Podsumowujemy aktywność medialną Semcore. To były pracowite wakacje!
2 min
2 min
Na skróty
Kończący się właśnie okres wakacyjny to czas, gdy skupiliśmy się w Semcore na intensywnej pracy nad obecnością w przestrzeni medialnej, nawiązywaniu relacji z dziennikarzami i budowaniu wizerunku agencji godnej zaufania. Zarówno liczba publikacji, jak i renoma tytułów, w których pojawiły się komentarze naszych ekspertów, potwierdzają, że idziemy w zdecydowanie dobrym kierunku!
Z punktu widzenia osób zajmujących się PR-em i dbających o wizerunek marki, najcenniejsze są takie media relations, gdy dziennikarka lub dziennikarz sam zwraca się z prośbą o komentarz, doceniając renomę brandu i ekspercką wiedzę jego przedstawicieli.
Efekt takiej współpracy można było znaleźć w jednym z lipcowych numerów Pulsu Biznesu. W artykule Marty Maj nasz CEO Marcin Stypuła wypowiedział się na temat akcji promocyjnych w e-commerce i tego, od czego zależy ich opłacalność. Tekst został opublikowany zarówno w papierowym wydaniu dziennika, jak i na jego stronie internetowej.
Szerokiem echem odbiła się także publikacja naszego raportu, w którym zbadaliśmy, jak największe marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u. Eksperci Semcore chętnie byli cytowani przez wiodące w swoich branżach serwisy internetowe, jak m.in. DlaHandlu.pl czy WiadomosciKosmetyczne.pl.
Podobnie rzecz się miała z wydanym pod koniec sierpnia aneksem do raportu SXO & e-commerce dla branży beauty, w którym z kolei oddaliśmy głos zaproszonym praktykom marketingu, brandingu, designu oraz UX. Dziesięcioro specjalistek i specjalistów mówi w tym e-booku o swoich doświadczeniach i dzielą się przemyśleniami.
Nasi specjaliści wypowiadali się w mediach także na tematy budzące zainteresowanie nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Tak było przy okazji rebrandingu Twittera, który zmienił się w X. Eksperci Semcore, cytowani m.in. przez NowyMarketing.pl, tłumaczyli, jak zmiana domeny może wpłynąć na wiarygodność witryny z punktu widzenia SEO i widoczności w wyszukiwarce.
Duże zainteresowanie medialne wzbudziło także wprowadzenie przez Google nowych funkcji opartych o sztuczną inteligencję. Komentarze ekspertów Semcore na ten temat można było przeczytać m.in. na wirtualnych łamach INNPoland, Magazynu Manager+ czy Interaktywnie.
Sumaryczny, miesięczny zasięg mediów, które publikowały w lipcu i sierpniu artykuły na temat Semcore, oszacowaliśmy na ponad 13,5 miliona wizyt. Liczby oczywiście są istotne, my nad ilość stawiamy jednak jakość. Tym bardziej cieszymy się, że dziennikarze renomowanych tytułów tak chętnie sięgają po nasze komentarze. Dziękujemy za zainteresowanie i polecamy się na przyszłość!
Tomasz Matejuk
PR & Content Specialist
+48 600 532 737
t.matejuk@semcore.pl
biuroprasowe@semcore.pl
PR & Content Specialist w Semcore