SemcoreLAB – na pomoc Ukrainie
< 1 minute
< 1 minute
Kilka dni temu nastąpiła długo wyczekiwana premiera naszego projektu: SEO Case Study Semcore, w którym ujawniliśmy kulisy zdobycia TOP1 na frazy “pozycjonowanie”, “pozycjonowanie stron” i “SEO”.
Publikacja otworzyła platformę SemcoreLAB, której CSR zorientowany jest na wspieranie edukacji. Ze względu, iż premiera Case Study zbiegła się w czasie z brutalnymi wydarzeniami na Ukrainie, zdecydowaliśmy się przeznaczyć część naszego budżetu reklamowego – 20 000 zł – na zbiórkę pieniędzy organizowaną przez Fundację Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego. Wesprze ona studentów i pracowników naukowych z Ukrainy, fundując m.in stypendia dla uchodźców.
Chcemy również wykorzystać nasze zasięgi aby dotrzeć do jak największej liczby osób, firm oraz agencji i zachęcić Was do wspierania tej akcji. Apelujemy więc: teraz jest ten moment, w którym powinniśmy się zjednoczyć i skumulować nasze siły, aby wspomóc tych, którzy potrzebują tego najbardziej!
Każda firma oraz osoba, która zdecyduje się wesprzeć tę zbiórkę, zostanie wymieniona w naszym wpisie, jeżeli wyrazi taką zgodę. Napędzajmy się wzajemnie do działania!:) #solidarnizukraina
Link do zbiórki: https://www.siepomaga.pl/ug-dla-ukrainy