Co to jest MailerLite?
2 min
2 min
Na skróty
Jednym ze sposobów na dotarcie do docelowej grupy odbiorców oraz pozostanie z nimi w trwałych relacjach, jest email marketing. Żeby jednak związane z nim działania okazały się skuteczne, warto w tym celu zainwestować w najlepsze narzędzia promocyjne. Przykład takiego rozwiązania to platforma MailerLite. Co to takiego? Jakie funkcje oferuje? Jakie są jej wady i zalety?
Platforma MailerLite. Co to jest? Mówiąc najprościej – platforma wysyłająca maile i newslettery, z pomocą której firmy mogą prowadzić działania e-mail marketingowe. Z jej pomocą można tworzyć, wysyłać oraz analizować skuteczność kampanii, jak i zarządzać listami subskrybentów.
źródło: mailerlite.com
MailerLite oferuje szereg funkcji, których celem jest pomoc użytkownikom w skutecznym budowaniu i utrzymywaniu relacji z odbiorcami. Z pomocą intuicyjnego edytora typu „przeciągnij i upuść” można tworzyć responsywne, w pełni profesjonalne szablony maili. Co więcej, narzędzie to, na podstawie różnych kryteriów, pozwala na segmentację list subskrybentów. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie przekazu do zachowań i indywidualnych preferencji odbiorców.
Jak wspomnieliśmy już wielokrotnie, główny cel MailerLite to e-mail marketing. Główny, ale nie jedyny. Narzędzie to jest bowiem bardziej rozbudowane, niż może się wydawać. Jest wyposażone w szereg dodatkowych funkcji, które pomagają skutecznie rozwijać biznes. Do najważniejszych funkcji MailerLite należą:
Poza wyżej opisanymi funkcjami, MailerLite udostępnia swoim użytkownikom możliwość tworzenia formularzy zapisu i pop-upów, budowania płatnych newsletterów, sprzedaży produktów w newsletterach oraz segmentacji listy mailingowej.
MailerLite to narzędzie, które zjednało sobie szerokie grono fanów. Trudno się temu dziwić, skoro ma wiele zalet, a korzystanie z jego funkcji pozwala użytkownikom prowadzić skuteczne kampanie e-mail marketingowe. Wśród zalet MailerLite warto wyróżnić:
Mimo wielu zalet, MailerLite nie jest pozbawiony wad. Jego najsłabsze strony to:
Liczba wad MailerLite jest zdecydowanie mniejsza, niż liczba zalet, dlatego niewątpliwie warto rozważyć skorzystanie z tej platformy. Z jej pomocą możliwe będzie prowadzenie bardziej skutecznych kampanii mailingowych, co z pewnością pozytywnie wpłynie na rozwój danego biznesu.
Autor wpisu: Anna Brysz