowych pozwala osiągnąć wysokie pozycje w organicznych (bezpłatnych i naturalnych) wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większą liczbę wejść do witryny oraz maksymalizację zysków Twojej firmy. Jeżeli interesuje Cię pozycjonowanie Profitroom, koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł. Podpowiemy w nim, dlaczego warto zainwestować w SEO na Profitroom, co się na to składa, a także ile to właściwie kosztuje i jak długo trzeba czekać na efekty.

Pozycjonowanie Profitroom – Poradnik SEO

Przeczytaj także: Pozycjonowanie sklepu internetowego

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie Profitroom?

Pozycjonowanie jest uznawane za skuteczne aż przez 89% marketerów nie bez powodu (źródło: emarketer.com). To jedne z najskuteczniejszych działań reklamowych w Internecie prowadzących do maksymalizacji konwersji, np. w postaci:

  • dodatkowych wejść do Twojego sklepu internetowego,
  • zapisów do newslettera,
  • uzupełniania formularzy kontaktowych przez zdecydowanych klientów,
  • wyświetleń podstron produktowych,
  • zakupów produktów.

Biorąc pod uwagę aktualne standardy pozycjonowanie Profitroom pozwala również zwiększyć rozpoznawalność marki wśród internautów oraz ugruntować jej pozycję na rynku, wyprzedzając tzw. branżowych liderów.

Komu dedykujemy pozycjonowanie Profitroom?

Pozycjonowanie Profitroom dedykujemy m.in.:

  • małym przedsiębiorstwom działającym lokalnie;
  • średniej wielkości działalnościom hotelowym udostępniającym swoją ofertę na całą Polskę;
  • rozbudowanym przedsiębiorstwom mającym aspiracje na międzynarodową promocję swojej oferty.

Dzięki pozycjonowaniu Profitroom Twoja strona może stać się widoczna nie tylko w tekstowych wynikach wyszukiwania, ale również w katalogach oraz Mapach Google.

Pozycjonowanie Profitroom – Poradnik SEO

Zapamiętaj!

Pozycjonowanie lokalne jest bardzo istotne – szczególnie, gdy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z SEO. Aż 80% lokalnych wyszukiwań przynosi konwersję (źródło: webfx.com).

Zobacz  Jak ulepszyć CLS na stronie z pomocą Chrome DevTool i usprawnić SEO? Poradnik!

Pozycjonowanie Profitroom – jakie elementy wchodzą w skład SEO na tej platformie e-commerce?

Pozycjonowanie Profitroom to bardzo zaawansowany proces. W jego skład wchodzą elementy tj.:

  • audyt SEO – należy go wdrożyć przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań pozycjonerskich (dzięki temu sprawdzisz mocne oraz słabe punkty swojej strony WWW i na tej podstawie opracujesz strategię pozycjonerską);
  • stworzenie strategii pozycjonowania – poprawne opracowanie strategii SEO pozwoli osiągnąć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania na wartościowe frazy kluczowe (właśnie dlatego tak ważny jest ich prawidłowy dobór pod kątem sprzedażowym);
  • techniczne SEO – w tym przypadku web developerzy dbają o interaktywność, wydajność oraz responsywność Twojego serwisu); 
  • optymalizacja treści – bardzo istotny element optymalizacji SEO (prawidłowa optymalizacja contentu sprawi stronę użyteczną i intuicyjną, co przełoży się na lepsze wrażenia użytkowników, a w konsekwencji wyższą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania);
  • link-building – czyli pozyskiwanie linków wychodzących w celu poprawy wiarygodności strony z punktu widzenia robotów Google (w celu zdobycia wartościowych odnośników należy korzystać m.in. z płatnych, ogólnopolskich portali branżowych, tematycznych zaplecz oraz wymiany wpisów gościnnych);
  • content marketing według contentmarketinginstitute.com aż 88% marketerów z branży B2B praktykuje content marketing (w jego skład wchodzą m.in. wpisy blogowe, rankingi, zestawienia, najczęstsze pytania i odpowiedzi oraz artykuły sponsorowane).
  • regularne raporty – jako doświadczona agencja SEO wysyłamy klientom rozbudowane, comiesięczne raporty opisujące wszystkie działania, które dokonaliśmy na przestrzeni danego okresu oraz uzyskane rezultaty.
Zobacz  Operatory wyszukiwania Google – lista

Jeżeli chcesz sprawdzić, czy Twoja strona jest dobrze wypozycjonowana – wykonaj darmowy audyt SEO.

Ile kosztuje pozycjonowanie Profitroom?

Pozycjonowanie Profitroom – Poradnik SEO

Ile kosztuje pozycjonowanie Profitroom? Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W Semcore ceny ustalamy indywidualnie na podstawie m.in.:

  • konkurencyjności branży naszego klienta;
  • “kaloryczności” słów kluczowych, które mamy zamiar pozycjonować;
  • długości trwania umowy SEO;
  • specyfiki branży klienta;
  • indywidualnych preferencji osoby zlecającej pozycjonowanie.

Umów spotkanie ze specjalistami SXO i poznaj konkretną cenę SEO. Wybierz z naszego kalendarza dogodny termin. Z nami zwiększysz widoczność w sieci, wygenerujesz ruch i zoptymalizujesz konwersję.

Pozycjonowanie Profitroom – jak długo trzeba czekać na efekty?

Efekty pozycjonowania są zazwyczaj widoczne po kilku miesiącach – najczęściej w postaci dodatkowych wejść z organicznych wyników wyszukiwania. Specjaliści SXO Semcore potrzebują ok. 6-12 miesięcy, żeby zmaksymalizować zyski w Twojej firmie. Finalny czas oczekiwania na efekty zależy również od m.in.:

  • stanu Twojej witryny;
  • kar nałożonych w przeszłości na Twoją domenę;
  • aktualnie zajmowanych pozycji;
  • budżetu na SEO;
  • specyfiki Twojej branży.

Warto również wspomnieć, iż efekty pozycjonowania Profitroom zależą od wieku domeny. Według specjalistów Ahrefs najwyższe pozycje w najkrótszym czasie w organicznych wynikach osiągają starsze serwisy (powyżej roku).

Czy pozycjonowanie Profitroom na własną rękę jest możliwe?

Pozycjonowanie Profitroom – Poradnik SEO

Pozycjonowanie Profitroom na własną rękę jest możliwe. To jednak proces czasochłonny, wymagający poświęcenia minimum kilkudziesięciu godzin miesięcznie. Z naszego doświadczenia wynika, że podstawowe działania optymalizacyjne można wykonać samemu, jednak kompleksowy proces SEO (uwzględniający zarówno SEO, jak i UX), należy zlecić specjalistom. To po prostu rozsądniejsze rozwiązanie – wówczas Twoja strona będzie przynosiła zyski, a Ty skupisz się na istotnych zadaniach w swojej firmie.

Zawodowy copywriter specjalizujący się̨ w tworzeniu artykułów eksperckich dotyczących najważniejszych zagadnień związanych z SEO. Twierdzi, że nieustanne zmiany w tej dziedzinie napędzają go do dalszej pracy, a edukowanie innych pozwala mu wzrastać.

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy