Semcore na ścieżce rozwoju
3 min
3 min
Na skróty
Z początkiem stycznia 2024 roku zmierzyliśmy się z ważnymi zmianami, które stanowią naturalny element naszego rozwoju i przekształceń wewnętrznych. Kluczowe zmiany w tym powołanie Michała Jangasa na stanowisko COO i członka zarządu, odzwierciedlają naszą chęć umocnienia pozycji na rynku.
Kolejne strategiczne decyzje dotyczą powołania nowych stanowisk: Head of Growth, który będzie odpowiadał za realizację strategii wzrostu, Head of Sales, który wzmocni nasz istniejący dział sprzedaży oraz utworzenie nowego działu na czele z Head of Partnerships — mamy nadzieję, że te działania pozwolą nam utrzymać kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów rok do roku.
W grudniu opowiedzieliśmy też ważne zmiany w naszej strukturze — teraz nadszedł czas, by bliżej przedstawić sylwetki osób, które kryją się za tymi zmianami. Rozszerzamy i reorganizujemy nasz zespół zarządzający, aby lepiej odpowiadać na potrzeby i wyzwania rynku.
Kolejną ważna zmianą jest nowo utworzona komórka strategiczna, która ma za zadanie integrować i koordynować działanie firmy. W skład komórki strategicznej wchodzą członkowie zarządu Marcin Stypuła, oraz Michał Jangas do których dołączyli Michał Słotwiński Head of Customer Success, Marcin Górecki-Panek Head of SEO oraz Mateusz Blumenfeld — Head of Sales. Ta reorganizacja pozwoli nam na lepsze zrozumienie i szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby rynku.
Michał Jangas – Chief Operating Officer, członek zarządu Semcore
Michał Jangas, obecny w branży od 2012 roku, przeszedł fascynującą drogę od pracy w agencjach i dużych zespołach SEO in-house, przez zajmowanie się działaniami SEO, marketingiem oraz sprzedażą, aż po stanowisko Chief Delivery Officer w Semcore. Jako zwolennik podejścia data-driven decision making, Michał odpowiadał za jakość usług i ich rentowność, przyczyniając się do ciągłego doskonalenia procesów firmy. Z początkiem stycznia 2024 roku, Michał podjął się nowej, ważnej roli w Semcore jako COO oraz wiceprezes zarządu.
— To ogromna zmiana i wyzwanie, ale jednocześnie szansa na rozwój. Moja kariera, od juniora SEO do COO, to droga podczas której zdobywałem wiedzę i doskonaliłem się. Teraz, z szerszą perspektywą, jestem gotowy przełożyć moje doświadczenia na wzmocnienie Semcore. Dziękuję Marcinowi za zaufanie i Alkowi za wsparcie od samego początku mojej przygody w firmie. Z zespołem pełnym talentów, jestem gotowy na nowe wyzwania. — mówi Michał.
Jakub Hoppe – Head of Growth
Z wielką radością witamy w naszym zespole Jakuba Hoppego, doświadczonego eksperta digital marketingu, który obejmuje stanowisko Head of Growth. Jakub przynosi do Semcore ponad 15 lat doświadczenia w branżach e-commerce oraz wydawniczej, w których w szczególności specjalizował się w strategiach opartych na danych, optymalizacji konwersji i efektywnych kampaniach płatnych. Jako t-shaped marketer, Jakub łączy szeroką wiedzę branżową z głęboką specjalizacją.
Mateusz Blumenfeld – Head of Sales
Mateusz Blumenfeld, dzięki swojemu podejściu do pracy opartemu na szerokich kompetencjach, merytoryce i umiejętności budowania partnerstw, jest doskonale przygotowany do objęcia roli Head of Sales w Semcore. Mateusz Blumenfeld, absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, wyróżnia się nie tylko solidnym wykształceniem, doświadczeniem, ale również zainteresowaniami, obejmującymi sporty walki, kuchnię rzemieślniczą oraz literaturę.
Damian Kaczmarek — Head of Partnerships
Damian Kaczmarek, nasz nowy Head of Partnerships, przynosi ze sobą świeże spojrzenie na rozwój i utrzymanie strategicznych partnerstw. Jego sześcioletnie doświadczenie w branży oraz podejście oparte na szczerości i profesjonalizmie, jest kluczem w budowaniu strategicznych partnerstw. Damian wykorzystuje swoje umiejętności do tworzenia długotrwałych relacji, które są nie tylko fundamentem naszej działalności, ale również priorytetowym czynnikiem naszej strategii wzrostu.
Marcin Stypuła, CEO Semcore, podkreśla znaczenie ostatnich zmian organizacyjnych dla ogólnej strategii firmy. — W Semcore zrozumieliśmy, że prawdziwa wartość tkwi w holistycznym podejściu, które obejmuje nie tylko rozwój biznesu, ale także wewnętrznych procesów i kompetencji. Nowo powołana struktura organizacyjna jest dla nas katalizatorem wzrostu i platformą do lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów.
Wprowadzenie nowych talentów i strategiczna reorganizacja kluczowych działów, to dla nas istotne kroki w realizacji wizji pozycjonowania Semcore jako wiodącej agencji marketingu internetowego w Polsce. Świadomi swojego dorobku z optymizmem patrzymy w przyszłość i przygotowujemy się na nadchodzące wyzwania. Z Jakubem Hoppem, Michałem Jangasem, Mateuszem Blumenfeldem i Damianem Kaczmarkiem na naszym pokładzie, jesteśmy pewni kolejnych sukcesów Semcore.