Strona główna > Blog > UX > Widoczność w sieci i sprzedaż. Czemu warto skupić się na UX?

Widoczność w sieci i sprzedaż. Czemu warto skupić się na UX?

3 min

Może się wydawać, że wyróżnienie w branży e-commerce opiera się przede wszystkim na widoczności strony internetowej, przyciągnięciu jak największej liczby odbiorców, wzbudzeniu zainteresowania ofertą, zwiększeniu ruchu – to jednak nie wszystko. Zaintrygowanie potencjalnego klienta to pierwszy krok, ten kolejny dotyczy decyzji co do tego, jak będzie wyglądało zetknięcie się z witryną, przebieg poszczególnych procesów oraz interakcji oraz co z nich wyniknie (m.in. pod względem współczynnika konwersji). Stąd równie istotne jak pozycjonowanie, okazuje się tzw. user experience (UE), czyli doświadczenie użytkownika. Idealnym rozwiązaniem jest stworzenie unikalnej sieci pomiędzy działaniami SEO, UX a sprzedażą.