Na skróty
Jakie narzędzia komunikacji polecamy? Na rynku istnieje wiele bardzo różnorodnych rozwiązań, jednak w tym wpisie omówimy instrumenty od wiodących brandów. Poznaj listę narzędzi do komunikacji z użytkownikami – TOP 7!
Spośród narzędzi komunikacji z zespołem wyselekcjonowaliśmy:
Poniżej przedstawiamy ich krótką charakterystykę.
Zaznaczamy, że lista TOP 7 nie oznacza, że narzędzie komunikacji z pierwszego miejsca (Brand24) jest lepsze niż Nozbe z miejsca numer siedem.
To kompleksowe rozwiązania wyróżniające się indywidualnymi zaletami, których wyboru należy dokonać, bazując na własnych preferencjach.
Zaawansowane narzędzie do monitorowania marki w internecie. Z jego pomocą możesz na bieżąco śledzić wzmianki o firmie, produktach czy usługach w mediach społecznościowych, blogach, forach oraz portalach informacyjnych. Brand24 umożliwia szybką reakcję na opinie klientów oraz analizę wyników działań marketingowych i PR.
Zdj 1. Brand24 – renomowane narzędzie komunikacji z zespołem.
Źródło: Platforma Brand24.
Platforma PR dedykowana do zarządzania kontaktami z mediami oraz dystrybucji komunikatów prasowych. Zdecydowanie usprawnia tworzenie wizualnie atrakcyjnych historii dla dziennikarzy oraz śledzenie ich zaangażowania. Dzięki Prezly można skuteczniej budować relacje z mediami i monitorować efektywność działań PR.
Zdj 2. Prezly – narzędzie komunikacji do monitorowania efektywności działań PR-owych.
Źródło: Serwis Prezly.
Jedno z najpopularniejszych narzędzi do wideokonferencji. Charakteryzuje się wysoką jakością połączenia, stabilnością i prostotą wykorzystania. Oferuje funkcje udostępniania ekranu oraz nagrywania spotkań. W przypadku meetów 1:1 z przełożonym pozostali użytkownicy będą oczekiwali w specjalnych pokojach wirtualnych, z których zostaną wywołani. Tego typu rozwiązania sprawiają, że Zoom okazuje się idealną aplikacją do spotkań biznesowych, webinariów oraz szkoleń online.
Zdj 3. Zoom – narzędzie komunikacji do spotkań biznesowych.
Źródło: Serwis Zoom.
Narzędzie do zarządzania projektami i zadaniami. Umożliwia planowanie, przydzielanie i monitorowanie postępów pracy w zespołach. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz funkcjom tablic, list oraz kalendarzy, Asana jest idealna do koordynowania zespołowych działań i projektów.
Zdj 4. Asana – dobre narzędzie komunikacji do koordynowania zespołowych działań i projektów.
Źródło: Platforma Asana.
Wizualna platforma do zarządzania projektami oparta na karcie i tablicy. Dzięki rozwiązaniu drag-and-drop (przeciągnij i upuść), karty można przenosić między listami reprezentującymi różne etapy projektu. Trello jest elastyczne i dostosowuje się do wybranych metodologii pracy.
Zdj 5. Trello – renomowana platforma do zarządzania projektami i komunikacji zespołowej.
Źródło: Serwis Trello.
Nowoczesna platforma komunikacyjna dla zespołów. Umożliwia prowadzenie rozmów w kanałach tematycznych, bezpośrednich wiadomościach czy w grupach. Slack integruje się z wieloma zewnętrznymi narzędziami, co czyni go centralnym miejscem do komunikacji i współpracy w zespole. Możliwe integracje Slack: Google Drive, Google Docs, Asana, Zendesk, GitHub, Dropbox.
Zdj 6. Slack – skuteczna platforma komunikacyjna dla zespołów.
Źródło: Platforma Slack.
Narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami oparte na metodologii GTD (Getting Things Done). Umożliwia tworzenie list zadań, priorytetyzowanie ich oraz współpracę z zespołem. Dzięki intuicyjnej nawigacji i przejrzystemu interfejsowi, Nozbe pomaga w efektywnym zarządzaniu czasem i zadaniami.
Zdj 7. Nozbe – polecane narzędzie do komunikacji zespołowej.
Źródło: Serwis Nozbe.
Narzędzia do komunikacji z użytkownikami umożliwiają sprawniejsze wdrażanie nowych rozwiązań. Dzięki nim będziesz na bieżąco dzielił się pomysłami ze swoimi współpracownikami, które wpłyną na skalowanie Twojej firmy w dłuższej perspektywie. To także doskonała opcja w przypadku pracy zdalnej – gdy w biurze nie ma całej ekipy, a wymagana jest sprawna komunikacja zespołowa.
Zawodowy copywriter specjalizujący się̨ w tworzeniu artykułów eksperckich dotyczących najważniejszych zagadnień związanych z SEO. Twierdzi, że nieustanne zmiany w tej dziedzinie napędzają go do dalszej pracy, a edukowanie innych pozwala mu wzrastać.