Pozycjonowanie grafiki w Google – Jak zwiększyć widoczność obrazów?
3 min
3 min
Na skróty
Pozycjonowanie grafik w Google ułatwia zwiększenie widoczności Twojego biznesu w organicznych wynikach wyszukiwania. Umożliwia to z kolei jego wyskalowanie i maksymalizację opłacalności prowadzenia organizacji. Przeczytaj ten wpis i dowiedz się, jak zwiększyć widoczność obrazów w Google!
Google Grafika to usługa wyszukiwania obrazów, którą dostarcza firma Google, pozwalająca odkrywać zdjęcia i grafiki w Internecie. Analizuje ona treść wizualną dostarczaną przez różne strony internetowe, stosując zaawansowane algorytmy przetwarzania obrazów i sztuczną inteligencję. Dzięki temu możesz szybko znajdować grafiki odpowiadające Twoim zapytaniom, umożliwiając efektywne i precyzyjne przeszukiwanie zasobów wizualnych.
Zdj 1. Wyszukiwanie grafiką w Google.
Źródło: Google.
Pozycjonowanie Google Grafika wpływa pozytywnie zarówno na widoczność przedsiębiorstw B2B, jak i B2C. Kluczowe korzyści związane z optymalizacją strony pod kątem Google Grafika:
Zdj 2. Interakcje graficzne w Google – wyszukiwarka obrazów.
Źródło: Google.
Optymalizacja obrazów w Google Grafika jest istotnym elementem strategii marketingowej zarówno dla firm B2B, jak i B2C, pozwalając na zwiększenie ruchu na stronie, promocję marki, ułatwienie komunikacji oraz wspieranie sprzedaży. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik (np. precyzyjne nazewnictwo plików, używanie tagów alt, oraz poprawa jakości obrazów), możesz skutecznie zwiększyć swoją widoczność w wynikach wyszukiwania.
Agencja marketingowa Semcore wyróżnia się indywidualnym podejściem do klienta oraz personalizowanymi strategiami marketingowymi ukierunkowanymi na generowanie konwersji. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły współpracy z branżowym liderem.
Zawodowy copywriter specjalizujący się̨ w tworzeniu artykułów eksperckich dotyczących najważniejszych zagadnień związanych z SEO. Twierdzi, że nieustanne zmiany w tej dziedzinie napędzają go do dalszej pracy, a edukowanie innych pozwala mu wzrastać.