Na skróty
Psychologia skutecznego marketingu jest tematem intensywnie badanym, ale dyskusje na temat psychologii stojącej za wykorzystaniem obrazów fotograficznych jako narzędzia marketingowego są mniej rozpowszechnione, co jest niespodzianką, biorąc pod uwagę świat pełen obrazów, w którym żyjemy!
To prawda, że obraz wart jest tysiąca słów. Nie tylko dużo mówią, ale też mają ogromny wpływ na to, jak interpretowany jest tekst, który im towarzyszy. Właściwy obraz wspiera główne punkty zawarte w treści, dlatego marketerzy treści zawsze używają obrazów.
Infografiki nie są nową częścią marketingowego arsenału. Od lat szukamy i korzystamy z infografik. W rzeczywistości marki wypróbowują różne strategie zaangażowania i przekonały się, że infografiki są formą komunikacji, której konsumpcja zajmuje mniej czasu i dostarcza więcej niż reszta.
Czynniki psychologiczne obrazów i infografik to sygnały, które przekształcają wartość przekazu w nieszablonowe rozwiązanie. Zrzut ekranu zrobiony z rozszerzenia Chrome Nimbus lub Awesome Screenshot może być niezwykle przydatny z przyczyn, jeśli pomoże wysłać wiadomość.
Udowodniono, że obrazy były bardzo pomocne w tworzeniu sukcesu każdego rodzaju treści. Wizualna realizacja, kolorowy wygląd i wyrazistość postawy to kluczowe punkty, które dodają siły obrazom w postach i artykułach na blogu. Psychologia to nauka o umyśle i zachowaniach – co oznacza, że infografiki, banery lub inne rodzaje obrazów w treści wzmacniają przesłanie treści i dają potężny sposób na wyrażenie. Wprawdzie zależy to bardziej od pisanej treści, ale wartość, jaka jest przekazywana z treści obrazu, jest nie do przecenienia.
Przeczytaj także: Reklamy Google Ads i cennik pozycjonowania
Twój punkt widzenia jest tym, w co wierzysz. Kiedy używasz swojego zdjęcia w treści lub gdziekolwiek indziej, upewnij się, że pokazuje pewność siebie, niezawodność i skuteczność. Możemy przeanalizować punkt na różne podpunkty, aby wyjaśnić to stanowisko. Poniżej znajdują się ekspresyjne sygnały, które wysyłają obrazy, zdjęcia, zrzuty ekranu i infografiki, aby pomóc czytelnikom w zrozumieniu przekazu.
Niezależnie od tego, czy tworzysz obrazy za pomocą narzędzia do tworzenia grafik z szablonów, czy zatrudniasz grafika do projektowania banerów i obrazów, gdy będziesz wytrwały w swojej strategii dodawania obrazów bez uszczerbku dla jakości (obrazów), pomaga to budować autorytet.
Infografiki są znacznie lepsze niż zwykłe obrazy, jeśli chodzi o klarowność. Obrazy dają zapowiedź tematu lub omawianego punktu, podczas gdy infografika odrywa Cię od ziemi dzięki wzbogaconym zasobom, odnośnikom i informacjom.
Zarówno obrazy, jak i infografiki mają możliwość kompleksowego opisania punktu bez zwiększania rozmiaru pisanego tekstu, aby to osiągnąć dobrze jest zawrzeć umowę z profesjonalnym grafikiem.
Obrazy stanowią silne wsparcie dla treści. SEO i marketingowcy treści zawsze zalecają używanie obrazów w artykułach. Jeśli chodzi o aspekt psychologiczny, obrazy zwracają uwagę na pewien punkt. Nie tylko wyjaśniają stanowisko, ale także wspierają twórcę treści. Oczywistym jest, że czytelnik, który natknie się na artykuł, przeczyta tytuł i zobaczy obrazek umieszczony tuż przed treścią artykułu. Nie ma powodu, by ominąć obraz i od razu zacząć czytać. W rzeczywistości prawie każdy czytelnik najpierw spojrzałby na obraz, aby zrozumieć historię.
Nie ma wątpliwości, że obrazy i infografiki pomagają czytelnikom fantastycznie zrozumieć istotę sprawy — lepiej niż proste posty na blogu bez obrazów. Zaobserwowano, że posty na blogu bez obrazów powodują niski współczynnik klikalności, zaangażowanie i udostępnianie w porównaniu z postami na blogu z obrazami. Obrazy wszelkiego rodzaju zapewniają wszechstronność treści. Dodanie obrazów wnosi wartość do treści. Tworzy wrażenie badań i ciężkiej pracy, co ostatecznie jest słuszne.