Wywiad z Aleksandrem Cierniewskim w Forbes!
2 min
2 min
Na skróty
Z przyjemnością informujemy, że Prezes Zarządu Semcore, Aleksander Cierniewski, udzielił wywiadu magazynowi Forbes. Rozmowa dotyczyła przede wszystkim strategii zwiększenia efektywności działań w Internecie. O czym jeszcze nasz CEO opowiedział Forbesowi? O tym w dzisiejszym artykule. Branża marketingu internetowego to dynamiczna dziedzina. Wie o tym najlepiej, Prezes Zarządu Semcore, Aleksander Cierniewski, który z firmą związany jest od ponad 7 lat. Na przestrzeni tego czasu obserwował szereg zmian, które dotknęły branżę, czyniąc ją obecnie jedną z najskuteczniejszych form promocji biznesu. O swoich spostrzeżeniach na ten temat nasz CEO opowiedział magazynowi Forbes.
W wywiadzie poruszono również kwestię rozwoju marketingu w wyszukiwarkach, który w obecnych czasach wysuwa się na prowadzenie. Po produkty bowiem klienci coraz częściej zaglądają do Internetu zamiast do stacjonarnych sklepów. Właściciele firm powinni mieć to na uwadze i dokładać wszelkich starań, by budować silną pozycję swojej marki w wirtualnej rzeczywistości. By to osiągnąć, warto sięgnąć po sprawdzone metody. Do jednej z najskuteczniejszych zaliczamy pozycjonowanie, które jest specjalnością firmy Semcore. Kwestia strategii działań SEO i ich skuteczności także została poruszona w wywiadzie.
Kolejny aspekt, o którym mówił Aleksander Cierniewski dotyczył istotności reklam internetowych. Okazuje się, że witryny przeznaczają coraz większe budżety na działania Google Ads i, jak dowodzą doświadczenia Semcore, taka strategia sprawdza się. Pozwala zyskać więcej klientów, zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie, podnieść współczynnik konwersji.
W wywiadzie dla Forbes mowa była także o algorytmach Google i związaną z nimi niestabilnością. Nasz CEO starał się przystępnie wyjaśnić, jaką należy przyjąć strategię, by nie stracić pozycji w wyszukiwarce wraz ze zmianami wprowadzanymi co jakiś czas przez Google.
Na zakończenie rozmowy dowiemy się więcej o tym, jak sport przekłada się na sukces w pracy, jak zachować work-life balance, będąc jednocześnie Prezesem Zarządu Semcore, oraz o tym, co w życiu Aleksandra Cierniewskiego jest naprawdę ważne. Wywiad w Forbes stanowi doskonałe potwierdzenie tego, że Semcore rośnie wraz z rozwojem branży marketingu internetowego i nie ma zamiaru się zatrzymać. Z takim CEO na czele, z pewnością nie grozi nam spocząć na laurach. By przeczytać cały wywiad, zapraszamy na stronę magazynu Forbes.