Semcore

Semcore na ścieżce rozwoju

3 min czytania

Z początkiem stycznia 2024 roku zmierzyliśmy się z ważnymi zmianami, które stanowią naturalny element naszego rozwoju i przekształceń wewnętrznych. Kluczowe zmiany w tym powołanie Michała Jangasa na stanowisko COO i członka zarządu, odzwierciedlają naszą chęć umocnienia pozycji na rynku.

Kolejne strategiczne decyzje dotyczą powołania nowych stanowisk: Head of Growth, który będzie odpowiadał za realizację strategii wzrostu, Head of Sales, który wzmocni nasz istniejący dział sprzedaży oraz utworzenie nowego działu na czele z Head of Partnerships —  mamy nadzieję, że te działania pozwolą nam utrzymać kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów rok do roku.

W grudniu opowiedzieliśmy też ważne zmiany w naszej strukturze — teraz nadszedł czas, by bliżej przedstawić sylwetki osób, które kryją się za tymi zmianami. Rozszerzamy i reorganizujemy nasz zespół zarządzający, aby lepiej odpowiadać na potrzeby i wyzwania rynku.

Zintegrowane podejście do kluczowych działań

Kolejną ważna zmianą jest nowo utworzona komórka strategiczna, która ma za zadanie integrować i koordynować działanie firmy. W skład komórki strategicznej wchodzą członkowie zarządu Marcin Stypuła, oraz Michał Jangas do których dołączyli Michał Słotwiński Head of Customer Success, Marcin Górecki-Panek Head of SEO oraz Mateusz Blumenfeld — Head of Sales.  Ta reorganizacja pozwoli nam na lepsze zrozumienie i szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby rynku.

Nowi liderzy i nowe perspektywy

Michał Jangas – Chief Operating Officer, członek zarządu Semcore 

Michał Jangas, obecny w branży od 2012 roku, przeszedł fascynującą drogę od pracy w agencjach i dużych zespołach SEO in-house, przez zajmowanie się działaniami SEO, marketingiem oraz sprzedażą, aż po stanowisko Chief Delivery Officer w Semcore. Jako zwolennik podejścia data-driven decision making, Michał odpowiadał za jakość usług i ich rentowność, przyczyniając się do ciągłego doskonalenia procesów firmy. Z początkiem stycznia 2024 roku, Michał podjął się nowej, ważnej roli w Semcore jako COO oraz wiceprezes zarządu. 

Zobacz  Rebranding Twittera a wiarygodność. Co mówią eksperci Semcore?

 — To ogromna zmiana i wyzwanie, ale jednocześnie szansa na rozwój. Moja kariera, od juniora SEO do COO, to droga podczas której zdobywałem wiedzę i doskonaliłem się. Teraz, z szerszą perspektywą, jestem gotowy przełożyć moje doświadczenia na wzmocnienie Semcore. Dziękuję Marcinowi za zaufanie i Alkowi za wsparcie od samego początku mojej przygody w firmie. Z zespołem pełnym talentów, jestem gotowy na nowe wyzwania. — mówi Michał.

 

Jakub Hoppe – Head of Growth

Z wielką radością witamy w naszym zespole Jakuba Hoppego, doświadczonego eksperta digital marketingu, który obejmuje stanowisko Head of Growth. Jakub przynosi do Semcore ponad 15 lat doświadczenia w branżach e-commerce oraz wydawniczej, w których w szczególności specjalizował się w strategiach opartych na danych, optymalizacji konwersji i efektywnych kampaniach płatnych. Jako t-shaped marketer, Jakub łączy szeroką wiedzę branżową z głęboką specjalizacją.

 

Mateusz Blumenfeld – Head of Sales

Mateusz Blumenfeld, dzięki swojemu podejściu do pracy opartemu na szerokich kompetencjach, merytoryce i umiejętności budowania partnerstw, jest doskonale przygotowany do objęcia roli Head of Sales w Semcore. Mateusz Blumenfeld, absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, wyróżnia się nie tylko solidnym wykształceniem, doświadczeniem, ale również zainteresowaniami, obejmującymi sporty walki, kuchnię rzemieślniczą oraz literaturę.

 

Damian Kaczmarek — Head of Partnerships

Damian Kaczmarek, nasz nowy Head of Partnerships, przynosi ze sobą świeże spojrzenie na rozwój i utrzymanie strategicznych partnerstw. Jego sześcioletnie doświadczenie w branży oraz podejście oparte na szczerości i profesjonalizmie, jest kluczem w budowaniu strategicznych partnerstw. Damian wykorzystuje swoje umiejętności do tworzenia długotrwałych relacji, które są nie tylko fundamentem naszej działalności, ale również priorytetowym czynnikiem naszej strategii wzrostu.

Zobacz  Trzecie urodziny MoveUp

 

Talenty i nowa struktura sercem strategii rozwoju

Marcin Stypuła, CEO Semcore, podkreśla znaczenie ostatnich zmian organizacyjnych dla ogólnej strategii firmy. — W Semcore zrozumieliśmy, że prawdziwa wartość tkwi w holistycznym podejściu, które obejmuje nie tylko rozwój biznesu, ale także wewnętrznych procesów i kompetencji. Nowo powołana struktura organizacyjna jest dla nas katalizatorem wzrostu i platformą do lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów.

Wprowadzenie nowych talentów i strategiczna reorganizacja kluczowych działów, to dla nas istotne kroki w realizacji wizji pozycjonowania Semcore jako wiodącej agencji marketingu internetowego w Polsce. Świadomi swojego dorobku z optymizmem patrzymy w przyszłość i przygotowujemy się na nadchodzące wyzwania. Z Jakubem Hoppem, Michałem Jangasem, Mateuszem Blumenfeldem i Damianem Kaczmarkiem na naszym pokładzie, jesteśmy pewni kolejnych sukcesów Semcore.

 

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy