Semcore Highlights, czyli najważniejsze wydarzenia Q2 2023
2 min
2 min
Na skróty
Semcore Highlights to cykl, w którym regularnie będziemy przybliżać najważniejsze informacje z życia naszej firmy. W pierwszej odsłonie prezentujemy kluczowe liczby i wydarzenia, podsumowujące drugi kwartał 2023 roku. Co zatem wydarzyło się u nas w ostatnich miesiącach?
Zacznijmy od twardych danych. Ponad 30-procentowy wzrost przychodów i blisko 9-procentowy wzrost sprzedaży pokazują, że drugi kwartał 2023 roku w Semcore należy zaliczyć do jak najbardziej udanych. Zanotowaliśmy także rekordowe miesięczne przychody – ponad 1 mln złotych.
Pozyskaliśmy również 36 nowych klientów, co oznacza wzrost o 28,6% kwartał do kwartału. Łącznie mamy 218 aktywnych klientów.
– Za jeden z największych sukcesów postrzegam pozyskanie pierwszych zleceń na kampanie zagraniczne. Na razie dotyczy to rodzimych klientów, którzy planują ekspansję na nowe rynki, ale – wraz z rozwojem Semcore – niewykluczone, że do grona naszych partnerów dołączą też marki spoza Polski – komentuje Alek Cierniewski, COO Semcore.
W Semcore stawiamy na transparentną komunikację z klientem, a sukces kampanii znaczy dla więcej niż samo podpisanie umowy. Słuszność tej strategii potwierdza opinia jednego z naszych klientów:
“Współpracę z Semcore cenię za rzeczowość, wdrażanie rozwiązań idealnie dopasowanych do specyfiki danej branży oraz przedstawienie szczegółowych analiz uwzględniających te elementy, które należy poprawić. Zaangażowanie i doradztwo Semcore poprawiło nasze wyniki sprzedażowe i rozpoznawalność”.
Drugi kwartał obfitował także w inne wydarzenia, które zasługują na podkreślenie.
– Osobiście wielką satysfakcję przyniosła mi też obecność naszego case study w polskiej edycji “Essentials of Modern Marketing” Philipa Kotlera. Fakt, że projekt SemcoreLAB został opisany jako inicjatywa o znaczącym wpływie na współczesny marketing, w publikacji o zasięgu globalnym, stanowi docenienie naszej wytężonej pracy i motywację do dalszego, intensywnego rozwoju – podkreśla Marcin Stypuła, CEO Semcore.
Równie ważne – z perspektywy budowania wizerunku wiarygodnej agencji i godnego zaufania partnera biznesowego – jest fakt, że nasi eksperci są zapraszani w roli prelegentów, mentorów lub gości na prestiżowe wydarzenia. To potwierdzenie siły naszego brandu i renomy, jaką Semcore cieszy się w świecie digital marketingu.
PR & Content Specialist w Semcore