Na skróty
Ostatnia wersja Narzędziownika zawierała zbiór programów i stron polecanych oraz wykorzystywanych przez ekspertów pozycjonowania. W tej edycji na tapet bierzemy dział copywritingu.
Najlepszych specjalistów od contentu łączy kilka kluczowych elementów. To nie tylko talent do kreatywnego wyrażania myśli i ujmowania ich w słowa, ale również głęboka wiedza o rynku i branży, analityczne umiejętności oraz świadomość najnowszych trendów w dziedzinie copywritingu. W pytaniach skierowanych do ekspertów z branży contentu skupiliśmy się na odkryciu najbardziej cenionych narzędzi, które sprawdzają się w codziennej pracy copywritera. Dzięki ich doświadczeniu i rekomendacjom, każdy zainteresowany tematem może skorzystać z praktycznych wskazówek, poprawiając jakość i efektywność swoich tekstów.
Z czego zatem najchętniej korzystają specjaliści od contentu?
Łatwiej byłoby mi żyć bez nerki (szarżuję, bo mam trzy) niż bez narzędzi służących do sprawdzania i poprawiania pisowni, takich jak:
Z naszego podwórka korzystam ze Słownika Języka Polskiego (sjp.pwn.pl) i Narodowego Korpusu Języka Polskiego (http://nkjp.pl). Wiem, że młodsi copywriterzy korzystają namiętnie też ze Słownika Synonimów (www.synonimy.pl). Codziennie używam również z czatu GPT, Pinterestu (kocham), Spotify’a (nic nie pomaga przy palącym DL lepiej od Rage Against The Machine), Clockify oraz… kartki papieru z listą to do, bo dzięki niej każdy dzień w Saints kończymy odprawą. A to sprawia, że jeszcze nie oszaleliśmy 🙂