Case Study – Kielecka Fabryka Mebli
< 1 minute
< 1 minute
Na skróty
Nasz zespół rozpoczął pozycjonowanie sklepu Kieleckiej Fabryki Mebli w listopadzie 2019 roku. Zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 71%, ruch o 321%, natomiast przychody aż o 137%! Sukcesywnie poprawialiśmy optymalizację witryny pod SEO, nasycaliśmy ją treściami oraz dokonywaliśmy zmian oraz usprawnień dotyczących nawigacji i linkowania.
Zapoznaj się z naszym Case Study i zobacz jak osiągnęliśmy takie wyniki! Przeprowadzimy Cię zarówno przez przeprowadzane przez nas naprawy błędów optymalizacyjnych, zwiększanie rozpoznawalności firmy oraz działania dotyczące linkowania i innych elementów strategii SEO.
Na początku współpracy dokonaliśmy dokładnej analizy konkurencji w branży meblowej oraz stworzyliśmy długofalową strategię SEO i zaczęliśmy wdrażać działania. W naszym Case Study zaobserwujesz stopniową poprawę widoczności oraz zwiększającą się liczbę fraz – zarówno w TOP10, jak i TOP3. Już od marca 2020 roku zaczęły znacząco wzrastać przychody ze sprzedaży. Jest to wynikiem zwiększenia widoczności oraz ruchu. Na stronę klienta trafiało coraz więcej osób, a więc też liczba transakcji zwielokrotniła się. Z każdym miesiącem konwersja ulegała coraz większej poprawie. Oznacza to, że zwiększył się procent osób, które po odwiedzeniu strony decydowały się na zakup. Chcesz wiedzieć co sprawiło, że użytkownicy zamieniali się w klientów i co przekonywało ich do dokonania zakupu? Pobierz nasze Case Study i poznaj nasze sposoby!