Takedrop czy Sky-shop? Porównanie platform
3 min
3 min
Na skróty
Chcesz sprzedawać w sieci? Według Dun & Bradstreet Poland liczba sklepów WWW w naszym kraju pod koniec 2024 roku może przekroczyć 70 tys. Jedną z ważnych decyzji, które musisz podjąć jest wybór platformy e-commerce. To od niej zależą łatwość prowadzenia działalności online czy ewentualne koszty wdrażania nowych rozwiązań. Którą platformę wybrać – Takedrop czy Sky-shop? Czym się różnią?
Dzięki Takedrop możesz szybko i łatwo uruchomić sklep WWW. Platformę przetestujesz za darmo. Do Twojej dyspozycji pozostają bogaty zestaw funkcji i wsparcie techniczne. Witrynę uruchomisz bez specjalistycznej wiedzy, nie potrzebujesz też własnego serwera. Wygląd strony dopasujesz do indywidualnych oczekiwań (całość oparta jest na autorskim silniku). Możesz edytować kod HTML i CSS. Platforma umożliwia sprzedaż zarówno produktów fizycznych, jak i cyfrowych.
Możesz wygodnie edytować elementy witryny, dodawać nowe rozwiązania metodą przeciągnij i upuść, a także skorzystać z edytora JS/HTML. Takedrop zapewnia mnóstwo rozwiązań AI. Przykładowo, łatwo i szybko uruchomisz kampanię reklamową, która dotrze do potencjalnych klientów. Sztuczna inteligencja wygeneruje dla Ciebie opisy produktów oraz zarekomenduje artykuły w Twoim sklepie z największym potencjałem sprzedażowym. Do tego do Twojej dyspozycji pozostaje mnóstwo integracji z zewnętrznymi narzędziami, które umożliwiają m.in. natychmiastowe płatności.
Ile to kosztuje? Abonament wynosi od 99 zł miesięcznie. Oczywiście, poszczególne pakiety różnią się zakresem funkcjonalności. Są również przeznaczone dla różnej skali działalności, np. w podstawowym masz wyłącznie integrację z jedną bramką płatności. Z narzędzi analitycznych dostępne są w nim tylko Yandex Metrica i Google Analytics. Platformę możesz przetestować za darmo. Wystarczy, że podasz adres e-mail.
Za największe zalety Takedrop można uznać prosty w obsłudze panel administracyjny oraz dostęp do dużej liczby materiałów wideo i tekstowych dotyczących korzystania z platformy. Ciekawostką jest projekt 9k. Otrzymujesz plan pracy, pakiet szkoleń i gwarancję, że jeśli będziesz działać zgodnie z zaleceniami w ciągu 3 miesięcy zaczniesz osiągać przychód w wysokości 9 tys. zł miesięcznie. Możesz się zgłosić i sprawdzić, czy Takedrop przyjmie Cię do programu.
Źródło: https://takedrop.pl/cennik
Ta platforma ma już kilkunastoletnią historię. Dzięki Sky-shop możesz łatwo prowadzić sprzedaż w dropshippingu, na Allegro, Empiku, OLX oraz innych portalach. Jedyne, co musisz zrobić, to dostosować gotowy sklep do swoich preferencji. Otrzymujesz dostęp do mnóstwa funkcji. Nie interesują Cię kwestie techniczne czy aktualizacje oprogramowania. Możesz się w pełni skupić na sprzedaży i pozyskiwaniu klientów.
Na pewno uwagę zwraca prostota obsługi. W panelu administracyjnym łatwo dociera się do oczekiwanych funkcji, nie trzeba się długo zastanawiać, gdzie się znajdują. Kluczowe rozwiązania, które zapewnia Sky-shop, to:
Nie jest to jednak rozwiązanie idealne. Na pewno do wad muszę zaliczyć ograniczone możliwości modyfikacji. Brak dostępu do kodu źródłowego uniemożliwia pełną kontrolę. Jeśli chodzi o ceny, to najtańszy pakiet kosztuje 89 zł miesięcznie, ale jest przeznaczony dla małych sklepów mających do 100 produktów. Platformę możesz testować bezpłatnie przez 14 dni.
Źródło: https://sky-shop.pl/cennik_sklepu/
Oba rozwiązania mają wiele zalet. Nie powodują większych problemów z poruszaniem się po panelu zarządzania i znalezieniem oczekiwanych funkcji. Liczba dostępnych możliwości jest bardzo duża. Musisz tylko wybrać pakiet, który spełnia Twoje oczekiwania. Najtańsze są dostępne w podobnej cenie. Teoretycznie większy sklep możesz taniej poprowadzić w Takedrop. Trudno jednoznacznie wybrać lepsze rozwiązanie. W obu przypadkach masz możliwość darmowego testowania. Skorzystaj z tego i na tej podstawie zdecyduj, która platforma bardziej Ci odpowiada. To zdecydowanie najlepsza droga do podjęcia decyzji.
Przedsiębiorca związany z branżą SEO od 2004 roku. Tworzy content o tematyce marketingu online, finansów, nieruchomości i podróży. Rozwija własne serwisy tematyczne.