Pierwsze w historii Semcore spotkanie networkingowe z cyklu Let’s Grow! już za moment! Przygotowania trwają pełną parą, aby 18 stycznia móc spotkać się w poznańskim Ułan Browar.
Let’s Grow Poznań to będzie nic innego jak swobodna interakcja i wymiana doświadczeń w określonych ramach tematycznych i przy wykorzystaniu formatów, które pozwolą ukierunkować proces dzielenia się wiedzą. Dlatego same dyskusje przebiegać będą zarówno w otwartych gronach z inicjatywy samych gości, jak i przy pięciu spotach tematycznych: Personal growth, Growth powered by SEO, Brand&strategy, AI Booster oraz Personal brand.
To najlepszy moment, aby przedstawić naszych liderów i liderki stolików tematycznych.
Magdalena Król Manager z ❤️, Mentorka, Coach Magdalena Król to żywy przykład na to, że można. Można z menedżera zarządzającego twardą ręką stać się menedżerem z sercem. Można mając ponad 17 – letnie doświadczenie w branży HR, wciąż zdobywać nową wiedzę i umiejętnie implementować ją w organizacji. Jako Manager HR przełamuje schematy i koncentruje swoje działania przede wszystkim na człowieku i rozwijaniu Jego potencjału. Jako Mentorka i Coach, wspiera ludzi i pomaga im odnaleźć ich supermoce. W swojej całej karierze zawodowej stawia na ludzi i relacje, z jednej strony jest wsparciem dla Pracowników, w każdym aspekcie, który z ich perspektywy wydaje się ważny. Z drugiej strony chętnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi z zarządami, menedżerami, dyrektorami, liderami, którzy na co dzień mierzą się z wieloma wyzwaniami personalnymi na swoich stanowiskach. Jest osobą w wysokim stopniu nastawioną na człowieka, nie zapominając przy tym o interesach organizacji, którą wspiera. I nie boi się rozmawiać o emocjach. Przyświeca Jej zasada, że ludzie przychodzą do firmy, ale odchodzą od szefów. Dlatego uważa, że budowanie Marki Osobistej Menadżera z sercem to dziś podstawa funkcjonowania. Dobierając osoby do zespołów stawia najwyższe wymagania pod kątem wiedzy merytorycznej i profesjonalnego podejścia do powierzonych obowiązków, za to Jej „Dream Team” zawsze może liczyć na zrozumienie i wsparcie. Swoje przemyślenia na temat branży HR publikuje na portalu LI, gdzie spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, a otrzymany tytuł “Top Influencer” utwierdził Ją w przekonaniu, że obrana przeze nią ścieżka jest właściwa i niesie wiele wartości. Szukając usprawnień, które mogłyby podnieść poziom zadowolenia Pracowników zawsze z tyłu głowy ma wzmocnienie pozycji marki na rynku, m.in. dlatego w jednej z organizacji wdrożyła “Program emerytalny”, czyli udzielenie kompleksowego wsparcia dla Pracowników przed przejściem na emeryturę. Jako klasyczny przykład wizjonera, funkcjonuje od pomysłu do pomysłu, co ma nadzieję kontynuować i pielęgnować jeszcze przez długie lata.
Założyciel, CEO oraz prezes zarządu Semcore – pierwszej agencji SXO w Polsce, tworzącej strategie marketingowe łączące SEO i UX. Ekspert w dziedzinie SEO, SXO oraz strategii marketingowej. Lider projektów strategicznych oraz pomysłodawca SemcoreLAB, naukowej platformy R&D, której celem jest zarządzaniem innowacją, szukanie talentów oraz tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie. Ponadto, członek rady programowej WSB Marketing i Sprzedaż oraz grupy roboczej Badania & SEM w IAB Polska, wykładowca m.in. na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
Psycholog, konsultant w obszarze marketingu i komunikacji, od 2015 właściciel agencji strategicznej Materia.Pracuje z agencjami i organizacjami praktycznie każdej wielkości, wyciągając marketerów ze strefy komfortu oraz zamieniając „wydaje nam się” na „wiemy”. W projektach stawia na ustrukturyzowane podejście strategiczne oparte na danych i analizie źródeł. Poza pracą projektową uczy studentów SWPS i kolekcjonuje memy.
Manager Zespołu Analityków Digitalowych w Flying Bisons, w wielokrotnie nagradzanej firmie konsultingowej skupiającej się na rozwoju produktów cyfrowych. Łączy wiedzę biznesową z analizą danych, aby dostarczać wartościowe wnioski wzbogacające strategie cyfrowe. Analityki Marketingowej uczył się między innymi na MIT Sloan School of Management, gdzie zdobywał praktyczne umiejętności jak wykorzystać dane w celu optymalizacji zwrotu z inwestycji oraz wykorzystywać AI w analizie. Chcąc poszerzyć swoją wiedzę o AI rozpoczął program Executive Education w Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim skupiający się na biznesowych aspektach Sztucznej Inteligencji, ale również na genezie technologii i jej szerszym ekosystemie, mechanizmów uczenia maszynowego, głębokiego uczenia i sieci neuronowych, współpracy z inteligentnymi maszynami, etyce AI, a także strategiach wdrażania AI w biznesie. Jest orędownikiem demistyfikacji AI i jego praktycznego wykorzystania w biznesie. Na LinkedIn regularnie publikuje artykuły, które zagłębiają się w fundamenty i przyszłość AI. Tłumaczy takie tematy jak “Czym właściwie jest AI?”. Oraz przedstawia prognozy związane z rozwojem technologii. Jest ciągle zaangażowany w poszerzanie i zdobywanie nowej wiedzy oraz oswajania świata biznesu z faktem, że rewolucja AI, dopiero się rozpoczyna i całe szaleństwo związane z nią, będzie tylko przyspieszać.
Pomaga ludziom zrozumieć polskie marki. Twórca i wieloletni dyrektor agencji brandingu strategicznego Engram. Obecnie Head of Brand w firme Semcore. Działa na rzecz polskiego brandingu usprawniając procesy brandingowe i rebrandingowe. Fundator i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego. Inicjator i współautor Przewodnika Brandingowego. Propagator polskich marek – autor projektu „126 polskich marek”. Fan marek osobistych i komunikacji na Linkedin.
Członek jury najważniejszych konkursów branżowych (KTR, Rebranding Roku, Projekt Roku STGU). Ułatwia poruszanie się po polskim brandingu za sprawą wykładów, szkoleń, konsultacji i programów mentoringowych.
Nie możemy się doczekać!