Strona główna > Blog > SXOUX > SEO bez UX czy UX bez SEO – co wybrać przy małym budżecie?

SEO bez UX czy UX bez SEO – co wybrać przy małym budżecie?

3 min

Początki bywają najtrudniejsze – również te w biznesie, tym bardziej, jeżeli próbujemy zaistnieć wśród niezliczonych firm działających w Internecie. Jednym z pierwszych celów będzie zwrócenie na siebie uwagi, kolejnym – zbudowanie wartościowej i atrakcyjnej marki. W realizacji tych założeń niezbędne okaże się skupienie na dwóch podstawowych kwestiach, konkretnie: SEO, czyli ogół działań optymalizujących dla wyszukiwarek internetowych oraz UX, czyli tzw. user experience – działaniach optymalizujących doświadczenie użytkownika. I tu rodzi się szereg ważnych pytań: Efektywne UX i SEO – czy powinno i da się to połączyć? Czy mały budżet SEO i UX pozwoli na osiągnięcie wymiernych wyników? A może lepiej zrezygnować z jednego z rozwiązań? Sprawdźmy!