Na skróty
Decydując się na modernizację swojej strony internetowej, wybierasz kompleksowe podejście pozwalające wyskalować przedsiębiorstwo, którym zarządzasz. Nie jest to gwarancją sukcesu, natomiast krokiem do wypracowania solidnych zysków pochodzących z zakupów dokonywanych przez wartościowych klientów. Poznaj cele, zalety i sposoby modernizacji stron internetowych!
Modernizacja stron internetowych to proces odświeżania i udoskonalania istniejącej witryny, w taki sposób, aby spełniała nowoczesne standardy technologiczne i użytkowe. Jeżeli chodzi o główne cele modernizacji serwisów WWW, możemy wymienić m.in.:
Głównym celem SXO jest połączenie optymalizacji pod wyszukiwarki (SEO) z poprawą doświadczeń użytkowników (UX). Pierwszą korzyścią jest lepsza widoczność w wyszukiwarkach. Dostosowanie słów kluczowych i treści pod wymagania algorytmów wyszukiwarek zwiększa szanse na lepsze pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Kolejna zaleta to zwiększona użyteczność strony. Intuicyjna nawigacja i szybkie ładowanie się stron sprawiają, że użytkownicy chętniej na niej przebywają. Ulepszając UX, zwiększasz także konwersję.
Zdj 1. Nowoczesna, interaktywna i zmodernizowana strona internetowa Decathlon zgodnie ze standardami SXO.
Źródło: Decathlon.
Jakie sposoby wykorzystać w celu modernizacji stron internetowych?
Zdj 2. Nowoczesna strona internetowa Shopify nakłaniająca użytkowników do działania.
Źródło: Shopify.
Postaw na kompleksową modernizację strony SXO. Zacznij od audytu SEO. Umów się z naszymi konsultantami na rozmowę i wyprzedź konkurencję.
Najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat modernizacji stron internetowych:
Czym jest modernizacja stron internetowych?
Modernizacja stron internetowych to proces aktualizacji i ulepszania Twojej witryny, aby odpowiadała nowoczesnym standardom i oczekiwaniom użytkowników. Obejmuje m.in. poprawę designu, funkcjonalności, optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO) oraz poprawę doświadczeń użytkownika (UX). Celem jest zwiększenie wydajności, dostępności i ogólnej atrakcyjności strony.
Jak często należy modernizować stronę internetową?
Nie ma sztywnej zasady, ale zaleca się regularne przeglądy i aktualizacje strony, w takiej częstotliwości, aby była zgodna z bieżącymi trendami i technologiami. Zalecamy modernizacje witryny WWW raz w roku – szczególnie biorąc pod uwagę częstotliwość zmian w algorytmach wyszukiwarek oraz nieustannie wzrastające oczekiwania użytkowników.
Zawodowy copywriter specjalizujący się̨ w tworzeniu artykułów eksperckich dotyczących najważniejszych zagadnień związanych z SEO. Twierdzi, że nieustanne zmiany w tej dziedzinie napędzają go do dalszej pracy, a edukowanie innych pozwala mu wzrastać.